Ook lekker. Zit nog aan de koffie, rustig aan vandaag. Vanavond een visje gegeten in Zandvoort...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef chufi het volgende: [..] WOw IK zit toevallig aan deze [ afbeelding ]
Tja snel de lapo pakken.quote:
Blijf maar van de koffie afquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
dat lalalalala moet at ledje voorstellen, ik zal ven het toepje zoeken
Ja weet ik ... Babbel een beetje met dr bij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb koffie met een Bossche Bol en Heks is terug heb je al gezien?
ah... oké mooi zo...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Babbel een beetje met dr bij.
Ik ben geen kenner en ook niet zo'n whiskey drinker. Gelukkig maarquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de oude (jaren 70) 12 en de 21 Havanna Reserve van Glenfiddich...
Slijmbalquote:
Als het je smaakt is het toch prima?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner en ook niet zo'n whiskey drinker. Gelukkig maar
Ik ben ook geen kenner maar vind ze wel lekker ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het je smaakt is het toch prima?
Niks moet, alles mag...
Ja mijn ex dus wel vandaar dat ik wel eens een glaasje mee dronk. En kachel uit die tent kwam.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het je smaakt is het toch prima?
Niks moet, alles mag...
Van dat soort verhalen wordt je dan weer niet vrolijk.. Gedwongen moeten drinkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn ex dus wel vandaar dat ik wel eens een glaasje mee dronk. En kachel uit die tent kwam.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Van dat soort verhalen wordt je dan weer niet vrolijk.. Gedwongen moeten drinken
Nou nee het was juist wel leuk. Ik drink geen sterke drank. Maar het proeven en vergelijken was juist leuk. Ook de brouwerijen bezoeken was een feestquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Van dat soort verhalen wordt je dan weer niet vrolijk.. Gedwongen moeten drinken
Van whisky wordt ik niet snel teut.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn ex dus wel vandaar dat ik wel eens een glaasje mee dronk. En kachel uit die tent kwam.
jezus, dan zou ik 3 dagen ziek zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van whisky wordt ik niet snel teut.
Mijn record staat op 26 glaasjes en dat ging nog goed...
Veel water tussendoor drinken en goed eten doet wonderen.quote:
En kleine glaasje neem ik aan ... In ieder geval veel plezier..quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel water tussendoor drinken en goed eten doet wonderen.
Je praat over hoog gedistilleerd en dat is veel schonere, zuivere alcohol...
Ik heb het nooit écht geprobeerd hoor moet ik zeggen, maar dat is met de meeste sterkequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel water tussendoor drinken en goed eten doet wonderen.
Je praat over hoog gedistilleerd en dat is veel schonere, zuivere alcohol...
Rond de 2cl, maar merendeel wel cask strength...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En kleine glaasje neem ik aan ... In ieder geval veel plezier..
Leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond de 2cl, maar merendeel wel cask strength...
Morgen eerst nog een dag werken en zaterdag om 5 uur 's ochtends op pad...
Deze 60% brandt idd hard over de tongquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond de 2cl, maar merendeel wel cask strength...
Morgen eerst nog een dag werken en zaterdag om 5 uur 's ochtends op pad...
Ja dat was ook altijd leuk .. Ook een paar keer gedaan...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
Doet me denken aan de Beurs van Berlage met bokbier proeven. Dat heb ik een paar keer gedaan.
Mooi gebouw en lekker bier
Pisang Ambon liggend op een grasveld in Belgie op festival met Astor Piazzolla op het podium.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
Het is een tijdje hip geweest om Pisang Ambon te drinken, dat groene spul...
en dat ging dan geloof ik in 7 up, maar dat weet ik niet meer zeker, daaaaaaaaaaaaar ben
ik een keer ziek van geweest, niet te kort
God man, ik was zo ziekquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Pisang Ambon liggend op een grasveld in Belgie op festival met Astor Piazzolla op het podium.
Met die muziek erbij smaakte elke drank goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
God man, ik was zo ziekzoete rotzooi...
ik ken de muziek niet, of misschien ook wel, maar de naam zegt me niks...quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met die muziek erbij smaakte elke drank goed.
De man van de Tango.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken de muziek niet, of misschien ook wel, maar de naam zegt me niks...
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken de muziek niet, of misschien ook wel, maar de naam zegt me niks...
Ben geen bierliefhebber maar Bokbier vind ik wel lekker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
Doet me denken aan de Beurs van Berlage met bokbier proeven. Dat heb ik een paar keer gedaan.
Mooi gebouw en lekker bier
Yep, werkelijk geniaal op zo'n zonnig grasveld.quote:
Mwa... mooie zwoele zomeravond, drankie in je mik, ogen dicht en liggend op het gras...quote:
Dat zeg ik !quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, werkelijk geniaal op zo'n zonnig grasveld.
De open dag in het klooster bij de paters van La Trappe is ook een aanrader.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben geen bierliefhebber maar Bokbier vind ik wel lekker.
IJsbok houtgelagerd van SNAB, daar koop ik dit najaar een krat van...
Ben alleen in België bij abdijbrouwerijen geweest...quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
De open dag in het klooster bij de paters van La Trappe is ook een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |