Sorry.quote:
Heb je linkje naar de stream?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:53 schreef MsMessy het volgende:
Niet eens Sporza ropeskipping kijken op den belg. Leuk toch al die touwtje springende kutjes.
Nee, ik doe aan Beachvolley.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij jou had ik me eerder basketball voorgesteld.
Wow, royal sadness. Ik had dit soort meisjes verwacht bij touwspringen:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_livestreamhave fun
Hey Seto, waarom post je hier nooit meer?quote:
stappen, verjaardag en wokken, dat soort shitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
Hallo, zijn jullie allemaal aan het trainen of wat?
En je bent getintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
hnnngg als ik beetje facial aesthetics had kon ik mvm trio regelen met 9/10 girl
ze willen eerst skypen via webcam maar heb echt rotkop (op cam)
En ze vraagt of ik al eerder trio heb gehad![]()
![]()
en ze is echt minimaal 1.80 ofzo gezien haar foto's
waarom kom je ons hier steeds mee vervelen in godesnaam. Heb je niet al je eigen r&p reeks inmiddels?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
hnnngg als ik beetje facial aesthetics had kon ik mvm trio regelen met 9/10 girl
![]()
ik ga niet meer reageren
Lekker pijpen zodat zin dat niet hoeft te doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
ik ga niet meer reageren
Wtf ik zie gewoon een add van een gast die een vrouw vingert die helemaal opengesneden isquote:
Was je bang?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik rende zojuist door het park en nu zie ik dit.
FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |