Ja het bevalt me wel, ik ben nogal een lui iemand zonder baan dus ik probeer wat minder lui te worden, ook wil ik gezonder zijn en knap zijn dus ik heb genoeg motivatie en eigenlijk is het best leuk.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
En ik voel me al groter en sterker worden
En dat terwijl ik daar alleen op een stoel zit en sportende gasten uit te lachen.
Je zit dus op een stoelquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het bevalt me wel, ik ben nogal een lui iemand zonder baan dus ik probeer wat minder lui te worden, ook wil ik gezonder zijn en knap zijn dus ik heb genoeg motivatie en eigenlijk is het best leuk.
quote:
mijn levenquote:
Je vraagt dus of het vrouwelijk is of vrouwelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vandaag met mijn internet diary begonnen. Is dit vrouwelijk of ben ik gewoon een stoere man die niet bang is om vrouwelijk te zijn?
Post hier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vandaag met mijn internet diary begonnen. Is dit vrouwelijk of ben ik gewoon een stoere man die niet bang is om vrouwelijk te zijn?
Anders is het toch geen internet diary? Het internet is voor iedereen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hallo dan kan iedereen het lezen!!
Ik vind het best stoer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Oh okay. Een klein stukje dan, het is wel (voor een groot deel) in het Engels:quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders is het toch geen internet diary? Het internet is voor iedereen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay. Een klein stukje dan, het is wel (voor een groot deel) in het Engels:Waarom schrijf je in het Engels eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Omdat ik mijn Engels moet verbeteren want ik wil later in het Engels verhalen schrijven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom schrijf je in het Engels eigenlijk?
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat het misschien mogelijk is, mits de situatie aan de juiste eisen voldoet.quote:
Ik vind mezelf stoer en daar gaat het om!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat het misschien mogelijk is, mits de situatie aan de juiste eisen voldoet.
Zo is 't, meid! Laat je niet kennen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind mezelf stoer en daar gaat het om!
quote:And the negro called me 'eindbaas' a few times
Nou ik heb tenminste geen schattig egeltje als plaatjequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo is 't, meid! Laat je niet kennen!
Waarom wil je in het Engels schrijven? Je kunt je toch veel beter uitdrukken in je moedertaal? Niet dat ik het niet aanmoedig, ik heb ook in het Engels geschreven om m'n skills te verbeteren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik mijn Engels moet verbeteren want ik wil later in het Engels verhalen schrijven.
Come on man, do normal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik heb tenminste geen schattig egeltje als plaatje
Maar ik ben te lui om die op te zoeken en als ik het opzoek dan denk ik Ojaa, want eigenlijk wist ik het al maar kon er niet op komen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom wil je in het Engels schrijven? Je kunt je toch veel beter uitdrukken in je moedertaal? Niet dat ik het niet aanmoedig, ik heb ook in het Engels geschreven om m'n skills te verbeteren.
Ik zou wat van die woorden als 'wanhopig', die je alsnog in het Nederlands hebt geschreven in het vervolg gewoon opzoeken. Leer je meteen dat het 'desperate' is en kun je het de volgende keer in het Engels opschrijven.
;'0quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
Die site waar ik het schrijft heeft best interessante diaries:
http://www.my-diary.org/read/d/734019
Come but up then, I can defeat you with one finger!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Come fighten then. I make you totally broken, dude!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Come but up then, I can defeat you with one finger!
Wie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Net paard gereden.
Meest vrolijke persoon op aarde.
quote:
Het was niet leuk, en Fas zit er niet eens zo heel ver vandaan, hoewel ik geen toenaderingen deedquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je deed een seksuele toenaderingspoging en werd afgewezen? Kan niet anders dit.
Vertel daaaaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Het was niet leuk, en Fas zit er niet eens zo heel ver vandaan, hoewel ik geen toenaderingen deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |