FileBrowser op de iPadquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
67 gig aan Donald Duck weekbladen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit verhaallijn kwam me bekend voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
Saviour weet je deze:
- Donald Duck leest in de krant dat er een nieuwe trimbaan geopend is in het Duckstadsebos.
- Om de overtollige kilo's kwijt te raken besluit haar daar te gaan trainen/
- Hij slingert aan een stok en komt pardoes terecht in een taart van de fijnproeversclub
- Laatste plaatje zie je hoe ze hem aan het achtervolgen
Wow waar download je datquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
67 gig aan Donald Duck weekbladen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ik ook wel. Maar hoe kom je eraanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef tennisbal8594 het volgende:
Wie wil zoiets nou niet, ik denk serieus dat mensen er zomaar ¤20,- voor over hebben om die 67gb aan Donald Ducks te kopieren/kopen. Serious business.
Waarschijnlijk gekopieerd van iemand anders, of hij scant ze allemaal op een zaterdagavond pagina voor pagina in...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Maar hoe kom je eraan
Nr 34 uit 1977!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef Fukushima het volgende:
- Katrien nodigt Donald uit voor een deftige picknick, Donald moet wel mee anders gaat Katrien met Guus
- hij heeft al eerder beloofd met kwik kwek en kwak te gaan schatgraven, alleen is dit op dezelfde dag als de picknick
- hij haalt bij Willie een teleporter op om op beide evenementen te kunnen zijn.
- de zware jongens overvallen de picknick, maar dankzij Donald zijn teleporter komt alles weer goed
Succes
Exact, daarom herken ik de verhalen ook allemaal!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef tennisbal8594 het volgende:
[..]
of hij scant ze allemaal op een zaterdagavond pagina voor pagina in...
on-ge-loof-lijk!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nr 34 uit 1977!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf inderdaad, net een jaargang gedownloadquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Exact, daarom herken ik de verhalen ook allemaal!
Maar nee serieus, wat een werk zou dat zijn zeg!
Alle jaargangen zijn te vinden op usenet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |