te laat met editten knul.quote:
De bedoeling was dat je het wel even las.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
te laat met editten knul.
Voor Belgen is dat niet onmogelijk hoor
Volgens mij ben je kort geleden gedumpt door een Belgische vrouwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
De bedoeling was dat je het wel even las.
2x op 1 dag knul genoemd worden.Is dat het nieuwe denigrerende woordje hier op Fok! ? Belgen hoef je niet te denigreren, doen ze zelf al.
Nee. Belgische meiden vind ik prima trouwens. Ik houd gewoon niet van dat gesjoemel van België. Ben ik echt helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je kort geleden gedumpt door een Belgische vrouwknul
Ookal was er geen politie; mochten ze iets uit willen halen kom ik écht wel langs die motor heen hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef jelfrikandel het volgende:
Daarnaast moet je niet zo stoer doen, jij was facking blij dat er politie in de buurt was, ik ruik het hier.
Dan kun je inderdaad beter stoer doen met je intelcore i34 supercharged turbo p7chip in je alienware computer. Daar worden de vrouwtjes nat van!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef romanv het volgende:
motorrijdervooral hoe ze met die achterlijke gevaarlijke lompe dingen nog stoer proberen te doen. zoek een hobby
Beetje triest als je ze niet op een andere manier geil kan maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:49 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter stoer doen met je intelcore i34 supercharged turbo p7chip in je alienware computer. Daar worden de vrouwtjes nat van!![]()
Stakkertjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
[..]
Beetje triest als je ze niet op een andere manier geil kan maken.
Die van mij kan maar 135quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
Zijn er mensen op dit forum met motorfietsen die snelheden hoger dan 250 halen?
Oké.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef romanv het volgende:
[..]
whaha dat haalde ik nog bijna met mijn 18pk puch
Beetje triest dat jij je drukt maakt om een ander zijn hobby. Motorrijders houden van motorrijden en jij moet gewoon je bek houden want je hebt geen flauw benul waar je over praat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef romanv het volgende:
[..]
Beetje triest als je ze niet op een andere manier geil kan maken.
Nee dat niet gelukkig. Maar het is een straatlegale crossmotor en die hebben nou eenmaal een lage topsnelheid.quote:
Trouwens, met 18 pk is dat geen brommer meer hoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef romanv het volgende:
[..]
whaha dat haalde ik nog bijna met mijn 18pk puch
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
Nitro-installatie. Gevaarlijk man.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
minder dan dat is een brommerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
270quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef rumiii het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |