en nederlandsche op het plieseburoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Nederlandsche het volgende:
Altijd leuk om te doen:
-Dichter tegen de lijn aan rijden aan de kant waar de motor vandaan komt, 9/10 keer komt 'ie er dan niet door heen
-Eventjes goed op de rem trappen als ze dicht tegen je aan zitten.
-Stuur omgooien als 'ie van die achterlijke capriolen uithaalt.
Resultaat: Woedende motorrijder.
Ik zit niet op het plisiebureu..quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en nederlandsche op het plieseburo
internetheld
Nee, motorbloempje is watquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die het woord 'motormuis' gebruiken
Roadtrip?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Nederlandsche het volgende:
Altijd leuk om te doen:
-Dichter tegen de lijn aan rijden aan de kant waar de motor vandaan komt, 9/10 keer komt 'ie er dan niet door heen
stoere kerel jijquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Nederlandsche het volgende:
Motors kan je nog aan de kant duwen.. Auto's doen dat niet zo snel..
Dit dus ja, veel internethelden hier. Ik geef je 1 poging om mij met een rare manoeuvre van de weg af te krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef handboek het volgende:
Ik hoop je nog eens tegen te komen onderweg.
Er was eens een gloednieuwe Audi, de bestuurder hiervan vond het niet leuk dat een motorrijder wel door kon rijden. Wat doet de beste man, terwijl de motorrijder feitelijk naast hem rijdt, gooit de automobilist het stuur om. Bijna de motorrijder over de motorkap, Met een vlugge stuurbeweging en een harde tik tegen die spiegel van de Audi reed de motorrijder weg.
Opdonderen dus met je koekblik, al die rare 'tips' die ik hier hoor zijn grotendeels pogingen tot doodslag. Flik me dat ene keer en ook jouw spiegel zal verdwijnen..
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht bij de titel dat je last had van muizen onder je motorkap
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Nederlandsche het volgende:
Altijd leuk om te doen:
Spiegels zijn niet zo duur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef handboek het volgende:
Ik hoop je nog eens tegen te komen onderweg.
Er was eens een gloednieuwe Audi, de bestuurder hiervan vond het niet leuk dat een motorrijder wel door kon rijden. Wat doet de beste man, terwijl de motorrijder feitelijk naast hem rijdt, gooit de automobilist het stuur om. Bijna de motorrijder over de motorkap, Met een vlugge stuurbeweging en een harde tik tegen die spiegel van de Audi reed de motorrijder weg.
Opdonderen dus met je koekblik, al die rare 'tips' die ik hier hoor zijn grotendeels pogingen tot doodslag. Flik me dat ene keer en ook jouw spiegel zal verdwijnen..
Ja, ik zit alweer jaren te wachten op een nieuw nickchange-event. De afgrijselijkheid van deze naam was bij aanmelden echter wel noodzakelijk daar ik op een ander account een permban had.quote:
Je beschrijft de gemiddelde automobilist eerder dan de gemiddelde motorrijder hiermee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zodra buiten de eerste zonnestralen weer beginnen te schijnen trekken de motormuizen massaal hun tweewieler weer van stal. Helaas worden ik en mijn mede-automobilisten dagelijks geconfronteerd met het kansloze rijgedrag van dat soort tuig. Motormuizen denken namelijk een soort van asfaltmonopolie te hebben getuige hun onbeschofte rijstijl:
- zigzaggend door het verkeer rijden/rechts inhalen
- vrijwel geen enkele afstand houden
- totaal onberekenbaar zijn door grote snelheidsverschillen
Het ergste is nog wel dat men denkt het recht te hebben om fileverkeer te passeren (getuige het verongelijkte gedrag als ze er niet langs kunnen) terwijl dit slechts gedoogd wordt.
Heb je serieus een s1000 ofniquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef Spuitkak het volgende:
Ik heb laatst mijn schatje ook weer uit de schuur gehaald.
Totdat je spiegel eraf ligtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:11 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Spiegels zijn niet zo duur.
Boze motorrijders; Onbetaalbaar.
Ah, begrijpelijk. Ik zal niks tegen de modjes zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik zit alweer jaren te wachten op een nieuw nickchange-event. De afgrijselijkheid van deze naam was bij aanmelden echter wel noodzakelijk daar ik op een ander account een permban had.
Zielig dat je het met een plaatje moet doen omdat je eigen woorden niet hard genoeg overkomenquote:
Kom maar even hier dan, dan zeg ik het je recht in je gezicht. Vuile belg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zielig dat je het met een plaatje moet doen omdat je eigen woorden niet hard genoeg overkomen
Doe maar, ik ben niet bang van jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:36 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Kom maar even hier dan, dan zeg ik het je recht in je gezicht. Vuile belg.
Dikkerds die koel komen doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doe maar, ik ben niet bang van je
Ga eten, je moeder heeft visjes gebakkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |