Die gaat nooit meer mee nu.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Soury weet je het nooit..
Kamer is geregeld ..
Welk SC topic doe je bijna 1 topic a day ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is bij mij meer het tempo, gaat toch wat langzaam hier dus valt het mij nooit zo op in myat
Die zijn hopeloos.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk SC topic doe je bijna 1 topic a day ?
Ok? Houd je 't bij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja aan jou hebben we weinig ... eens in de maand eens komen klagen schiet ook niet op
Ik heb het uit-shirt .. Want ze spelen ver weg ..quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:31 schreef sig000 het volgende:
Heb in ieder geval mijn oranje toupet klaar voor het WK.
Mooi land wel maar het is wel erg warm daar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het uit-shirt .. Want ze spelen ver weg ..
natuur is mooi . alhoewe; weinig gezien ..quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooi land wel maar het is wel erg warm daar.
Ook die lekkere billen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
Heb zelf enige ervaring daarmee en ik kan je verzekeren dat maakt groot verschil.
In IRL zijn ze ook toffer dan kun je het beetpakken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen sig.. KPD mag alles maat ik weet dat dat weer niet je ding is hier ..
Ga je gang Sig..quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
In IRL zijn ze ook toffer dan kun je het beetpakken.
Neequote:
Ik zou het niet weten, maar ik ben niet zo'n feestbeestquote:
Met mijn welsh ex wel eens in een whisky bar geweest vlakbij het Leidseplein. De rekening was 200 gulden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Zo even de whisky voorraad induiken voor een leuke bijdrage aan een privé tasting tijdens het whisky festival aanstaand weekend...
Ga je mee vreemd Chuf?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
Koffietijd met een lekker glaasje ernaast ..
L&B van Leon in de Leidsedwarsstraat...quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Met mijn welsh ex wel eens in een whisky bar geweest vlakbij het Leidseplein. De rekening was 200 gulden.Van alles geproefd. Leuk wel, ze hebben daar ook kluisjes waar je je fles in kan proppen.
Maar Schotland is wel een must als liefhebber
Ga je nu hier weer verder met je gezuur.quote:
Ja die denk ik wel, was net voor kerst. En we mochten er nog roken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L&B van Leon in de Leidsedwarsstraat...![]()
Gelukkig zit de hele whisky industrie as. weekend in Duitsland, dat scheelt weer een tripje Schotland.
Flessen gevonden, een Glenfarclas 1980 en een Dailuaine uit mijn geboortejaar...
WOwquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L&B van Leon in de Leidsedwarsstraat...![]()
Gelukkig zit de hele whisky industrie as. weekend in Duitsland, dat scheelt weer een tripje Schotland.
Flessen gevonden, een Glenfarclas 1980 en een Dailuaine uit mijn geboortejaar...
Prima hoor ik ben niet zo moeilijkquote:
Oban is leuk, mooi aan het water met die grote veerboten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die denk ik wel, was net voor kerst. En we mochten er nog roken.
Ik ben in Oban geweest en de rest weet ik niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |