Laten wij als mods ons buiten dat zielige gedoe houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan jullie nu echt weer massaal een geestelijk beperkte vrouw belachelijk maken voor de 100ste keer?
Dat ze down en borderline heeft betekent niet dat ze geestelijk beperkt is. Ik walg van je opmerking.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan jullie nu echt weer massaal een geestelijk beperkte vrouw belachelijk maken voor de 100ste keer?
hielt ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
vandaar dat hij er heen wilde haha
klasgenootje van mij uit rotterdam gevraagd
maar die wilde niet halen
dus hielt een beetje voor hem op
We benoemen alleen graag de feiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja sjongejonge dat snap ik toch ook wel. Sommige mensen slapen wel meer dan 4 uur per nacht hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doelde op dat snow en ik ook aan het curven waren.
Dit viel ook nog wel mee eigenlijk maar... laat ook maar. Ze doet het zichzelf aanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ze down en borderline heeft betekent niet dat ze geestelijk beperkt is. Ik walg van je opmerking.
sorryquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
hielt ja?
ja hier was ook iedereen te lui om te gaan, wilde met zijn 8en gaan maar niemand wilde halen
Sommige users moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit viel ook nog wel mee eigenlijk maar... laat ook maar. Ze doet het zichzelf aan
namenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige users moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
jezusquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry
ik verbeterde het meteen
foutje haha![]()
nou dat is wel het toppunt van lui zijn ja
nu gaat Tjacka zaterdag mee met mij naar de paarden
Godver.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:11 schreef xcachet het volgende:
nu gaat Tjacka zaterdag mee met mij naar de paarden
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
je hebt hem goed onder de duim dan
Al zou ik er een miljoen voor krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie misschien moet je elan eens mee naar de paarden nemen
Tuurrrrrlijk Lr.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja sjongejonge dat snap ik toch ook wel. Sommige mensen slapen wel meer dan 4 uur per nacht hoor.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al zou ik er een miljoen voor krijgen.
Dierenbeul.
Mwa. Die wil de paarden gelijk weer met strikjes en roze glitters versieren. In het wedstrijd rijden heb je daar niet bijzonder veel aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie misschien moet je elan eens mee naar de paarden nemen
Waarom heeft ze dat moeten bevestigen? De bewijsstukken waren duidelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ze down en borderline heeft betekent niet dat ze geestelijk beperkt is. Ik walg van je opmerking.
Hij doet het met plezierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al zou ik er een miljoen voor krijgen.
Dierenbeul.
jij bent daar bijzonder goed van over op de hoogtequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Die wil de paarden gelijk weer met strikjes en roze glitters versieren. In het wedstrijd rijden heb je daar niet bijzonder veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |