Dan is het goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel wederzijds, maar dat durfde ik niet te zeggen, maar jij bent zo belangrijk voor me dat ik nu mijn angst durf te overwinnen en het wel kan zeggen.
Ik houd van je.
Yup. Ook geeft het me zelfvertrouwen dat ik gewoon voor gek durf te lopen enzo. En stapjes uit comfort zone zijn altijd wel fijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja jij vond het opwindend om je uit te laten lachen in het openbaar
Nu?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wanneer gaan we samen sporten?
ik voel jequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yup. Ook geeft het me zelfvertrouwen dat ik gewoon voor gek durf te lopen enzo. En stapjes uit comfort zone zijn altijd wel fijn.
Ik kijk voetbal en moet mij eerst op zo'n bezigheid voorbereiden. Nieuwe beddenlake, uhm sportschoenen en zoquote:
Okay morgen, dan mag jij me kaal scheren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal en moet mij eerst op zo'n bezigheid voorbereiden. Nieuwe beddenlake, uhm sportschoenen en zo
'quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Raad eens wat voor een meloen ik eet?
Inderdaad, watermeloen!
Het waren pistache nootjes, en ik at ook veel eieren! En ja, ik ben deze week begonnen met pinda's. Ook lust ik nu xtc en kan ik appelsap tolereren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Lust je al meer dan meloen, chocola en casjewnootjes?
Wat heb je vanavond als avondeten op?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het waren pistache nootjes, en ik at ook veel eieren! En ja, ik ben deze week begonnen met pinda's. Ook lust ik nu xtc en kan ik appelsap tolereren.
Ossenhaas ofzo van een Koe, was heerlijk. En ehhh ja daarna nam ik een paar pinda's en een watermeloen. Ik neem zo meteen denk ik nog gebakken aardappeltjes.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je vanavond als avondeten op?
Merkwaardige volgordequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ossenhaas ofzo van een Koe, was heerlijk. En ehhh ja daarna nam ik een paar pinda's en een watermeloen. Ik neem zo meteen denk ik nog gebakken aardappeltjes.
Sinds wanneer ga jij daarheenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ook ben ik vandaag meer dan een uur lang in de sportschool geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |