Hoe heet dat precies want ik zit nu in een programmaquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je even de tegendruk van de toetsen instellen bij Configuratiebeheer...
dat zou kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet dat precies want ik zit nu in een programma
Het toetsenbord eenvoudiger in gebruik maken
FANN schijnt nog Z-80 te gebruiken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
wat wil je precies en zit je in Windows 8?
Ja Windows 8quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
wat wil je precies en zit je in Windows 8?
Ja, lach me maar uit , geklooiquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN schijnt nog Z-80 te gebruiken.
Hehe....ik snap er zelf ook geen fuck van....heb daar een pc-mannetje voor die alles regelt, wanneer ik problemen heb.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, lach me maar uit , geklooimaar ik ga wel even iets proberen...
je moet nog even aan je nieuwe toetsenbord wennen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Windows 8
Af en toe ben ik aan het typen en dat slaat hij een letter over, maar er zijn zoveel opties
en ik weet ook niet precies wat alles betekent dus ik durf niet echt iets te veranderen,
maar als ik langzamer typ gaat het ietsje beter, maar ik zoek nog even...
Ik ben niet een echte Fann van W 8 ... Daarom heb ik ook nog maar 1 Windos PCquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet nog even aan je nieuwe toetsenbord wennen dus![]()
en nog iets, er kan weinig misgaan hoor, het ding ontploft niet zo snel dus lekker alles proberen en op alles drukken
Ja, misschien moet ik ook even wennen ik heb net het verschil met het andere toetsenbordquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet nog even aan je nieuwe toetsenbord wennen dus![]()
en nog iets, er kan weinig misgaan hoor, het ding ontploft niet zo snel dus lekker alles proberen en op alles drukken
Ik heb -4,5 en kijk van dichtbij gewoon over mijn bril heen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat valt ook wel mee.
Mijn beide ogen zijn -2, dus dat valt wel mee.
Maar met lenzen in zie ik dichtbij niet veel en zonder lenzen veraf niet...
Ik wacht wel op W9.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet een echte Fann van W 8 ... Daarom heb ik ook nog maar 1 Windos PC
Zullen ze na ME en Vista niet zo snel meer doen denk ik?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of weer eens voor de verandering een gekke naam..
Sorry, was even voedselen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe heet dat precies want ik zit nu in een programma
Het toetsenbord eenvoudiger in gebruik maken
Heeft met kwaliteit van het toetsenbord te maken, is bij laptops meestal niet geweldig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik ook even wennen ik heb net het verschil met het andere toetsenbord
geprobeerd van die oude laptop, zit wel verschil in, dus ik kijk het wel even aan voordat
ik van alles ga aanvinken, als ik iets langzamer typ gaat het ook al beter merk ik..
Ik kan niet over mijn lenzen heenkijken voor dichtbij...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb -4,5 en kijk van dichtbij gewoon over mijn bril heen.
Zonder bril is de straat oversteken al levensgevaarlijk.
Krijg een lens niet op mijn ogen, dat vind ik eng.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet over mijn lenzen heenkijken voor dichtbij...
Toen ik er 2 op 1 oog nodig had (hard op zacht), ben ik er na een tijd maar mee gestopt... zo' n gekloot dat de bovenste lens achter je ooglid verdwijnt .... Maar op zich zou ik wel weer lenzen willen proberen ... Maar weer eens kijken naar de mogelijkheden voor mn aandoening (keratoconus)quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg een lens niet op mijn ogen, dat vind ik eng.
Mocht ik zo'n ding ooit op de goede plek krijgen ben ik 'm dezelfde dag waarschijnlijk al kwijt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik er 2 op 1 oog nodig had (hard op zacht), ben ik er na een tijd maar mee gestopt... zo' n gekloot dat de bovenste lens achter je ooglid verdwijnt .... Maar op zich zou ik wel weer lenzen willen proberen ... Maar weer eens kijken naar de mogelijkheden voor mn aandoening (keratoconus)
Ben pas 1 keer een lens verloren in ongeveer 18 jaar tijd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht ik zo'n ding ooit op de goede plek krijgen ben ik 'm dezelfde dag waarschijnlijk al kwijt.
Zelfs brillen raken op zijn tijd al zoek.![]()
Dat was een ski bril.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hulpmiddelenmaar misschien komt dat nog
![]()
Duikbrillen zijn handig als je uien moet snijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |