quote:Programmareeks vol nostalgie en herkenbare herinneringen aan de jaren '70 en '80 en de schoolliefdes uit die tijd. In elke aflevering gaat presentator Jaap Jongbloed op zoek naar dat onbereikbare meisje uit de klas op wie alle jongens verliefd waren en die het voorbeeld was voor de meiden in haar omgeving. Wat maakte haar zo speciaal en wie kreeg haar eerste zoen?
Maar ook: Hoe zijn ze terecht gekomen, wat is er met hen gebeurd, hebben ze nog contact met vroegere klasgenoten en was hun schoonheid een garantie voor succes? Zijn de verwachtingen, die men over haar had, uitgekomen of heeft haar leven een verrassende wending genomen? Aan het woord komen oud-klasgenoten, leraren en iedereen die toen en daarna een belangrijke rol in haar leven heeft gespeeld. Boeiende verhalen vol herkenning met een vleugje nostalgie over schoonheid en keuzes in het leven.
Donderdags rond 21.30 op Nederland 1quote:Nieuw seizoen
Ook in 2014 zijn we er weer met nieuwe afleveringen op Nederland 1. Vanaf april staan er zes gloednieuwe afleveringen op de donderdagavond gepland, waarin Jaap Jongbloed opnieuw op zoek gaat naar bijzondere verhalen achter de knappe meiden van school.
Voor het eerst dit jaar een aflevering met 2 meiden in de hoofdrol. De 2 mooiste meisjes van de klas, die samen een tweeling vormden en later een beroemd danskoppel werden in Parijs en op de Nederlandse TV.
Inderdaad zien ze goed uitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:02 schreef golfer het volgende:
Nee.
En zien er op hun 55ste nog allebei goed strak uit.![]()
Persoonlijk vind ik ze er beter uitzien dan toen ze jonger waren maar dat kan ook aan de tijd liggen, 70er jaren make up en haar waren niet echt flatterend.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:02 schreef golfer het volgende:
Nee.
En zien er op hun 55ste nog allebei goed strak uit.![]()
Maar de jaren tikken wel het hardste aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Starlie het volgende:
Wow teveel zon en roken maken je niet mooier!
Rond de 50.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef trovey het volgende:
Hoe oud is deze club? Zie nogal wat bruin leren banken hier en daar.
Dan heeft ze verrekte veel rimpels voor haar leeftijd.quote:
inderdaad! Ze ziet er nep uit.quote:
Financieel niet zo te zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Die is er behoorlijk op achteruit gegaan zeg.
Met geld kun je veel verdoezelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Die is er behoorlijk op achteruit gegaan zeg.
Nou, ff naar de Hans Anders denk ik dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef trovey het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die linker (blonde) er nu beter uitzien.
Voor haar leeftijd ziet zij (met die pony) er prima uit, beter dan botox mevrouw die wat probeert vast te houden wat er niet meer is....namelijk haar 20 jaar zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, ff naar de Hans Anders denk ik dan.
Prima een grijze muis ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd ziet zij (met die pony) er prima uit, beter dan botox mevrouw die wat probeert vast te houden wat er niet meer is....namelijk haar 20 jaar zijn.
Die heeft inderdaad zo'n zelfde hoofd.quote:
Ik geloof dat jij aan een bril moet of we hebben het niet over dezelfde vrouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |