Wow jeetje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, 1270 of iets nu.
Vandaag al 20 punten gewonnen.
Echt niet.quote:
Jawel, dat zie je toch. Heb je je shizzle ingeleverd?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow jeetje.
Ik speel vanavond wel niet met jullie, maar met kneusjes.
[..]
Echt niet.
/flippiee voice
wat een kut plaatje en een onzinnige vergelijkingquote:
eens en zeker een dictator van het derde rijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut plaatje en een onzinnige vergelijking
elke debiel kan een vriendinnetje scoren
einde bericht
Ga je met jezelf spelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow jeetje.
Ik speel vanavond wel niet met jullie, maar met kneusjes.
Yes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, dat zie je toch. Heb je je shizzle ingeleverd?
[..]
wat een kut plaatje en een onzinnige vergelijking
elke debiel kan een vriendinnetje scoren
einde bericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macht trekt vrouwen helemaal niet aan joh, dat is een fabeltje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eens en zeker een dictator van het derde rijk
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes.En al e-mail gehad dat het goed is ontvangen. Ik ben benieuwd.
Fijn fijn fijn. AZ was wel weer genieten zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nohh. Wat noem je mij een kneusje, vriend.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn fijn fijn. AZ was wel weer genieten zeker?
Ze hebben in ieder geval dit keer niet verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nohh. Wat noem je mij een kneusje, vriend.
quote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
jojojo
iemand nog interesse in een Wii?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
hard aan bezig geweest dames, komt goed komt goed
eind van de maand moet er een terrasje zijn met een overdekking met een bbq en een bank ofzo
Ik eindig wel gewoon ouderwets boven je met curvefever that is.quote:
Ah nicequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
eind van de maand moet er een terrasje zijn met een overdekking met een bbq en een bank ofzo
Ik zie dat ook zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik zie dit als een uitnodiging, wat jij Flip?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eindig wel gewoon ouderwets boven je met curvefever that is.
[..]
Ah nice
[..]
Ik zie dat ook zo.. Typje is de beroerdste niet, en anders nodigen we onszelf gewoon uit.
Als je bier meeneemt en het tijdig aangeeft valt er vast wat te regelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik zie dit als een uitnodiging, wat jij Flip?
quote:
Zie je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je bier meeneemt en het tijdig aangeeft valt er vast wat te regelen.
Goede tuin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je bier meeneemt en het tijdig aangeeft valt er vast wat te regelen.
ik ga er over na denkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zie je.
Dus wanneer gaan we cachet?
heb zondag een vrije dagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zie je.
Dus wanneer gaan we cachet?
als ik er een stoel, een tafel en een bbq in neer kan zetten ben ik al blijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede tuin.
(srs, het ziet er nog altijd beter uit dan de mijne, laat ze maar praten)
nee maar aan de voorkant van mijn achtertuin (jaja), waar ik nu zit, kun je ook prima vertoevenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik er een stoel, een tafel en een bbq in neer kan zetten ben ik al blij
het is dat mijn pa hier nog afentoe eens is, anders werd de tuin helemaal niet meer onderhouden![]()
moet geregeld kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Als om half 5 voetbal kijken geen probleem is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
cachet jij mag alleen komen als je knut ook meeneemt
topshow
Ik zal alvast een paar slechte grappen over jij boven mij voorbereiden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eindig wel gewoon ouderwets boven je met curvefever that is.
'krijg' jij ook het huis in bruikleen van je ouder(s)?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]Daarom vrij simpel houden. Bij ons is het betegeld, dus ik hoef geen gras te maaien. De losse planten mag mijn moeder allemaal meenemen, de rest ga ik wel zelf bijhouden.
Al ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik binnen korte tijd verzaak.
ik heb niks tegen knutquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
cachet jij mag alleen komen als je knut ook meeneemt
topshow
Maak er 1 groot grasveld vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]Daarom vrij simpel houden. Bij ons is het betegeld, dus ik hoef geen gras te maaien. De losse planten mag mijn moeder allemaal meenemen, de rest ga ik wel zelf bijhouden.
Al ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik binnen korte tijd verzaak.
Jep, zelfde principe als jij geloof ik. Mijn moeder trekt bij haar vriend in dus ik blijf alleen achter in dit huis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
'krijg' jij ook het huis in bruikleen van je ouder(s)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |