SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
Ben je al bij le parents ingetrokken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, er is nu 1 raam vervangen in mijn slaapkamer. Het tweede raam zit er nog niet in.
Woonkamer is niks gebeurd. Zolder hebben ze wat platen weggebroken.
Hrm.
Nee. Afgelopen dagen hebben ze niks gedaan. Zijn vandaag pas begonnen.quote:
Zozo, wel sportief hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Afgelopen dagen hebben ze niks gedaan. Zijn vandaag pas begonnen.
Ben de hele ochtend wezen fietsen, in een koffietentje gezeten.
Daarna terug naar huis, Maar kan hier gewoon slapen vanavond denk ik.
Van half 8 tot kwart over 9 maar.quote:
Ik heb zeer slechte motivatie deze week om te sportenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van half 8 tot kwart over 9 maar.Beetje door Valkenburg en Rijnsburg gereden.
Dan ga je nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zeer slechte motivatie deze week om te sporten
Beetje zuipen, beetje stelen.quote:
Beetje op de grond zitten, want stoelen kennen ze niet. Zit hier al een drie kwartier en board pas rond 3quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet
[..]
Beetje zuipen, beetje stelen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje op de grond zitten, want stoelen kennen ze niet. Zit hier al een drie kwartier en board pas rond 3
Het is wel lekker weer, misschien ga ik wel stukje fietsen als alternatiefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet
[..]
Beetje zuipen, beetje stelen.
hoezo zo vroeg ben je gek ah mattiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje op de grond zitten, want stoelen kennen ze niet. Zit hier al een drie kwartier en board pas rond 3
Je kan toch in een tentje gaan zitten ergens?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
@inso: vertrouw NS niet moest 2.5 uur treinen
@fokkie: is best duur
Ja care, zit je wel lekker met WiFiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
@inso: vertrouw NS niet moest 2.5 uur treinen
@fokkie: is best duur
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:08 schreef Flippiee het volgende:
Als we naar Lissabon gaan fietsen, dan ga ik mee
Het lijkt me serieus tof om eens random naar het buitenland te fietsen.quote:
Maar Lissabon is 3 maanden fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus tof om eens random naar het buitenland te fietsen.En met anderen is het leuker dan in je eentje.
Ze wil heel graag bij je zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Lissabon is 3 maanden fietsen.
Jeetjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze wil heel graag bij je zijn
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, met een omweg, denk 1.5 uur fietsen Ofzoquote:
Ga vanavond naar Utrecht.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, met een omweg, denk 1.5 uur fietsen Ofzo
Wel nee joh, max. 2 maanden als je een beetje doortrapt, en niet al in Parijs blijft hangenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel 2 maanden met jou willen fietsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel nee joh, max. 2 maanden als je een beetje doortrapt, en niet al in Parijs blijft hangen
Alsof het daar alleen maar om gaatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
jullie zijn niet goed
als je goed zoekt zit je vrij goedkoop in portugal, kun je daar lekker rondjes fietsen
Ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel 2 maanden met jou willen fietsen.
Succesquote:
Trut.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trut.
Net trouwens een rank van 1350 ingemaakt van CF.
:s Mijn accent staat hier buiten.quote:
Euhm, 1270 of iets nu.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is jouw rank dan nu? Ik ga vanavond wel weer curven als er dan ook anderen zijn.
dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is jouw rank dan nu? Ik ga vanavond wel weer curven als er dan ook anderen zijn.
[..]
:s Mijn accent staat hier buiten.
Wow jeetje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, 1270 of iets nu.
Vandaag al 20 punten gewonnen.
Echt niet.quote:
Jawel, dat zie je toch. Heb je je shizzle ingeleverd?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow jeetje.
Ik speel vanavond wel niet met jullie, maar met kneusjes.
[..]
Echt niet.
/flippiee voice
wat een kut plaatje en een onzinnige vergelijkingquote:
eens en zeker een dictator van het derde rijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut plaatje en een onzinnige vergelijking
elke debiel kan een vriendinnetje scoren
einde bericht
Ga je met jezelf spelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow jeetje.
Ik speel vanavond wel niet met jullie, maar met kneusjes.
Yes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, dat zie je toch. Heb je je shizzle ingeleverd?
[..]
wat een kut plaatje en een onzinnige vergelijking
elke debiel kan een vriendinnetje scoren
einde bericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macht trekt vrouwen helemaal niet aan joh, dat is een fabeltje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eens en zeker een dictator van het derde rijk
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes.En al e-mail gehad dat het goed is ontvangen. Ik ben benieuwd.
Fijn fijn fijn. AZ was wel weer genieten zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nohh. Wat noem je mij een kneusje, vriend.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn fijn fijn. AZ was wel weer genieten zeker?
Ze hebben in ieder geval dit keer niet verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nohh. Wat noem je mij een kneusje, vriend.
quote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
jojojo
iemand nog interesse in een Wii?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
hard aan bezig geweest dames, komt goed komt goed
eind van de maand moet er een terrasje zijn met een overdekking met een bbq en een bank ofzo
Ik eindig wel gewoon ouderwets boven je met curvefever that is.quote:
Ah nicequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
eind van de maand moet er een terrasje zijn met een overdekking met een bbq en een bank ofzo
Ik zie dat ook zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik zie dit als een uitnodiging, wat jij Flip?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eindig wel gewoon ouderwets boven je met curvefever that is.
[..]
Ah nice
[..]
Ik zie dat ook zo.. Typje is de beroerdste niet, en anders nodigen we onszelf gewoon uit.
Als je bier meeneemt en het tijdig aangeeft valt er vast wat te regelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik zie dit als een uitnodiging, wat jij Flip?
quote:
Zie je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je bier meeneemt en het tijdig aangeeft valt er vast wat te regelen.
Goede tuin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je bier meeneemt en het tijdig aangeeft valt er vast wat te regelen.
ik ga er over na denkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zie je.
Dus wanneer gaan we cachet?
heb zondag een vrije dagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zie je.
Dus wanneer gaan we cachet?
als ik er een stoel, een tafel en een bbq in neer kan zetten ben ik al blijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede tuin.
(srs, het ziet er nog altijd beter uit dan de mijne, laat ze maar praten)
nee maar aan de voorkant van mijn achtertuin (jaja), waar ik nu zit, kun je ook prima vertoevenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik er een stoel, een tafel en een bbq in neer kan zetten ben ik al blij
het is dat mijn pa hier nog afentoe eens is, anders werd de tuin helemaal niet meer onderhouden![]()
moet geregeld kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Als om half 5 voetbal kijken geen probleem is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
cachet jij mag alleen komen als je knut ook meeneemt
topshow
Ik zal alvast een paar slechte grappen over jij boven mij voorbereiden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eindig wel gewoon ouderwets boven je met curvefever that is.
'krijg' jij ook het huis in bruikleen van je ouder(s)?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]Daarom vrij simpel houden. Bij ons is het betegeld, dus ik hoef geen gras te maaien. De losse planten mag mijn moeder allemaal meenemen, de rest ga ik wel zelf bijhouden.
Al ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik binnen korte tijd verzaak.
ik heb niks tegen knutquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
cachet jij mag alleen komen als je knut ook meeneemt
topshow
Maak er 1 groot grasveld vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]Daarom vrij simpel houden. Bij ons is het betegeld, dus ik hoef geen gras te maaien. De losse planten mag mijn moeder allemaal meenemen, de rest ga ik wel zelf bijhouden.
Jep, zelfde principe als jij geloof ik. Mijn moeder trekt bij haar vriend in dus ik blijf alleen achter in dit huis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
'krijg' jij ook het huis in bruikleen van je ouder(s)?
Rodawa die zijn moeder en katten uit huis gooit blijft een succesverhaal. Beetje klachten hebben over je parkeerkunstenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:49 schreef Rodawa het volgende:
Op 100 meter afstand is een groot grasveld wat het hele jaar niet gebruikt wordt, alleen in de winter maken ze er een schaatsbaan van. Als het nodig is gebruik ik dat wel als het verlengde van mijn achtertuin, mad HW chillings.quote:
huhquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
jullie horen het hier eerst
Ah nice nice. Ja, komt op het zelfde neer ja. Lekker man.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jep, zelfde principe als jij geloof ik. Mijn moeder trekt bij haar vriend in dus ik blijf alleen achter in dit huis.
Sindsdien nooit meer klachten ontvangen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rodawa die zijn moeder en katten uit huis gooit blijft een succesverhaal. Beetje klachten hebben over je parkeerkunsten
waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sindsdien nooit meer klachten ontvangen.
wow nu moet ik haast wel weten waar je huis ongeveer woontquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op 100 meter afstand is een groot grasveld wat het hele jaar niet gebruikt wordt, alleen in de winter maken ze er een schaatsbaan van. Als het nodig is gebruik ik dat wel als het verlengde van mijn achtertuin, mad HW chillings.
Ik was dus aan het curven met de boys, komt mijn moeder helemaal woest mijn kamer binnenstormen. Je staat in mijn parkeervak ditdat.quote:
Machtige, rijke en welbespraakte mannen zijn inderdaad weinig geliefd.quote:
Ik kan zelfs die smerige shoarma lopend afhalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow nu moet ik haast wel weten waar je huis ongeveer woont
'ja ma zie je gvd niet dat ik aan het kleuren ben met mijn FOK!matties?!!'quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was dus aan het curven met de boys, komt mijn moeder helemaal woest mijn kamer binnenstormen. Je staat in mijn parkeervak ditdat.
Ze koos het verkeerde moment om zo'n discussie aan te gaan.
wat was je reactie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was dus aan het curven met de boys, komt mijn moeder helemaal woest mijn kamer binnenstormen. Je staat in mijn parkeervak ditdat.
euh er waren ook vrouwen bijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
'ja ma zie je gvd niet dat ik aan het kleuren ben met mijn FOK!matties?!!'
ik kan mij dat wel inbeelden
Je bent zelf een vrouw.quote:
Ik neem haar sleutel dan ook in als ze hier niet meer woont. Zulke ongein wil ik niet meer hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
'ja ma zie je gvd niet dat ik aan het kleuren ben met mijn FOK!matties?!!'
ik kan mij dat wel inbeelden
Raampje opengezet, de rest kun je zelf vast wel invullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor deze analyse, maar ik denk dat iedereen wel in kan vullen dat mijn moeder een vrouw is.quote:∞
Verrassend dit, weet ook niet meer wat ik hierop moet zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is daarna niet meer goedgekomen ook.
[..]
Je bent zelf een vrouw.
Zo. Die zit.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem haar sleutel dan ook in als ze hier niet meer woont. Zulke ongein wil ik niet meer hebben.
[..]
Raampje opengezet, de rest kun je zelf vast wel invullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bedankt voor deze analyse, maar ik denk dat iedereen wel in kan vullen dat mijn moeder een vrouw is._!
djoek mquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
zo, de katten worden hier steeds brutaler
normaal als ik de achterdeur open doe rennen ze als een speer de tuin uit
om als ik niet thuis ben ongezien mijn tuin te bemesten
maar nu komen ze gewoon dichtbij zitten om te kijken wanneer ik weer vertrek
[ afbeelding ]
tijd voor de tuinslang
einde live verslag
Flippiee doelde meer op je parkeerkunsten denk ik. Niet in een vak kunnen parkeren en zulks. xDquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor deze analyse, maar ik denk dat iedereen wel in kan vullen dat mijn moeder een vrouw is.
Rare gastquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij vergelijkt Argentinie ook met Nederland.
noem je snow nu een parkeervak?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee doelde meer op je parkeerkunsten denk ik. Niet in een vak kunnen parkeren en zulks. xD
Ja we gaan op de xD toer.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem haar sleutel dan ook in als ze hier niet meer woont. Zulke ongein wil ik niet meer hebben.
[..]
Raampje opengezet, de rest kun je zelf vast wel invullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bedankt voor deze analyse, maar ik denk dat iedereen wel in kan vullen dat mijn moeder een vrouw is.
quote:
Hmm.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
Walgelijke insinuaties, ik kan prima inparkeren. Zelfs achteruit insteken gaat vloeiend.
Ook als de weg vies is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
Walgelijke insinuaties, ik kan prima inparkeren. Zelfs achteruit insteken gaat vloeiend.
van lmi en lr krijg ik een dirty mind :squote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
Ja dat moet je ook goed onder de knie hebben, voorinparkeren gaat soms niet. Iets met wegwerkzaamheden op maandelijkse basis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
lr is mijn dirty mindquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
van lmi en lr krijg ik een dirty mind :s
Lekker hoor, vertel meer. Waar denk je nu aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
heeft tjacka nog kaartjes kunnen regelen voor dordtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
ben sara niet zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lekker hoor, vertel meer. Waar denk je nu aan?
/KPD-modus
Nopequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
heeft tjacka nog kaartjes kunnen regelen voor dordt
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal over Sara. Ze is momenteel aan het bijkomen van spanningen in haar hoofd.quote:
quote:ik ben op dit moment aan het bekomen van de spanningen die in m'n hoofd zitten. van teveel prikkels krijg ik hoofdpijn.
jammer jammerquote:
Vast te veel seks gehad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal over Sara. Ze is momenteel aan het bijkomen van spanningen in haar hoofd.
[..]
Ik doelde op dat snow en ik ook aan het curven waren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee doelde meer op je parkeerkunsten denk ik. Niet in een vak kunnen parkeren en zulks. xD
Ja we gaan op de xD toer.
Die moet huilen om zichzelfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal over Sara. Ze is momenteel aan het bijkomen van spanningen in haar hoofd.
[..]
ohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
jammer jammer
ik ook niet
gaat wel knokken worden denk ik, dus misschien maar beter
vorige keer bij dordt sparta gingen de bakstenen door de ruiten van een bus van sparta![]()
Laten wij als mods ons buiten dat zielige gedoe houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan jullie nu echt weer massaal een geestelijk beperkte vrouw belachelijk maken voor de 100ste keer?
Dat ze down en borderline heeft betekent niet dat ze geestelijk beperkt is. Ik walg van je opmerking.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan jullie nu echt weer massaal een geestelijk beperkte vrouw belachelijk maken voor de 100ste keer?
hielt ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
vandaar dat hij er heen wilde haha
klasgenootje van mij uit rotterdam gevraagd
maar die wilde niet halen
dus hielt een beetje voor hem op
We benoemen alleen graag de feiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja sjongejonge dat snap ik toch ook wel. Sommige mensen slapen wel meer dan 4 uur per nacht hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doelde op dat snow en ik ook aan het curven waren.
Dit viel ook nog wel mee eigenlijk maar... laat ook maar. Ze doet het zichzelf aanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ze down en borderline heeft betekent niet dat ze geestelijk beperkt is. Ik walg van je opmerking.
sorryquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
hielt ja?
ja hier was ook iedereen te lui om te gaan, wilde met zijn 8en gaan maar niemand wilde halen
Sommige users moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit viel ook nog wel mee eigenlijk maar... laat ook maar. Ze doet het zichzelf aan
namenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige users moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
jezusquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry
ik verbeterde het meteen
foutje haha![]()
nou dat is wel het toppunt van lui zijn ja
nu gaat Tjacka zaterdag mee met mij naar de paarden
Godver.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef xcachet het volgende:
nu gaat Tjacka zaterdag mee met mij naar de paarden
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
je hebt hem goed onder de duim dan
Al zou ik er een miljoen voor krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie misschien moet je elan eens mee naar de paarden nemen
Tuurrrrrlijk Lr.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sjongejonge dat snap ik toch ook wel. Sommige mensen slapen wel meer dan 4 uur per nacht hoor.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al zou ik er een miljoen voor krijgen.
Dierenbeul.
Mwa. Die wil de paarden gelijk weer met strikjes en roze glitters versieren. In het wedstrijd rijden heb je daar niet bijzonder veel aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie misschien moet je elan eens mee naar de paarden nemen
Waarom heeft ze dat moeten bevestigen? De bewijsstukken waren duidelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ze down en borderline heeft betekent niet dat ze geestelijk beperkt is. Ik walg van je opmerking.
Hij doet het met plezierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al zou ik er een miljoen voor krijgen.
Dierenbeul.
jij bent daar bijzonder goed van over op de hoogtequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Die wil de paarden gelijk weer met strikjes en roze glitters versieren. In het wedstrijd rijden heb je daar niet bijzonder veel aan.
zit je bij zo'n verenigingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
ik word nog eens een studenten lullo
net ja gezegd op een volgend feestje van een studentenvereniging
zal die wel verdiend hebben danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch zielig. 140 op de snelweg en zo hard door de bochten dat die pony omvalt
nee man, maar wat vriendjes en vriendinnetjes wel bij verschillende in de omgevingquote:
Bier zuipen ken je alquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
waar zo'n pony zin in heeft johquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niet zo populair joh gek. Het is dat je deze maand nog net een FOK!-meet overweegt anders was je echt niks waard.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
Ik heet geen Rodawa hoor, soms snap ik dingen wel.quote:
quote:
beterquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man, maar wat vriendjes en vriendinnetjes wel bij verschillende in de omgeving
dus kan ik soms eens zo'n feestje mee pakken
Lodewijk, Roderick je kent het welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
jasje dasje staat mij ook bijzonder goed, dus wat dat betreft
enige probleem is dat plakhaar
Documentaire gekeken over het klonen van paarden. Tevens een groot Ankie van Grunsven fan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent daar bijzonder goed van over op de hoogte
hoe weet jij dit
Ik ben gewoon eerlijk, ACCEPTEER MIJ GEWOON ZOALS IK BEN WIL JE?!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo populair joh gek. Het is dat je deze maand nog net een FOK!-meet overweegt anders was je echt niks waard.
Dat is dan zeker een wedstrijdpaard waar hij op zat? En ik maar denken dat jachtluipaarden de snelste landdieren waren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Documentaire gekeken over het klonen van paarden. Tevens een groot Ankie van Grunsven fan.
Los van de beastiality porn dan.
dat laatste moet jij toch ook wel kunnen waarderen als rule 34 kennerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Documentaire gekeken over het klonen van paarden. Tevens een groot Ankie van Grunsven fan.
Los van de beastiality porn dan.
niks mis meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
dit was een inkoppertjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is dan zeker een wedstrijdpaard waar hij op zat? En ik maar denken dat jachtluipaarden de snelste landdieren waren.
En hij kopt deze grap gewoon schaamteloos in hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is dan zeker een wedstrijdpaard waar hij op zat? En ik maar denken dat jachtluipaarden de snelste landdieren waren.
hou eens opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar ik ken sowieso weinig paardenrassen dus het zal wel aan mij liggen.
Nu snap ik het niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo populair joh gek. Het is dat je deze maand nog net een FOK!-meet overweegt anders was je echt niks waard.
[..]
Ik heet geen Rodawa hoor, soms snap ik dingen wel.
[..]
Dat haar is geen tip.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
jasje dasje staat mij ook bijzonder goed, dus wat dat betreft
enige probleem is dat plakhaar
ja gaat superquote:
aww liefquote:
vind je avond fijner?quote:
neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:23 schreef Typisch het volgende:
is je godzilla date succesvol verlopen sof?
huhquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:23 schreef Typisch het volgende:
is je godzilla date succesvol verlopen sof?
Ze moeten hun bek houden. Met hun scheiding in het haarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
''gozerrrr wat zit je haar wild'' heb ik meerdere malen te horen gekregen
Ugh. Ik hoorde die "gozerrrrr" gewoon in mijn hoofdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
''gozerrrr wat zit je haar wild'' heb ik meerdere malen te horen gekregen
ik ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ugh. Ik hoorde die "gozerrrrr" gewoon in mijn hoofd
omdat ik de film super eng vond en misselijk was omdat ik bang wasquote:
awwquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
omdat ik de film super eng vond en misselijk was omdat ik bang was![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
was gewoon geen klik meer
weet niet. ik ga niet meer whatsappenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
en nu?
[..]
[..]
let even beter op wil je?
Wat fijn om te horen sofquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
Hoe zag hij eruit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
hoezoquote:
godzilla is een lelijk monsterquote:
we pakken mquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. ik ga niet meer whatsappen
nee ga weg lmiquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten hun bek houden. Met hun scheiding in het haar
Het is dat ik buiten zit, anders had ik een mooie vocaroo (?) gemaakt voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ugh. Ik hoorde die "gozerrrrr" gewoon in mijn hoofd
ja ach.quote:
gewoon iemand van FOK! hosselenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. ik ga niet meer whatsappen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enootje_pranken.html
heb je suggesties?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon iemand van FOK! hosselen
kun je gelijk zijn (of haar) pohi doornemen om te controleren of het wel echt wat voor je is
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je gelijk zijn (of haar) pohi doornemen om te controleren of het wel echt wat voor je is
ik zei tochquote:
nee over tien dagenquote:
Volgens een zekere niet nader te noemen user zou ik het zelf ook moeten kunnen en doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is dat ik buiten zit, anders had ik een mooie vocaroo (?) gemaakt voor je.
Je bent nog hatelijker tegen LMI dan tegen mijquote:
vertelquote:
ik mag datquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent nog hatelijker tegen LMI dan tegen mij
Moeilijker dan je denkt helaasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
en hij deed niks
en verder idk
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze vonden het wel wat hebben geloof ik, er werd er maar eentje boos om en dat was de praeses of een of andere andere lullo met een hoge rang.
[..]
Het is dat ik buiten zit, anders had ik een mooie vocaroo (?) gemaakt voor je.
Op naar de volgende.quote:
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel heel spijtig. Gelukkig in ieder geval vakantie volgende week is het niet?
ik heb alle tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb even de tijd nodig om een goed lijstje te maken in mijn hoofd
geef mij even
ja daarom tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Wat lekker veel waard is na je studie.
(het hebben van een hoge rang dus)
[..]
Op naar de volgende.
neequote:
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?quote:
En ik maar denken dat ik overal wat achter zocht...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?
Staat wel aardig op je CV'tje hoor, als je ook solliciteert naar baantjes bij mensen die bij dezelfde vereniging zaten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Wat lekker veel waard is na je studie.
Totaal geen vereiste. Sinds mijn meet met Xcachet zijn wij nog altijd vrienden voor het leven zowel op FOK! als het FoBoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt dat je hatelijker tegen hem doet dan tegen mij omdat je hem gezien hebt. Mij heb je ook gezien. Of heb je dat verdrongen ofzo?
Ja nogal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
_! Wat lekker veel waard is na je studie.
baal ervanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal geen vereiste. Sinds mijn meet met Xcachet zijn wij nog altijd vrienden voor het leven zowel op FOK! als het FoBo
Datingbureau Typisch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
mijn profielschetsen gaan van pas komenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
Ja true, paar vriendinnen van mij zitten ook bij een vereniging. Ze azen allemaal op een bestuurslid baantje. Geen flikker uitvoeren en het staat leuk op je cv.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staat wel aardig op je CV'tje hoor, als je ook solliciteert naar baantjes bij mensen die bij dezelfde vereniging zaten.
Ik denk dat als ik ineens naar Amsterdam of Groningen moest (waar ik dus geen vrienden heb) ik ook wel bij zoiets had gegaan, maar dan eentje met een minder lullo gehalte want deze was wel heel extreem.
haarkleurquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
menig cougar zou jaloers op je zijn, jij hebt geknuffeld met LR de ESF-hooliganquote:
dat ik verlegen leekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je mij onmogelijk kunt haten?
Ja jeetje, sorry hoor.
accent.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
oh dat was ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
menig cougar zou jaloers op je zijn, jij hebt geknuffeld met LR de ESF-hooligan
en jij baalt er van
egoïst
En allemaal doen alsof ze hard aan het werk zijn terwijl ze de hele dag geen hoer uitvoeren en bier drinken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true, paar vriendinnen van mij zitten ook bij een vereniging. Ze azen allemaal op een bestuurslid baantje. Geen flikker uitvoeren en het staat leuk op je cv.
En met een totaal andere stad snap ik het ergens wel.
Is best een belangrijk punt, onderschat het niet. De eerste manier om elkaar te leren kennen via FOK!, na het lezen van elkaars posts dan, is d.m.v. een voicebericht op WA.quote:
later wel die money maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal doen alsof ze hard aan het werk zijn terwijl ze de hele dag geen hoer uitvoeren en bier drinken.
Tuig
Nee je was verlegen, maar het was ook gewoon een vreemde situatie. Daarbij moet je niet vergeten dat ik al flink wat halve liters ophad en ik eigenlijk altijd wel schijt heb aan dat soort dingen.quote:
20-23quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
nog voorkeuren?
leeftijdsgrenzen?
afkomst
hobbies
voetbalclub
accent
we wachten de volgende even af, deze is bijna volquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn
Nog een voorkeur voor een nieuwe TT om de pijn te verzachten? Deze is toch hopeloos.
ik was niet verlegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je was verlegen, maar het was ook gewoon een vreemde situatie. Daarbij moet je niet vergeten dat ik al flink wat halve liters ophad en ik eigenlijk altijd wel schijt heb aan dat soort dingen.
Wat is er mis met belgenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
hobbies, gewoon wat hij leuk vindt
voetbalclub maakt ook niet uit
accent: geen belg
Hier voldoet dus iedere niet belg van 20-23 van aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
En dat krijgt een beter baantje/doet aan vriendjespolitiek. Deze maatschappij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal doen alsof ze hard aan het werk zijn terwijl ze de hele dag geen hoer uitvoeren en bier drinken.
Tuig
Zo belangrijk vind ik het niet. Zo lang niet gay brabantsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is best een belangrijk punt, onderschat het niet. De eerste manier om elkaar te leren kennen via FOK!, na het lezen van elkaars posts dan, is d.m.v. een voicebericht op WA.
Je bent wel verdomde veeleisend, dit gaat moeilijk worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
20-23
afkomst maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |