Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Nouja, je zweet toch gauw een halve tot een hele liter per uur (ook als je kleren niet zeiknat zijn), en dat leidt tot prestatieverlies van tot 20%, dus het is zeker op wedstrijden wel verstandig om te drinken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Nouja, je zweet toch gauw een halve tot een hele liter per uur (ook als je kleren niet zeiknat zijn), en dat leidt tot prestatieverlies van tot 20%, dus het is zeker op wedstrijden wel verstandig om te drinken.
Ja-haaaa. Daarom dus na ca 1 uur structureel drinken! Daarvoor zal een slokje prima zijn.
Maar weet je: iedereen doet maar wat 'ie wil. We kunnen hier 3 uur over praten, uiteindelijk doet iedereen wat 'ie het fijnst vindt.
Op vrijdag 16 mei 2014 13:13 schreef Quoi het volgende:Maar weet je: iedereen doet maar wat 'ie wil. We kunnen hier 3 uur over praten, uiteindelijk doet iedereen wat 'ie het fijnst vindt.
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat iedereen met tegenzin mijn meningen uitvoerde
Op vrijdag 16 mei 2014 13:25 schreef DeHovenier het volgende: M'n pa en ik willen vanavond wel de Omloop Ter Heijde gaan lopen, maar de weg erheen is zo lang en vaag. We hebben geen auto dus we moeten fietsen.
Ik word er altijd bang van als mijn losse opmerkingen opeens door iedereen geciteerd worden alsof het in steen gehouwen wetten zijn.
Nou ja, altijd... Dat gebeurt me verder anders nooit.
Desondanks is de toevoeging dat het jouw mening is en dat anderen moeten doen wat ze zelf willen een open deur.
De mensheid is een vergaarbak van verschillende meningen, die in vrijwel alle gevallen nergens op gebaseerd zijn, maar niettemin zonder schroom geuit worden middels de media van deze tijd.
Sommige afwijkende en inferieure meningen kan ik me iets bij voorstellen, andere meningen begrijp ik soms totaal niet (vrijwel zonder uitzondering meningen van vrouwen). Met dat laatste kun je overigens je voordeel doen als je gaat nadenken over onbegrijpelijke meningen, om ejaculaties uit te stellen.
Slechts mijn mening hè, kan voor anderen anders zijn.
Op vrijdag 16 mei 2014 13:25 schreef DeHovenier het volgende: M'n pa en ik willen vanavond wel de Omloop Ter Heijde gaan lopen, maar de weg erheen is zo lang en vaag. We hebben geen auto dus we moeten fietsen.
We twijfelen nog allebei.
Dan hangt het er van af hoe graag jullie daar willen lopen
Sommige mensen willen wel graag dat anderen doen wat zij vinden. Dus helemaal een open deur is het ook weer niet.
Maar hey, dat is mijn mening. En ik ben nog een vrouw ook
Totaal onbegrijpelijk.
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef pijll het volgende: Toch nog redelijk wat last van mijn enkel. Misschien dat ik er nog een weekje rust aan vastplak.
Het begint te lijken op een chronische blessure, aangezien je er al sinds september in meer of meerdere mate last van hebt?
Ik loop mijn LDL vaak eind van de ochtend en krijg bijna altijd aan het begin van de avond lichte zeurende hoofdpijn. Ik drink voldoende water op een dag en neem ook altijd voldoende water mee tijdens LDL. Mijn gevoel zegt dat ik iets tekort kom. Ik zweet redelijk veel en heb de laatste paar keer ook na het lopen iets zouts gegeten maar dat heeft nog niet geholpen ....
Ik loop mijn LDL vaak eind van de ochtend en krijg bijna altijd aan het begin van de avond lichte zeurende hoofdpijn. Ik drink voldoende water op een dag en neem ook altijd voldoende water mee tijdens LDL. Mijn gevoel zegt dat ik iets tekort kom. Ik zweet redelijk veel en heb de laatste paar keer ook na het lopen iets zouts gegeten maar dat heeft nog niet geholpen ....
iemand tips of ideeën
Probeer naast water ook andere drankjes (sportdrank, cola, whatever) te drinken.
Joehoe, heb een tijdje niet gepost hier, en helaas al helemaal niet gelopen vanwege een zeurende heupblessure. Volgende week ga ik het weer proberen, volgens mij is het wel over nu.
Maar ik lees nog wel regelmatig mee en de reden dat ik nu hier kom is dat ik Moblo even heel veel succes wil wensen met haar eerste marathon!
Dus Moblo: HEEL VEEL SUCCES MORGEN!
We zijn bij voorbaat al trots op je, volgens mij de eerste marathonvrouw hier?
Op vrijdag 16 mei 2014 14:07 schreef bloodymary1 het volgende: Joehoe, heb een tijdje niet gepost hier, en helaas al helemaal niet gelopen vanwege een zeurende heupblessure. Volgende week ga ik het weer proberen, volgens mij is het wel over nu.
Maar ik lees nog wel regelmatig mee en de reden dat ik nu hier kom is dat ik Moblo even heel veel succes wil wensen met haar eerste marathon!
Dus Moblo: HEEL VEEL SUCCES MORGEN!
We zijn bij voorbaat al trots op je, volgens mij de eerste marathonvrouw hier?
Dankjewel!
Eerst nog maar eens de finish halen! Waar ik de laatste weken erg rustig en kalm was ben ik nu toch wel flink nerveus.
Stevige lunch aan het werkwerken nu (gelukkig vond de BBC marathonfoodguide dat het pre-raceday eten precies dat was wat we overhadden van gisteravond ) vanavond nog wat pasta en chocolademelk en dan hopelijk goed slapen!
Hopelijk ben je zelf ook weer snel op de been!
[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 16-05-2014 15:01:07 ]