SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ga je daarheen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
kan wel als je ook naar die meet komt is in uutje
Maakt niet uit Mono en Moira zijn sowieso chill en volgens mij gaat iedereen alleen kneiterveel blowenquote:
ik maak m stickyquote:
komt amarantha ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt niet uit Mono en Moira zijn sowieso chill en volgens mij gaat iedereen alleen kneiterveel blowen
jaaaaa!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoef ook niet naar die onz-meet![]()
Wilde wel wat gaan doen met grtd, ook bbq of feestje ofzo
neequote:
Moet wel genoeg animo voor zijjn en ik ga niet alles in m`n eentje regelenquote:
Nooit. Ga elkaar maar aflebberen in second life ;squote:
Waar wil je dat doen dan? Bij jou thuis?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel genoeg animo voor zijjn en ik ga niet alles in m`n eentje regelen
Gewoon bbq is wel leuk idee tog.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ingame meetenquote:
Bij iemand met een grote tuin zou het het relaxt zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar wil je dat doen dan? Bij jou thuis?
Ik wil wel meehelpen hoor.. Al moeten er dan wel alleen mensen van GRTD komen en niet dat iemand in onz hoort dat we hier een meet gaan houden en dan ineens ook willen komen oidquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, doen we dan wel via pm enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil wel meehelpen hoor.. Al moeten er dan wel alleen mensen van GRTD komen en niet dat iemand in onz hoort dat we hier een meet gaan houden en dan ineens ook willen komen oid
Onze tuin is niet echt groot. En ik denk niet dat veel mensen hierheen willen komen. Veel te ver weg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij iemand met een grote tuin zou het het relaxt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |