Nr. 7 uit 2001!quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Even een test van de skills van _Saviour_
Verhaal over Willie Wortel die een boek leest over 'de soepsteen' en daarna gaat proberen om echt soep te maken van een steen, hij probeert met een grote pers het vocht uit een steen te halen.
nee Willie Wortel natuurlijk. Heeft een nieuw apparaat uitgevonden om de verhalen mee te vindenquote:
^^quote:
67 gig aan Donald Duck weekbladenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef fokexpert het volgende:
Alle donald ducks gedownload en geïndexeerd mets iets als ocr?
Maar kun je daarbij op teksten zoeken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
67 gig aan Donald Duck weekbladen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, die zoekt hij met die link die pino plaatste, denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar kun je daarbij op teksten zoeken?Anders is het nog steeds geen doen.
FileBrowser op de iPadquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit verhaallijn kwam me bekend voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
Saviour weet je deze:
- Donald Duck leest in de krant dat er een nieuwe trimbaan geopend is in het Duckstadsebos.
- Om de overtollige kilo's kwijt te raken besluit haar daar te gaan trainen/
- Hij slingert aan een stok en komt pardoes terecht in een taart van de fijnproeversclub
- Laatste plaatje zie je hoe ze hem aan het achtervolgen
Wow waar download je datquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ik ook wel. Maar hoe kom je eraanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef tennisbal8594 het volgende:
Wie wil zoiets nou niet, ik denk serieus dat mensen er zomaar ¤20,- voor over hebben om die 67gb aan Donald Ducks te kopieren/kopen. Serious business.
Waarschijnlijk gekopieerd van iemand anders, of hij scant ze allemaal op een zaterdagavond pagina voor pagina in...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil ik ook wel. Maar hoe kom je eraan
Nr 34 uit 1977!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef Fukushima het volgende:
- Katrien nodigt Donald uit voor een deftige picknick, Donald moet wel mee anders gaat Katrien met Guus
- hij heeft al eerder beloofd met kwik kwek en kwak te gaan schatgraven, alleen is dit op dezelfde dag als de picknick
- hij haalt bij Willie een teleporter op om op beide evenementen te kunnen zijn.
- de zware jongens overvallen de picknick, maar dankzij Donald zijn teleporter komt alles weer goed
Succes
Exact, daarom herken ik de verhalen ook allemaal!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef tennisbal8594 het volgende:
[..]
of hij scant ze allemaal op een zaterdagavond pagina voor pagina in...
on-ge-loof-lijk!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nr 34 uit 1977!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |