Een nieuw zijruitje is ook goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:30 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Spiegels zijn niet duur.
Gekste diss ditquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga eten, je moeder heeft visjes gebakken
Ik heb ook een rothekel aan automobilisten die niet opletten en zitten te sms'en terwijl ze slechts kijken naar de 2 meter voor zich.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zodra buiten de eerste zonnestralen weer beginnen te schijnen trekken de motormuizen massaal hun tweewieler weer van stal. Helaas worden ik en mijn mede-automobilisten dagelijks geconfronteerd met het kansloze rijgedrag van dat soort tuig. Motormuizen denken namelijk een soort van asfaltmonopolie te hebben getuige hun onbeschofte rijstijl:
Als ik je rechts kan inhalen rij jij teveel linksquote:- zigzaggend door het verkeer rijden/rechts inhalen
Dat heeft niks met motorrijders te maken. Die weten wel beter. Als jij dan plots remt liggen ze eronder.quote:- vrijwel geen enkele afstand houden
Ja dus? Of ben jij er eentje die altijd roept : " INEENS WAS IE ER !?!?!". Kijk in je spiegels.quote:- totaal onberekenbaar zijn door grote snelheidsverschillen
Link je naar waar het verboden is? File rijden is toegestaan. En bovendien, heb je er last van? Blijf gewoon midden op je rijstrook en je hebt nergens last van.quote:Het ergste is nog wel dat men denkt het recht te hebben om fileverkeer te passeren (getuige het verongelijkte gedrag als ze er niet langs kunnen) terwijl dit slechts gedoogd wordt.
terechte klachtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:37 schreef Piger het volgende:
Motorrijders die per se vooraan moeten staan bij elk stoplicht en vervolgens alsnog traag optrekken
Belg zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zielig dat je het met een plaatje moet doen omdat je eigen woorden niet hard genoeg overkomen
In België wonen.quote:
had ie vast een reden voor, voor jouquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:37 schreef Piger het volgende:
Motorrijders die per se vooraan moeten staan bij elk stoplicht en vervolgens alsnog traag optrekken
Grote praatjes allemaal maar je weet van voort tot gunter niet waar je mee bezig bent. Wat voor last heb jij ervan als een motorrijder er langs gaat bij een stoplicht oid? Eer dat jij je voet van de rem hebt, is hij allang weg -> betere doorstroming.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Nederlandsche het volgende:
Altijd leuk om te doen:
-Dichter tegen de lijn aan rijden aan de kant waar de motor vandaan komt, 9/10 keer komt 'ie er dan niet door heen
-Eventjes goed op de rem trappen als ze dicht tegen je aan zitten.
-Stuur omgooien als 'ie van die achterlijke capriolen uithaalt.
Resultaat: Woedende motorrijder.
Veel motorrijders schijnbaar ook niet. Gezien de afstand die zij houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:12 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Automobilisten hebben geen flauw idee hoe een motor reageert op zijn bestuurder en op het verkeer. Het zijn de automobilisten die 'problemen' zien en de motorrijder, andere verkeersdeelnemers en zichzelf in gevaar brengen.
Harley's zijn gay ja, die rijden ook amper. Dat volk is een aparte slag bij de motorrijders, dus schaar niet alle motorrijders daaronder.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:29 schreef Nederlandsche het volgende:
Ohja; Zowat vergeten..
Die idiote dikke mongolen op die Harley meuk..
Denken ze dat ze verkeersregelaars zijn ofzo?
Komen ze met al hun bigmacs aanrijden, stopt de voorste midden op de weg met zo'n speelgoed stopbordje..
(
[ afbeelding ]
)
Rijd je langs hem heen, over het gras, langs een paar auto's die wel wachten (want ja, ik heb nou eenmaal een hekel aan motorkneusjes, waarom zou ik wachten voor die josti's? Ze zijn toch geen verkeersregelaars?), komen ze met z'n allen achter je aan en blokkeren ze je auto.
Kwamen ze met hun intimiderende blikken en euroknallers aanlopen alsof ze denken dat ze de helden van de weg zijn.![]()
Politie kwam langs gereden en meteen waren ze weer op hun motor gestapt.
Eigenlijk had ik wat gas moeten geven en over die achterlijke josti's heen moeten rijden.
Nog een voorbeeld waarom ik alle motorrijders verneuk die als debielen rijden.
Misschien wordt hij inderdaad graag van achteren genomen. Moet 'hij' toch bij iemand anders zijn.quote:
handen aan het stuur houden duhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:05 schreef Bargehassus het volgende:
De ene motorrijder is de andere - gelukkig - niet. Als een motorrijder met gepaste snelheid langs de file rijdt probeer ik hem of haar de ruimte te geven. Soms krijg je een bedankje.![]()
Het viel me vorig jaar in Frankrijk op dat je van motorrijders vaak een "beentje" (even het rechterbeen uitsteken) krijgt als je ze de ruimte krijgt. Later viel het me in Nederland ook een keer op. Is dat de nieuwe trend, in plaats van een bedankje met de hand?
Wat me wel eens stoort is het vooraan plaatsnemen bij een verkeerslicht. En dan niet op zitten letten.Daarnaast heb ik een vrij vlotte auto, dus ze moeten echt wel snel weg zijn om mij niet te hinderen.
wees blij dat er betere doorstroom is en dus de file korter wordt wanneer zij dat doen :quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zodra buiten de eerste zonnestralen weer beginnen te schijnen trekken de motormuizen massaal hun tweewieler weer van stal. Helaas worden ik en mijn mede-automobilisten dagelijks geconfronteerd met het kansloze rijgedrag van dat soort tuig. Motormuizen denken namelijk een soort van asfaltmonopolie te hebben getuige hun onbeschofte rijstijl:
- zigzaggend door het verkeer rijden/rechts inhalen
- vrijwel geen enkele afstand houden
- totaal onberekenbaar zijn door grote snelheidsverschillen
Het ergste is nog wel dat men denkt het recht te hebben om fileverkeer te passeren (getuige het verongelijkte gedrag als ze er niet langs kunnen) terwijl dit slechts gedoogd wordt.
Maar toch in België wonen om dan ''tegen'' belgen te zijn en ''Belg zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sterk.
In Nederland wonen en jezelf laten uitwonen door gemeentelijke belastingen.![]()
![]()
![]()
te laat met editten knul.quote:
De bedoeling was dat je het wel even las.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
te laat met editten knul.
Voor Belgen is dat niet onmogelijk hoor
Volgens mij ben je kort geleden gedumpt door een Belgische vrouwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
De bedoeling was dat je het wel even las.
2x op 1 dag knul genoemd worden.Is dat het nieuwe denigrerende woordje hier op Fok! ? Belgen hoef je niet te denigreren, doen ze zelf al.
Nee. Belgische meiden vind ik prima trouwens. Ik houd gewoon niet van dat gesjoemel van België. Ben ik echt helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je kort geleden gedumpt door een Belgische vrouwknul
Ookal was er geen politie; mochten ze iets uit willen halen kom ik écht wel langs die motor heen hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef jelfrikandel het volgende:
Daarnaast moet je niet zo stoer doen, jij was facking blij dat er politie in de buurt was, ik ruik het hier.
Dan kun je inderdaad beter stoer doen met je intelcore i34 supercharged turbo p7chip in je alienware computer. Daar worden de vrouwtjes nat van!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef romanv het volgende:
motorrijdervooral hoe ze met die achterlijke gevaarlijke lompe dingen nog stoer proberen te doen. zoek een hobby
Beetje triest als je ze niet op een andere manier geil kan maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:49 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter stoer doen met je intelcore i34 supercharged turbo p7chip in je alienware computer. Daar worden de vrouwtjes nat van!![]()
Stakkertjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
[..]
Beetje triest als je ze niet op een andere manier geil kan maken.
Die van mij kan maar 135quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
Zijn er mensen op dit forum met motorfietsen die snelheden hoger dan 250 halen?
Oké.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef romanv het volgende:
[..]
whaha dat haalde ik nog bijna met mijn 18pk puch
Beetje triest dat jij je drukt maakt om een ander zijn hobby. Motorrijders houden van motorrijden en jij moet gewoon je bek houden want je hebt geen flauw benul waar je over praat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
[..]
Beetje triest als je ze niet op een andere manier geil kan maken.
Nee dat niet gelukkig. Maar het is een straatlegale crossmotor en die hebben nou eenmaal een lage topsnelheid.quote:
Trouwens, met 18 pk is dat geen brommer meer hoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef romanv het volgende:
[..]
whaha dat haalde ik nog bijna met mijn 18pk puch
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
Nitro-installatie. Gevaarlijk man.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
minder dan dat is een brommerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
270quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |