abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140125992
Topaflevering weer. Oberynn en Tyrion was geweldig, Arya en the Hound zijn ook tof. Leuk om Hotpie weer te zien, en Brienne en Pod samen is een goed duo. Leukleuk.
pi_140126105
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:00 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor de volgende aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140126220
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 mei 2014 @ 12:54:23 #259
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_140126545
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik was al bijna vergeten hoe carice dr tieten eruit zagen.
:D
quote:
Als maar een ding leert van GoT, dan is het dat je mensen die misdragen gewoon een bitch slep mot geven. })
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een relatief saaie aflevering vandaag, behalve het deel met Sansa. En nu ook nog twee weken wachten. ;( De laatste drie mogen wel hele flinke knallers zijn, want op dit moment is dit mijn minst favoriete seizoen.
Ik vond deze ep sterkere ontknopingen hebben dan de vorige.
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Klotezooi. Ik wil geen 2 weken wachten op de volgende aflevering :'(
Twee weken?
quote:
99s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef Slayage het volgende:
tyrions angels :P

[ afbeelding ]
Mooie meid die Shea. :9~
Grom.
pi_140126811
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef Teddyburrr het volgende:

Twee weken?

Volgende aflevering is op 2 juni. Komt door memorial day in Amerika.
pi_140128025
Heftige ep wel ;(

Ik schoot vol bij het gesprek tussen Tyrion en Oberyn.. Het gesprek was 1 op 1 uit het boek, mooi dat ze dat letterlijk gequote hebben, vooral wat Cersei over baby Tyrion vertelde.. Verschrikkelijk.. Dat dramatische ''I'll be your champion..'' maakte het helemaal af. Prachtig stukje acteerwerk van beide ^O^

Ik krijg ook met de dag meer sympathie voor het hondje, al ben ik bang dat die wond geen goede dingen voorspeld.. ;( Lief ook om te zien hoe Arya steeds meer ''gevoelens'' voor hem krijgt en vice versa. Ik hoop dat die twee bij elkaar blijven, vooral nu Sandor niks meer aan haar heeft nu Lysa dood is en hij geen ransom meer voor haar kan krijgen. Waar moet hij nu met haar heen? :?

Beetje medelijden met Sansa ook.. Je zag haar even helemaal opleven met al dat sneeuw (herinneringen aan Winterfell) en haar sneeuwkasteel, komt dat nare ventje :r het verzieken. Daarna Petyr die haar aanrand, plus een bijna dood ervaring door Lysa.. Brr.. Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen. Petyr is nu heir van de Eeyrie toch? Of alleen regent via Robin?

Zoals verwacht kan Jaime inderdaad niet vechten voor Tyrion. Wel mooi om te zien hoe broederlijk dat ze met elkaar om gaan :Y Dat Cersei daar niet in om zit te stoken? Ik meende dat ze aardig wat invloed op Jaime had..

The Mountain werd ook gelijk goed geïntroduceerd, ik zet m'n geld toch op Oberyn in. Anders is het exit Tyrion, en dat zie ik toch echt niet gebeuren :X

Ik kon het stukje tussen Dany en Jorah niet helemaal volgen. Wat is nou precies de bedoeling? Wat moest Daario gaan doen in Yunkai? En waarom moest Jorah er achter aan? En wat moest Jorah precies gaan veranderen in het plan?
(Vind Dany's verhaallijn wat ingewikkeld en kan het niet helemaal volgen allemaal :@ )

Oh ja; Daario - Jorah 1-0 ~O>
pi_140128059
quote:
Ik zat echt zo; :@ :X ;( :'(

Oh ja; Bronn vergeten. Die heeft zichzelf inderdaad verkocht.. Jammer. Respect voor Tyrion dat hij het verder goed opnam en ook toegaf dat de vriendschap in principe van 1 kant kwam. :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 13:46:44 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 13:46:57 #263
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140128110
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

het zou mij niet verbazen, als de mountain wint, past binnen het got plaatje, maar dat zou betekenen dat we meteen 2 vette personages kwijtraken in 1 keer, dat zou zo jammer zijn

wat een uber scene met oberyn en tyrion ook _O_

only the ladder is real!
Hoezo 2 personages?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 19 mei 2014 @ 13:47:17 #264
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140128124
Ik kon echt geen 2 weken wachten en heb maar gelijk de rest van het seizoen voor mezelf gespoilered *O*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140128201
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:46 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hoezo 2 personages?
Oberyn én Tyrion. Als the Mountain wint van Oberyn is Tyrion z'n hoofd kwijt.
pi_140128219
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik kon echt geen 2 weken wachten en heb maar gelijk de rest van het seizoen voor mezelf gespoilered *O*
*O* *O* *O*
pi_140128237
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef Mani89 het volgende:
duuuuude :') :') :')
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 mei 2014 @ 13:50:44 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140128244
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Haha al die sukkelaars die nog een maand moeten wachten voordat ze dit allemaal weten!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140128261
quote:
15s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Haha al die sukkelaars die nog een maand moeten wachten voordat ze dit allemaal weten!
ik geniet van elk minuut *O*
-Rabia Al-Basri
pi_140128326
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik kon het stukje tussen Dany en Jorah niet helemaal volgen. Wat is nou precies de bedoeling? Wat moest Daario gaan doen in Yunkai? En waarom moest Jorah er achter aan? En wat moest Jorah precies gaan veranderen in het plan?
(Vind Dany's verhaallijn wat ingewikkeld en kan het niet helemaal volgen allemaal :@ )

Daario moest naar Yunkai gaan om de slaven te bevrijden. Omdat ze inmiddels hebben ervaren wat er gebeurd als ze de slavenbezitters hun gang laten gaan, had Dany besloten dat hij ook alle slavenbezitters moest vermoorden (hij was er dan immers toch.) Jorah heeft haar overtuigd dat ze ook wat compassie en vergeving mag tonen en nu wil Dany dat Jorah naar Daario gaat om te vertellen dat hij haar op andere gedachten heeft gebracht, namelijk dat de slavenbezitters niet gedood worden als ze accepteren dat Dany nu de macht heeft daar.
pi_140128337
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Eerst wilde Daenerys alle Masters in Yunkai later vermoorden. Jorah heeft haar van gedachte helpen veranderen en ze een keuze te bieden. Vandaar dat ze zei "They can live in my new world, or they can die on their old one."
pi_140128366
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:53 schreef Operc het volgende:

[..]

Daario moest naar Yunkai gaan om de slaven te bevrijden. Omdat ze inmiddels hebben ervaren wat er gebeurd als ze de slavenbezitters hun gang laten gaan, had Dany besloten dat hij ook alle slavenbezitters moest vermoorden (hij was er dan immers toch.) Jorah heeft haar overtuigd dat ze ook wat compassie en vergeving mag tonen en nu wil Dany dat Jorah naar Daario gaat om te vertellen dat hij haar op andere gedachten heeft gebracht, namelijk dat de slavenbezitters niet gedood worden als ze accepteren dat Dany nu de macht heeft daar.
Dankjewel, ik snap het nu weer :Y

Dany denkt iets te zwart-wit. Ze kan ook niet verwachten dat dat volk gelijk al hun idealen en denkbeelden maar gaan omgooien omdat er een of andere Jezus denkt dat het allemaal maar op háár manier moet. Want dat gaat niet werken hè, dat ziet ze nu ook wel.

Wat zei Jorah over Ned?
pi_140128386
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dany denkt iets te zwart-wit. Ze kan ook niet verwachten dat dat volk gelijk al hun idealen en denkbeelden maar gaan omgooien omdat er een of andere Jezus denkt dat het allemaal maar op háár manier moet. Want dat gaat niet werken hè, dat ziet ze nu ook wel.

Wat zei Jorah over Ned?
Hij impliceerde dat Ned Stark hem genade getoond heeft, en hij daardoor de kans kreeg om zijn leven te beteren.
pi_140128389
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat zei Jorah over Ned?
Dat als hij had gedaan wat Dany voorstelde, Jorah op dat moment ook niet meer in leven zou zijn. (Omdat hij vroeger ook slavenhandelaar was.) En dat ze dus even na moest denken of haar plan nou wel zo briljant was.
pi_140128400
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:55 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hij impliceerde dat Ned Stark hem genade getoond heeft, en hij daardoor de kans kreeg om zijn leven te beteren.
^O^ He super, ik ben weer bij.
@ Operc en Deuce; insgelijks ^O^
pi_140128459
wat een beauty is het ook

-Rabia Al-Basri
pi_140128498
Geweldige afleveling! _O_

De scène met Tyrion en Oberyn vond ik echt mooi. :Y

En de laatste paar minuten zat ik echt op het puntje van m'n stoel. Toen Baelish op het einde naar haar toe liep dacht ik al gelijk "Oh shit, gaat hij haar nu het gat in duwen?!" Maar toen het daadwerkelijk gebeurde zei ik hardop een paar keer "Oh shit, oh shit!" Het was toch even schrikken. _O-

Oh, en die bitchslap van Sansa! _O_ _O-
pi_140128816
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
Ik hoop echt dat Robin snel sterft.
Dit. Het liefst ook vliegend.
pi_140128864
Lieve Khaleesi; Heb je tijd en zin om the Mountain aan te passen in de OP? :P
  maandag 19 mei 2014 @ 14:23:53 #280
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140129148
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:58 schreef Slayage het volgende:
wat een beauty is het ook

[ link | afbeelding ]
Hier ziet zij er voor het eerst echt vorstelijk uit. Met die rode haren in de sneeuw, heel erg mooi :Y Ik begrijp Petyr volkomen. Ook dat ie die hysterica door de Maandeur duwt. Vooral nadat Lysa net had verteld hoe het eruit zag als je beneden landde :D

Mooie ep was het weer. Tergend dat we twee weken moeten wachten op Oberyn vs the Mountain. Scene tussen Oberyn en Tyrion was weer een aangrijpend stuk. Oberyn is echt een van tofste karakters in deze serie. Bronn daarentegen is flink in mijn achting gezakt (ja, het is een onbetrouwbaar karakter, omdat hij een sellsword is, maar toch :P ) Kan me nu wel voorstellen hoe Shae weer ten tonele is verschenen.

Arya en de Hound: Match made in heaven, dus dat zal wel weer ergens op stuklopen. :{
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140129468
quote:
17s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:23 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Arya en de Hound: Match made in heaven, dus dat zal wel weer ergens op stuklopen. :{
Even Tyrion/Jaime buiten beschouwing gelaten;

Ik hoop echt dat deze 2 het tot het einde (samen!) redden. En ergens als vader/dochter op een boerderijtje gaan wonen ofzo. God wat heb ik met ze te doen.. -O- De rest kan me gestolen worden, als GRRM deze twee maar niet uitmoord.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:45:54 #282
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140129786
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Even Tyrion/Jaime buiten beschouwing gelaten;

Ik hoop echt dat deze 2 het tot het einde (samen!) redden. En ergens als vader/dochter op een boerderijtje gaan wonen ofzo. God wat heb ik met ze te doen.. -O- De rest kan me gestolen worden, als GRRM deze twee maar niet uitmoord.
Dit is me dan weer iets té zoetsappig :P , maar Arya begint wel steeds meer de ruwe bolster van de Hound af te breken, Stockholmsyndroom of niet. Ik hoop ook dat ze het tot het eind van de serie redden en dat hun lot hun een voldaan gevoel gaat geven. Dat verdienen deze twee echt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140129899
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:45 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Dit is me dan weer iets té zoetsappig :P , maar Arya begint wel steeds meer de ruwe bolster van de Hound af te breken, Stockholmsyndroom of niet. Ik hoop ook dat ze het tot het eind van de serie redden en dat hun lot hun een voldaan gevoel gaat geven. Dat verdienen deze twee echt.
Hij verdiend het :'(
Ik heb nooit echt geloofd dat Sandor zo'n slechte'n is.. En stukje bij beetje komt z'n ''goede'' (voor zover je van goed kunt spreken) kant wel naar boven. Hij is gewoon flink getraumatiseerd.
Arya daarintegen wordt steeds harder, die prikt die vent ook alsof het niets is. Maar ze moet toch wat om te overleven.

Geen idee waar ze zich nu bevinden tov Kings Landing en The Vale, maar ik hoop dat ze enigzins veilig zijn. En mochten ze bij The Vale aankomen, dat Petyr Arya alsnog wil ransomen.. En Sandor heel houdt.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:55:48 #284
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_140130098
Hoe lang nog voordat Sansa geturned wordt naar de Dark Side?
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:58:16 #285
202546 Baszh
The Dude abides
pi_140130172
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef Shakkara het volgende:
Gelukkig komen Blondie en superpimp haar redden.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 19 mei 2014 @ 15:03:14 #286
202546 Baszh
The Dude abides
pi_140130307
Het zijn wel de Nederlanders die naakt gaan nu :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  Forum Admin maandag 19 mei 2014 @ 15:06:57 #287
35723 crew  GGMM
pi_140130436
Geweldige aflevering.

Mensen die dit seizoen kut of saai vinden snappen er niks van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_140130883
quote:

[..]

Bronn daarentegen is flink in mijn achting gezakt (ja, het is een onbetrouwbaar karakter, omdat hij een sellsword is, maar toch :P )
zijn handelen is volledig in lijn van de personage, rationeel en praktisch, NIEMAND zou wat hij heeft te grabbel gooien en het opnemen tegen the mountain als de mogelijke beloning niet eens duidelijk is
-Rabia Al-Basri
pi_140130955
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef Shakkara het volgende:
in got heb je geen dark side ;)
-Rabia Al-Basri
pi_140130976
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:03 schreef Baszh het volgende:
Het zijn wel de Nederlanders die naakt gaan nu :P
mensen moeten ook vooral doen waar ze goed in zijn ;)
-Rabia Al-Basri
pi_140131001
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:

Mensen die dit seizoen kut of saai vinden. :') :') :')
-Rabia Al-Basri
pi_140131083
Quote van de ep: You think you're on your own...
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 mei 2014 @ 15:26:42 #293
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140131124
quote:

Bronn daarentegen is flink in mijn achting gezakt (ja, het is een onbetrouwbaar karakter, omdat hij een sellsword is, maar toch :P ) Kan me nu wel voorstellen hoe Shae weer ten tonele is verschenen.

Onbetrouwbaar? Juist niet. Hij doet exact wat hij altijd gezegd heeft.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140131190
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

zijn handelen is volledig in lijn van de personage, rationeel en praktisch, NIEMAND zou wat hij heeft te grabbel gooien en het opnemen tegen the mountain als de mogelijke beloning niet eens duidelijk is
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

in got heb je geen dark side ;)
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

mensen moeten ook vooral doen waar ze goed in zijn ;)
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:25 schreef Slayage het volgende:
Quote van de ep: You think you're on your own...
Gebruik multiquote...
  maandag 19 mei 2014 @ 15:28:51 #295
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140131226
quote:
4s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef portie het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Gebruik multiquote...
Hij zit waarschijnlijk weer op de lapo te azen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140131233
quote:
4s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef portie het volgende:

Gebruik multiquote...
i know :P
-Rabia Al-Basri
pi_140131253
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hij zit waarschijnlijk weer op de lapo te azen.
aard van het beestje
SPOILER
-Rabia Al-Basri
pi_140131346
Fuck memorial day :(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_140131524
-Rabia Al-Basri
pi_140131619
-Rabia Al-Basri
pi_140131628
:P
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')