Superingewikkeld zo'n rits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik zag ook een filmpje ergens maar die kan ik niet meer vinden. En volgens mij pas ik ook niet in dat jurkjeSowieso veel te kort voor mij, daar ga ik niet in lopen.
Gevonden, ingewikkeld gedoe
Je moet hem ook binnenstebuiten doen en zo he?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Superingewikkeld zo'n rits.
Krijg je je eigen gulp wel dicht?
Als je hem anders wil doen als je hem aanhebt, ja dan moet je er iemand bij hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet hem ook binnenstebuiten doen en zo he?
Dat wel ja, maar ik ga er toch niet mee lopen. Jurken zijn niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je hem anders wil doen als je hem aanhebt, ja dan moet je er iemand bij hebben.
Maar ik vind het bloemetjesdeel het leukst
Ik wel, als het een beetje zonnig is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik ga er toch niet mee lopen. Jurken zijn niet echt mijn ding.
Nou dat kan heel spannend zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit topic eigenlijk over jurkjes enzo sukkols
Omdat ik van jurkjes houd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit topic eigenlijk over jurkjes enzo sukkols
Nee, daar ben ik te oud voor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze maar opwaaien, dan houden wij mannen er ook van.
Ik ben zo oud dat ik niet eens meer een jurk aandurf.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mag ik zeggen....jij pas over 15 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |