SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ga je daarheen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
kan wel als je ook naar die meet komt is in uutje
Maakt niet uit Mono en Moira zijn sowieso chill en volgens mij gaat iedereen alleen kneiterveel blowenquote:
ik maak m stickyquote:
komt amarantha ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt niet uit Mono en Moira zijn sowieso chill en volgens mij gaat iedereen alleen kneiterveel blowen
jaaaaa!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoef ook niet naar die onz-meet![]()
Wilde wel wat gaan doen met grtd, ook bbq of feestje ofzo
neequote:
Moet wel genoeg animo voor zijjn en ik ga niet alles in m`n eentje regelenquote:
Nooit. Ga elkaar maar aflebberen in second life ;squote:
Waar wil je dat doen dan? Bij jou thuis?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel genoeg animo voor zijjn en ik ga niet alles in m`n eentje regelen
Gewoon bbq is wel leuk idee tog.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ingame meetenquote:
Bij iemand met een grote tuin zou het het relaxt zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar wil je dat doen dan? Bij jou thuis?
Ik wil wel meehelpen hoor.. Al moeten er dan wel alleen mensen van GRTD komen en niet dat iemand in onz hoort dat we hier een meet gaan houden en dan ineens ook willen komen oidquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, doen we dan wel via pm enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil wel meehelpen hoor.. Al moeten er dan wel alleen mensen van GRTD komen en niet dat iemand in onz hoort dat we hier een meet gaan houden en dan ineens ook willen komen oid
Onze tuin is niet echt groot. En ik denk niet dat veel mensen hierheen willen komen. Veel te ver weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij iemand met een grote tuin zou het het relaxt zijn.
Ja of als het slecht weer is gewoon in huis.quote:
Goeden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ingame meeten
wanneer weer x'tje wow doen?
In huis bbq?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of als het slecht weer is gewoon in huis.
ja lekker dichtbijquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Tjacka het volgende:
ik moet volgende week oppassen op een groot huis
met koeien
meet bij tjacka
gaan we dan koeien omduwen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Tjacka het volgende:
met koeien
meet bij tjacka
Nee gewoon huisfeestquote:
jaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Tjacka het volgende:
met koeien
meet bij tjacka
jmrjmrquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Goeden. [ afbeelding ]
Heb geen wow, srrybby, AdventureQuest toch.
Tractor-racequote:
Geen dieren pesten.quote:
Ik wil ook.quote:
koeien zijn geen dierenquote:
ook niet voor mij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga niet weer opnieuw beginnen in een of andere MMO.
Op de hooizolder?quote:
Alsof jij dat allemaal gaat regelenquote:
Is Elan wel lief?quote:
Jij mag met Heppie tussen de koeien liggenquote:
Niet als hij de koeien omduwt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij mag met Heppie tussen de koeien liggen
Dus hij is niet lief?quote:
Wel op pc halen tok?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja maar...
Kom 27 mei Watch Doges dan.
Bij deze vind ik je een topgozer.quote:
veel plezierenquote:
Die staan buiten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij mag met Heppie tussen de koeien liggen
Wat heb ik aan die info?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel
maar ik verwachtte de vraag
heeft hij een grote lul
quote:
Is sowieso via uplay. Koop 'm wel en daarna pirateren. #yoloquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar zou ik het anders op halen?
Denk alleen niet dat het via Steam gaat.
Mora.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hoe oud zijn julie dan?
Mono en Mora zijn ook al wat ouder dus daar wil ik wel mee chillen geen kinderpartijtjes
22. Ik weet niet of dat oud of jong is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hoe oud zijn julie dan?
Mono en Mora zijn ook al wat ouder dus daar wil ik wel mee chillen geen kinderpartijtjes
Alhoewel mijn centjes oprakenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is sowieso via uplay. Koop 'm wel en daarna pirateren. #yolo
ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hoe oud zijn julie dan?
Past altijd wel. Is best elastisch daar.quote:
Je kunt hem via Steam kopen hè.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is sowieso via uplay. Koop 'm wel en daarna pirateren. #yolo
Ja maar dan moet je alsnog uplay opstarten als het goed is. En uplay is zo kut.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je kunt hem via Steam kopen hè.
Waarom pirateren als je kunt koperen?
en cachet maar zeurenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Past altijd wel. Is best elastisch daar.
allemaal nerdjesquote:
Gewoon proppen.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB.
Dacht even dat ik opeens een tagjen had.
m-maarquote:
Games>Feraquote:
peopsjenquote:
Ouch ...quote:
Als jij je vriendin kunt overtuigen geloof niet dat ze er echt op zat te wachtenquote:
Geen ideequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk geen "designer"?
Niet eens ontkennen. Kutvent.quote:
gaat ze toch nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij je vriendin kunt overtuigen geloof niet dat ze er echt op zat te wachten.
Hij schrok gewoon van mijn mensenkennisquote:
Dan is het dus nog steeds waar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij schrok gewoon van mijn mensenkennis
Dat wil ik meemaken ( nohommo) .quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Elan zou meeten dan zou ik hem heel innig omhelzen denk ik.
Het is dat ik mijn meet quotum al bereikt heb.
dat was voordat ik een leven kreegquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En jij zat te bitchen dat ik een leven kreeg.
Weet ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet als je die PI gebruikt.
moet ik je gevechten voor je winnen? dacht dat je feminist wasquote:
Waar heb jij het nou over?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet ik je gevechten voor je winnen? dacht dat je feminist was
Zo werkt het wel, laat mij genieten van mijn hypocrisiequote:
Ik hou van jequote:
waar heb jíj het over?quote:
Had toch mijn nummer gegeven gaat ze bellen en keihard Loek roepen laatst.quote:
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:
ik heb jou nummer niet eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Had toch mijn nummer gegeven gaat ze bellen en keihard Loek roepen laatst.
Moest wel lachen
Hoiquote:
Ja, jij houdt van WOW, weten we nu wel.quote:
In ieder geval niet over gevechten.quote:
Nee. Wanneer houdt dat leven weer op?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo werkt het wel, laat mij genieten van mijn hypocrisie
Niemand. Er zijn geen vrouwen op FOK!quote:
Wjnmkquote:
Na het weekendquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee. Wanneer houdt dat leven weer op?
Ik zal het eens uittsjekken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
trouwens boterlemon
download fistful of frags
best leuk
is gratis
doe het
Geen weldenkende man is datquote:
Noem er één.quote:
Kwart over PI.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
lb en bl
wanneer hebben jullie voor t eerst 'ik houd van je' tegen elkaar gezegd?
Jaar geleden?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
lb en bl
Zij zeggen altijd: ik hou van jequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
lb en bl
keilief!quote:
In die tijd was feminisme nog terecht.quote:
heb je je haar geverfd?quote:
Toen ie "Verliefd op LB" ondertitel hadquote:
Wanneer voor elkaar gezien of verwacht ik nu te veel van hem?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen ie "Verliefd op LB" ondertitel had
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga morgen weer in de klas mijn haar laten knippen
Ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer voor elkaar gezien of verwacht ik nu te veel van hem?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer voor elkaar gezien of verwacht ik nu te veel van hem?
quote:
Ik houd van je.quote:
quote:
Kan nog veel van je leren.quote:
je maakt kennis met nog grotere apaten dan jouquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik doe niet aan online flirten maar om niet buiten de boot te vallen zal ik toch een toezegging moeten maken.
[..]
Ik houd van je.
en je zegt ze niet wat voor model je wilt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is en stoer en spannender dan normaal knippen.
ik kon het mij haast niet voorstellenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je maakt kennis met nog grotere apaten dan jou
Nee want ik ga daarna thuis kaal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en je zegt ze niet wat voor model je wilt?
Wat voor kapsel wordt het dan? Of mag de kleuterklas gewoon losgaan met van die botte minischaartjes?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is en stoer en spannender dan normaal knippen.
Ohja jij vond het opwindend om je uit te laten lachen in het openbaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee want ik ga daarna thuis kaal.
Natuurlijk is het wel wederzijds, maar dat durfde ik niet te zeggen, maar jij bent zo belangrijk voor me dat ik nu mijn angst durf te overwinnen en het wel kan zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is kennelijk niet wederzijds? Sta ik even voor lul. Ik ben weg hier.
Dan is het goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel wederzijds, maar dat durfde ik niet te zeggen, maar jij bent zo belangrijk voor me dat ik nu mijn angst durf te overwinnen en het wel kan zeggen.
Ik houd van je.
Yup. Ook geeft het me zelfvertrouwen dat ik gewoon voor gek durf te lopen enzo. En stapjes uit comfort zone zijn altijd wel fijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja jij vond het opwindend om je uit te laten lachen in het openbaar
Nu?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wanneer gaan we samen sporten?
ik voel jequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yup. Ook geeft het me zelfvertrouwen dat ik gewoon voor gek durf te lopen enzo. En stapjes uit comfort zone zijn altijd wel fijn.
Ik kijk voetbal en moet mij eerst op zo'n bezigheid voorbereiden. Nieuwe beddenlake, uhm sportschoenen en zoquote:
Okay morgen, dan mag jij me kaal scheren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal en moet mij eerst op zo'n bezigheid voorbereiden. Nieuwe beddenlake, uhm sportschoenen en zo
'quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Raad eens wat voor een meloen ik eet?
Inderdaad, watermeloen!
Het waren pistache nootjes, en ik at ook veel eieren! En ja, ik ben deze week begonnen met pinda's. Ook lust ik nu xtc en kan ik appelsap tolereren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Lust je al meer dan meloen, chocola en casjewnootjes?
Wat heb je vanavond als avondeten op?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het waren pistache nootjes, en ik at ook veel eieren! En ja, ik ben deze week begonnen met pinda's. Ook lust ik nu xtc en kan ik appelsap tolereren.
Ossenhaas ofzo van een Koe, was heerlijk. En ehhh ja daarna nam ik een paar pinda's en een watermeloen. Ik neem zo meteen denk ik nog gebakken aardappeltjes.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je vanavond als avondeten op?
Merkwaardige volgordequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ossenhaas ofzo van een Koe, was heerlijk. En ehhh ja daarna nam ik een paar pinda's en een watermeloen. Ik neem zo meteen denk ik nog gebakken aardappeltjes.
Sinds wanneer ga jij daarheenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ook ben ik vandaag meer dan een uur lang in de sportschool geweest.
Ja het bevalt me wel, ik ben nogal een lui iemand zonder baan dus ik probeer wat minder lui te worden, ook wil ik gezonder zijn en knap zijn dus ik heb genoeg motivatie en eigenlijk is het best leuk.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
En ik voel me al groter en sterker worden
En dat terwijl ik daar alleen op een stoel zit en sportende gasten uit te lachen.
Je zit dus op een stoelquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het bevalt me wel, ik ben nogal een lui iemand zonder baan dus ik probeer wat minder lui te worden, ook wil ik gezonder zijn en knap zijn dus ik heb genoeg motivatie en eigenlijk is het best leuk.
quote:
mijn levenquote:
Je vraagt dus of het vrouwelijk is of vrouwelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vandaag met mijn internet diary begonnen. Is dit vrouwelijk of ben ik gewoon een stoere man die niet bang is om vrouwelijk te zijn?
Post hier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vandaag met mijn internet diary begonnen. Is dit vrouwelijk of ben ik gewoon een stoere man die niet bang is om vrouwelijk te zijn?
Anders is het toch geen internet diary? Het internet is voor iedereen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hallo dan kan iedereen het lezen!!
Ik vind het best stoer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Oh okay. Een klein stukje dan, het is wel (voor een groot deel) in het Engels:quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders is het toch geen internet diary? Het internet is voor iedereen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay. Een klein stukje dan, het is wel (voor een groot deel) in het Engels:Waarom schrijf je in het Engels eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Omdat ik mijn Engels moet verbeteren want ik wil later in het Engels verhalen schrijven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom schrijf je in het Engels eigenlijk?
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat het misschien mogelijk is, mits de situatie aan de juiste eisen voldoet.quote:
Ik vind mezelf stoer en daar gaat het om!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat het misschien mogelijk is, mits de situatie aan de juiste eisen voldoet.
Zo is 't, meid! Laat je niet kennen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind mezelf stoer en daar gaat het om!
quote:And the negro called me 'eindbaas' a few times
Nou ik heb tenminste geen schattig egeltje als plaatjequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo is 't, meid! Laat je niet kennen!
Waarom wil je in het Engels schrijven? Je kunt je toch veel beter uitdrukken in je moedertaal? Niet dat ik het niet aanmoedig, ik heb ook in het Engels geschreven om m'n skills te verbeteren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik mijn Engels moet verbeteren want ik wil later in het Engels verhalen schrijven.
Come on man, do normal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik heb tenminste geen schattig egeltje als plaatje
Maar ik ben te lui om die op te zoeken en als ik het opzoek dan denk ik Ojaa, want eigenlijk wist ik het al maar kon er niet op komen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom wil je in het Engels schrijven? Je kunt je toch veel beter uitdrukken in je moedertaal? Niet dat ik het niet aanmoedig, ik heb ook in het Engels geschreven om m'n skills te verbeteren.
Ik zou wat van die woorden als 'wanhopig', die je alsnog in het Nederlands hebt geschreven in het vervolg gewoon opzoeken. Leer je meteen dat het 'desperate' is en kun je het de volgende keer in het Engels opschrijven.
;'0quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
Die site waar ik het schrijft heeft best interessante diaries:
http://www.my-diary.org/read/d/734019
Come but up then, I can defeat you with one finger!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Come fighten then. I make you totally broken, dude!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Come but up then, I can defeat you with one finger!
Wie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Net paard gereden.
Meest vrolijke persoon op aarde.
quote:
Het was niet leuk, en Fas zit er niet eens zo heel ver vandaan, hoewel ik geen toenaderingen deedquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je deed een seksuele toenaderingspoging en werd afgewezen? Kan niet anders dit.
Vertel daaaaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Het was niet leuk, en Fas zit er niet eens zo heel ver vandaan, hoewel ik geen toenaderingen deed
Wat kijk jij voor zieke shit?quote:
Net 5quote:
Ja, kan nu geen TV aanzetten helaas. Is bezet.quote:
Je bent er iig op tijd bijquote:
meisje tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:24 schreef Ezell het volgende:
nu pas terug van werk
komende twee dagen weer
fire awayquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
heb mensen nodig om tegen te bitchen
matigjes dit.quote:
Begin in het VBL-FA topic. Er zijn weer mensen boos op mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
heb mensen nodig om tegen te bitchen
Zoals?quote:
wacht watquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin in het VBL-FA topic. Er zijn weer mensen boos op mij
dankjequote:
mijn liefde voor paddos'quote:
kutjunkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht wat
[..]
dankje
ben weer wel blij als ik deze week mijn fooi (van vijf drukke dagen) krijg
[..]
mijn liefde voor paddos'
Alsjeblieft. Kan je van dit punt doorklikken. Ik ga mijn actieve FOK! dag afsluiten bij deze.quote:
Gaat ons ook niks aan. Stel je voor dat het een FOK! user wasquote:
kom je straks weer lurken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Kan je van dit punt doorklikken. Ik ga mijn actieve FOK! dag afsluiten bij deze.
uhuquote:
ik heb nu live foreverquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Kan je van dit punt doorklikken. Ik ga mijn actieve FOK! dag afsluiten bij deze.
mja, voor de rest prima te doenquote:
Haha. Ik probeer mijn slapeloosheid soms niet te duidelijk te maken. Niet meer posten is een goed begin.quote:
waar?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
uhu
[..]
ik heb nu live forever
trusten kaninchen
[..]
mja, voor de rest prima te doen
Ja godver. Nu je mij toch hebt betrapt deel ik gewoon mijn achterlijke album wat ik luisterquote:
Geef me een hintquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:40 schreef Ezell het volgende:
een best tof restaurant, fokkie
maar ik ga niet zeggen welke, want dan weet je waar ik werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |