Zijn Yara en Balon Greyjoy niet op de Iron Islands?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:36 schreef Khaleesi het volgende:
Of er iemand dit eventjes in de OP wil zetten.....![]()
[ afbeelding ]
Extreem overbeschermd en -bemoederdquote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Peunage het volgende:
Gooi dat irritante ventje er gelijk achteraan. Hij is een soort Joffrey maar net iets jonger.
Waarom is hij messed up in the head eigenlijk? Incest kind?
Yara sowieso niet natuurlijk. Balon wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zijn Yara en Balon Greyjoy niet op de Iron Islands?
Z'n moeder was gek.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Peunage het volgende:
Gooi dat irritante ventje er gelijk achteraan. Hij is een soort Joffrey maar net iets jonger.
In het eerste seizoen toen hij 10? was kreeg hij nog borstvoedingquote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Peunage het volgende:
Wat heeft ze nou verkeerd gedaan dan?quote:
Vond ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De scène met Oberyn en Tyrion was ook tof.
Die snik van Tyrion, vond ik ook zo mooi.quote:
het zou mij niet verbazen, als de mountain wint, past binnen het got plaatje, maar dat zou betekenen dat we meteen 2 vette personages kwijtraken in 1 keer, dat zou zo jammer zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 10:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ga op het puntje van mijn stoel zitten bij het duel. Ik heb werkelijk geen idee of Oberyn of the Mountain wint. Maar Game of Thrones kennende wordt dat The Mountain...
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:00 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor de volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik was al bijna vergeten hoe carice dr tieten eruit zagen.
Als maar een ding leert van GoT, dan is het dat je mensen die misdragen gewoon een bitch slep mot geven.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:24 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik vond deze ep sterkere ontknopingen hebben dan de vorige.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een relatief saaie aflevering vandaag, behalve het deel met Sansa. En nu ook nog twee weken wachten.De laatste drie mogen wel hele flinke knallers zijn, want op dit moment is dit mijn minst favoriete seizoen.
Twee weken?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Klotezooi. Ik wil geen 2 weken wachten op de volgende aflevering
Mooie meid die Shea.quote:
Ik zat echt zo;quote:
Hoezo 2 personages?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zou mij niet verbazen, als de mountain wint, past binnen het got plaatje, maar dat zou betekenen dat we meteen 2 vette personages kwijtraken in 1 keer, dat zou zo jammer zijn
wat een uber scene met oberyn en tyrion ook![]()
only the ladder is real!
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik kon echt geen 2 weken wachten en heb maar gelijk de rest van het seizoen voor mezelf gespoilered
duuuuudequote:Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik kon echt geen 2 weken wachten en heb maar gelijk de rest van het seizoen voor mezelf gespoilered
Haha al die sukkelaars die nog een maand moeten wachten voordat ze dit allemaal weten!quote:
ik geniet van elk minuutquote:Op maandag 19 mei 2014 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha al die sukkelaars die nog een maand moeten wachten voordat ze dit allemaal weten!
Daario moest naar Yunkai gaan om de slaven te bevrijden. Omdat ze inmiddels hebben ervaren wat er gebeurd als ze de slavenbezitters hun gang laten gaan, had Dany besloten dat hij ook alle slavenbezitters moest vermoorden (hij was er dan immers toch.) Jorah heeft haar overtuigd dat ze ook wat compassie en vergeving mag tonen en nu wil Dany dat Jorah naar Daario gaat om te vertellen dat hij haar op andere gedachten heeft gebracht, namelijk dat de slavenbezitters niet gedood worden als ze accepteren dat Dany nu de macht heeft daar.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kon het stukje tussen Dany en Jorah niet helemaal volgen. Wat is nou precies de bedoeling? Wat moest Daario gaan doen in Yunkai? En waarom moest Jorah er achter aan? En wat moest Jorah precies gaan veranderen in het plan?
(Vind Dany's verhaallijn wat ingewikkeld en kan het niet helemaal volgen allemaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |