|X|--|O|quote:
Ik niet vrient, geen hertjesnacht in de blue angle vanavond.quote:
Muurstraat?quote:
Ze beginnen pas over 25 minuten toch?quote:
Martino gaat weg gelukkig, want dit slaat kant noch wal. Weer beetje dat Guardiola voetbal erin en ze zijn zo weer kampioenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig dat dat kutbarca verloren heeft
wat een knakenteam zeg godverdomme an toe
hopen dat messi bij de eerste wedstrijd van argentinie helemaal doormidden getrapt wordt door een fucking beenhouwer van bosnie
mag het niet hopen walgelijk teampje vol jankersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Martino gaat weg gelukkig, want dit slaat kant noch wal. Weer beetje dat Guardiola voetbal erin en ze zijn zo weer kampioen
^^quote:
^_^quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
En die mongolen die het in het GYM topic bespreken:
Ik bespreek liever Formule 1 of de MotoGP.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
En die mongolen die het in het GYM topic bespreken:
F1 is ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik bespreek liever Formule 1 of de MotoGP.
klopt, ik heb jou echt keihard op je bek zien gaan, bij de rode ballen, dubbelle faceplantquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Er is maar 1 sport die de moeite waard is om te kijken en dat is WipeOut.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Bij jou had ik me eerder basketball voorgesteld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Vriend, vergeet je kettlebellen nu?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]je bedoelt powerliften, olympisch liften en de Mr.O.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |