Ik was op dat moment nog aan het werkquote:
Die krijgen we toch nooitquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:47 schreef Kingstown het volgende:
Met zo'n TT trek je natuurlijk geen bezoekers.
Is bij mij meer het tempo, gaat toch wat langzaam hier dus valt het mij nooit zo op in myatquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Die krijgen we toch nooitde meeste zijn nog in de ontkenningsfase dat ze 40+ zijn
Ik werk bij een theaterspektakel backstage om een koor van 80 mensen plus acteurs en medewerkers van een welverdiende pauze en nazit te voorzien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
En de meest logische vraag is dan.... wat doe je voor werk?
ah... sorry ik was niet traag, maar zus belde, vandaar de trage reactiequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is bij mij meer het tempo, gaat toch wat langzaam hier dus valt het mij nooit zo op in myat
Ow.... dat lijkt me wel leuk werk toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk bij een theaterspektakel backstage om een koor van 80 mensen plus acteurs en medewerkers van een welverdiende pauze en nazit te voorzien.
Man voor onze leeftijd zijn supersnelquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef chufi het volgende:
Dat tempo is soms langzaam en bij vlagen redelijk vlot..
ligt niet aan d leeftijd, dat ligt aan onsquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan iig niet blind typen, dus daarom gaat het al langzamer...
Wat is er mis met ons ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ligt niet aan d leeftijd, dat ligt aan ons
ik hoop dat dat een grapje isquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege de gesteldheid van mijn ogen moet ik binnenkort wel blind typen... [ afbeelding ]
Ik heb al jaren lenzen, heb een leesbril, krijg binnenkort een beeldscherm ondersteunende bril en heb 2 keer iridocyclitis voor een periode van 6 maanden gehad. Dat zijn geen grappen meer...quote:
Nee dat is niet grappig...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al jaren lenzen, heb een leesbril, krijg binnenkort een beeldscherm ondersteunende bril en heb 2 keer iridocyclitis voor een periode van 6 maanden gehad. Dat zijn geen grappen meer...
Nee, dat is niet grappig.quote:
Gelukkig heb je je humor nogquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet grappig.
Gelukkig is de laatste keer al weer 12 jaar geleden geweest, maar 2 jaar daarvoor was het ook al raak.
Ach, we hebben wat om naar uit te kijken...
Nee, er is nooit gezegd dat ik blind zal worden en ik verwacht dat ook niet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je humor nogmaar tis wel zwaar klote...
Heb je écht kans om helemaal blind te worden?
Ik hoop het toch niet...
Oog aandoeningen zijn niet leuk...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet grappig.
Gelukkig is de laatste keer al weer 12 jaar geleden geweest, maar 2 jaar daarvoor was het ook al raak.
Ach, we hebben wat om naar uit te kijken...
ah... gelukkig dan maar, ik moest even aan mijn zus denkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er is nooit gezegd dat ik blind zal worden en ik verwacht dat ook niet...
Nee, dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... gelukkig dan maar, ik moest even aan mijn zus denkenvandaar,,,
maar slechtziend ben je dus wel als ik het goed begrijp?
Is ook niet fijn... maar beter dan blind, dat wél!
Dat lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:42 schreef drakin het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het beter is om het al te zijn dan op latere leeftijd blind te worde, een hoop moet je dan opnieuw aanleren en je weet wat je mist. Kennis van me maakt het mee, ziet nog nauwelijks iets.
Dat denk ik ook eigenlijk, doe maar eens je ogen dicht en probeer je in de badkamer te redden..quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:42 schreef drakin het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het beter is om het al te zijn dan op latere leeftijd blind te worde, een hoop moet je dan opnieuw aanleren en je weet wat je mist. Kennis van me maakt het mee, ziet nog nauwelijks iets.
moet je wel op het juiste spoor springenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niks.
Hopelijk rijdt de NS als het zover is op tijd...
hebben ze daar geen speciale lenzen voor, of moet je af en toe van lenzen wisselen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat valt ook wel mee.
Mijn beide ogen zijn -2, dus dat valt wel mee.
Maar met lenzen in zie ik dichtbij niet veel en zonder lenzen veraf niet...
Dat kon je wel lezen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij de Belastingdienst in Utrecht, waar ik vanmiddag was, zijn alle vergaderzalen vernoemd naar landen en staat er een omschrijvende tekst op de deur van de zaal...
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad in afwachting van voor mij aantrekkelijke multifocale lenzen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
hebben ze daar geen speciale lenzen voor, of moet je af en toe van lenzen wisselen?
Is een bril dan niet handiger eigenlijk, of 2 brillen?
Ja ik zeg maar wat hoor
Dat kan ik op basis van de geur ook wel...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kon je wel lezen dusach als je het juiste glas nog maar kan vinden valt het wel mee
moet je maar denken
Ah... oké... da's beter..quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad in afwachting van voor mij aantrekkelijke multifocale lenzen.
Ik heb wel een bril, maar die gebruik ik alleen als ik mijn lenzen niet in heb en die heb ik eigenlijk altijd wel in. Alleen 's nachts niet en dan gebruik ik die bril om TV te kijken vanaf bed...
een echte kenner wel, dus dat zal bij jou wel het geval zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik op basis van de geur ook wel...
Is dat zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké... da's beter..
en een bril in bed is wel sexy moet je maar denken
Aanstaand weekend naar het grootste Europese whisky festival in Duitsland.quote:een echte kenner wel, dus dat zal bij jou wel het geval zijn
Vraag maar aan je eega..quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo
Ik zie dat nooit...
[..]
Aanstaand weekend naar het grootste Europese whisky festival in Duitsland.
Ik verheug me er nu al op...
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen hulpmiddelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben voor seks zonder hulpmiddelen...
O, en ik heb nog een paar duikbrillen...
Is een leesbril geen optie? Dat kan ook met lenzen in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is een leesbril geen optie? Dat kan ook met lenzen in.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al jaren lenzen, heb een leesbril, krijg binnenkort een beeldscherm ondersteunende bril en heb 2 keer iridocyclitis voor een periode van 6 maanden gehad. Dat zijn geen grappen meer...
Moet je even de tegendruk van de toetsen instellen bij Configuratiebeheer...quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
het lijkt wel of ik steeds letters oversla ik moet steeds editten, misschien zijn
die toetsen nog een beetje stroef, of ik doe iets niet goed ofzo...
Hoe heet dat precies want ik zit nu in een programmaquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je even de tegendruk van de toetsen instellen bij Configuratiebeheer...
dat zou kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet dat precies want ik zit nu in een programma
Het toetsenbord eenvoudiger in gebruik maken
FANN schijnt nog Z-80 te gebruiken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
wat wil je precies en zit je in Windows 8?
Ja Windows 8quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
wat wil je precies en zit je in Windows 8?
Ja, lach me maar uit , geklooiquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN schijnt nog Z-80 te gebruiken.
Hehe....ik snap er zelf ook geen fuck van....heb daar een pc-mannetje voor die alles regelt, wanneer ik problemen heb.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, lach me maar uit , geklooimaar ik ga wel even iets proberen...
je moet nog even aan je nieuwe toetsenbord wennen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Windows 8
Af en toe ben ik aan het typen en dat slaat hij een letter over, maar er zijn zoveel opties
en ik weet ook niet precies wat alles betekent dus ik durf niet echt iets te veranderen,
maar als ik langzamer typ gaat het ietsje beter, maar ik zoek nog even...
Ik ben niet een echte Fann van W 8 ... Daarom heb ik ook nog maar 1 Windos PCquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet nog even aan je nieuwe toetsenbord wennen dus![]()
en nog iets, er kan weinig misgaan hoor, het ding ontploft niet zo snel dus lekker alles proberen en op alles drukken
Ja, misschien moet ik ook even wennen ik heb net het verschil met het andere toetsenbordquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet nog even aan je nieuwe toetsenbord wennen dus![]()
en nog iets, er kan weinig misgaan hoor, het ding ontploft niet zo snel dus lekker alles proberen en op alles drukken
Ik heb -4,5 en kijk van dichtbij gewoon over mijn bril heen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel op W9.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet een echte Fann van W 8 ... Daarom heb ik ook nog maar 1 Windos PC
Zullen ze na ME en Vista niet zo snel meer doen denk ik?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of weer eens voor de verandering een gekke naam..
Sorry, was even voedselen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet dat precies want ik zit nu in een programma
Het toetsenbord eenvoudiger in gebruik maken
Heeft met kwaliteit van het toetsenbord te maken, is bij laptops meestal niet geweldig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik ook even wennen ik heb net het verschil met het andere toetsenbord
geprobeerd van die oude laptop, zit wel verschil in, dus ik kijk het wel even aan voordat
ik van alles ga aanvinken, als ik iets langzamer typ gaat het ook al beter merk ik..
Ik kan niet over mijn lenzen heenkijken voor dichtbij...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb -4,5 en kijk van dichtbij gewoon over mijn bril heen.
Zonder bril is de straat oversteken al levensgevaarlijk.
Krijg een lens niet op mijn ogen, dat vind ik eng.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet over mijn lenzen heenkijken voor dichtbij...
Toen ik er 2 op 1 oog nodig had (hard op zacht), ben ik er na een tijd maar mee gestopt... zo' n gekloot dat de bovenste lens achter je ooglid verdwijnt .... Maar op zich zou ik wel weer lenzen willen proberen ... Maar weer eens kijken naar de mogelijkheden voor mn aandoening (keratoconus)quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg een lens niet op mijn ogen, dat vind ik eng.
Mocht ik zo'n ding ooit op de goede plek krijgen ben ik 'm dezelfde dag waarschijnlijk al kwijt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik er 2 op 1 oog nodig had (hard op zacht), ben ik er na een tijd maar mee gestopt... zo' n gekloot dat de bovenste lens achter je ooglid verdwijnt .... Maar op zich zou ik wel weer lenzen willen proberen ... Maar weer eens kijken naar de mogelijkheden voor mn aandoening (keratoconus)
Ben pas 1 keer een lens verloren in ongeveer 18 jaar tijd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht ik zo'n ding ooit op de goede plek krijgen ben ik 'm dezelfde dag waarschijnlijk al kwijt.
Zelfs brillen raken op zijn tijd al zoek.![]()
Dat was een ski bril.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hulpmiddelenmaar misschien komt dat nog
![]()
Duikbrillen zijn handig als je uien moet snijden
2 brillen kwijtgeraakt toen ik op stap was, 1 kwijt omdat pootje afbrak en in de Rijn verdween, 1 omdat paard wel onder takken door kon en ik niet, en dan ben ik er vast nog wel wat vergeten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben pas 1 keer een lens verloren in ongeveer 18 jaar tijd.
Tijdens het duiken, waarbij er water in mijn duikbril kwam. Niet zo heel vreemd dus...
Met ontwaken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
Vroeger ben ik ooit eens een lens verloren tijdens een rennende stieren op straat actie met duizenden mensen op straat... Nadat de stier voorbij was en het plein weer wat leger werd, en ik aan het zoeken was op mn kleding.. Kwam er iemand naar me toe van 15 meter verderop of zo en vroeg of ik de lens zocht die zij hadden gevonden hadden .... Echt... Toen ff naar de hotelkamer terug en goed schoonmaken en weer verder
Brillenleed heb ik ook wel gehad, o.a.:quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 brillen kwijtgeraakt toen ik op stap was, 1 kwijt omdat pootje afbrak en in de Rijn verdween, 1 omdat paard wel onder takken door kon en ik niet, en dan ben ik er vast nog wel wat vergeten.
Nee een jaar later ben ik in een Arena op de hoorns genomen met een dubbele salto met val .... Maar mn lensen had ik nog in ...quote:
En terecht...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een jaar later ben ik in een Arena op de hoorns genomen met een dubbele salto met val ....
die optie zit er niet eens opquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, was even voedselen.
Kijk of je onder Configuratiebeheer de optie 'Toets ontlasting' kan vinden...
oj jah..dat was jou manier en vingerhoedjes om knoflook te raspen toch?quote:
De optie 'Toets ontlasting' niet gevonden?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
die optie zit er niet eens opla maareven zitten misschien is het gewoon effe wennen
wat Sascha zegt, misschien s het wel gewoon als schoenen inlopen, die zijn ook een
beetje stroef in het begin
Moet je eens kijken hoe ze een een komkommersalade maakt...quote:oj jah..dat was jou manier en vingerhoedjes om knoflook te raspen toch?
Zal we vreemd zijn om jou in de keuken te zien staan dan
la maar ik heb geen zin meer ...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[quote]De optie 'Toets ontlasting' niet gevonden?
Misschien via 'Ik heb te veel last van druk'?
quote:Moet je eens kijken hoe ze een een komkommersalade maakt...
Bij die andere had ik nergens last van, maar dit zal ook wel wennen, ik moet iets langzamer typenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft met kwaliteit van het toetsenbord te maken, is bij laptops meestal niet geweldig.
quote:
Als ik niet eet, laat ik je zeker in de steek...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]ja nou ik zat net al een hele tijd te klooien en toen liet je me in de steek
![]()
Neh... is wel goed zo
dat is ook weer waar, wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik niet eet, laat ik je zeker in de steek...
Speklappen met snijbonen en Kaiserschmarrn als toetje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, wat heb je gegeten?
ik zit heel gezond aan de cola er was niks andersquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speklappen met snijbonen en Kaiserschmarrn als toetje.
En nu even koffie lebberen...
hoezo? typ ik teveel?quote:
Je bent inderdaad nogal snel met je reacties, door mijn snelheid heb ik meer de kans om na te denken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit heel gezond aan de cola er was niks anders
[..]
hoezo? typ ik teveel?![]()
ik kan dan wel niet blind typen maar wél snel, vandaar dat het nooit een probleem is geweest,
volgens mij heeft nooit iemand het gemerkt op kantoor
ow... ja dat vergeet ik soms om na te denken voordat ik iets typ, voor mij is dit hetzelfde alsquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent inderdaad nogal snel met je reacties, door mijn snelheid heb ik meer de kans om na te denken.
En? Lucht het op?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit heel gezond aan de cola er was niks anders
Ik druk inmiddels ook wat minder snel op enter dan vroeger ...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent inderdaad nogal snel met je reacties, door mijn snelheid heb ik meer de kans om na te denken.
Dat wil ik wel eens meemaken...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ja dat vergeet ik soms om na te denken voordat ik iets typ, voor mij is dit hetzelfde als
praten en dan heb ik daar ook last van
Dat was me al wel duidelijk. Praat je net zo snel of ga je dan helemaal in de turbo stand?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ja dat vergeet ik soms om na te denken voordat ik iets typ, voor mij is dit hetzelfde als
praten en dan heb ik daar ook last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |