Wanneer voor elkaar gezien of verwacht ik nu te veel van hem?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen ie "Verliefd op LB" ondertitel had
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga morgen weer in de klas mijn haar laten knippen
Ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer voor elkaar gezien of verwacht ik nu te veel van hem?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer voor elkaar gezien of verwacht ik nu te veel van hem?
quote:
Ik houd van je.quote:
quote:
Kan nog veel van je leren.quote:
je maakt kennis met nog grotere apaten dan jouquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik doe niet aan online flirten maar om niet buiten de boot te vallen zal ik toch een toezegging moeten maken.
[..]
Ik houd van je.
en je zegt ze niet wat voor model je wilt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is en stoer en spannender dan normaal knippen.
ik kon het mij haast niet voorstellenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je maakt kennis met nog grotere apaten dan jou
Nee want ik ga daarna thuis kaal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en je zegt ze niet wat voor model je wilt?
Wat voor kapsel wordt het dan? Of mag de kleuterklas gewoon losgaan met van die botte minischaartjes?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is en stoer en spannender dan normaal knippen.
Ohja jij vond het opwindend om je uit te laten lachen in het openbaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee want ik ga daarna thuis kaal.
Natuurlijk is het wel wederzijds, maar dat durfde ik niet te zeggen, maar jij bent zo belangrijk voor me dat ik nu mijn angst durf te overwinnen en het wel kan zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is kennelijk niet wederzijds? Sta ik even voor lul. Ik ben weg hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |