Ipad's zijn kut... altijd al geweten tablets ook trouwens, je kan er niks mee,quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Voxs het volgende:
Iemand een idee hoe voetbal te streamen op een ipad? Hier is iemand die mijn laptop heeft gejat. Ik geef hem graag dit k- ding.
2 ipads, 2 pc's en 3 laptops hier. We zijn met zijn drietjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ipad's zijn kut... altijd al geweten tablets ook trouwens, je kan er niks mee,
teminste ikke niet
Een andere Fann van mijquote:
Nou jahquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
2 ipads, 2 pc's en 3 laptops hier. We zijn met zijn drietjes
Tja, het was een cadeautje van moeder, dus ik gebruik hem maar. Voor sommige dingen is het handig. Maar niet izw met Fok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ipad's zijn kut... altijd al geweten tablets ook trouwens, je kan er niks mee,
teminste ikke niet
Nee, zéker niet voor Fok daar was ik al heel lang achterquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja, het was een cadeautje van moeder, dus ik gebruik hem maar. Voor sommige dingen is het handig. Maar niet izw met Fok.
Ik werkte bij een computerzaak. Dat maakt het makkelijker.quote:
Ah... korting van de zaak, altijd handigquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik werkte bij een computerzaak. Dat maakt het makkelijker.
Ik zit eigenlijk maar achter de pc. Werkt het prettigst vind ik.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tekst is zeker belangrijk, vind ik dan, anders kan je net zo goed in een lift gaan staan.
Hoe. Vertel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Copycat het volgende:
Ik FOK! eigenlijk altijd op mijn iPad. Vind het ideaal.
Ik ben zo onhandig met een ipad. Dat zou mij ook niet lukken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe. Vertel!
Cos, stream, sc en dm ? Hoe doe je dat?
Als ik stream, doe ik dat op mijn iPhone. En de rest gewoon zoals ik het ook op laptop doe. Via MyAT's en DM open ik in een nieuw tabblad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
Hoe. Vertel!
Cos, stream, sc en dm ? Hoe doe je dat?
Wat is het verschil tussen Myats en gewoon een tabblad? En kun je ergens auto update inschakelen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik stream, doe ik dat op mijn iPhone. En de rest gewoon zoals ik het ook op laptop doe. Via MyAT's en DM open ik in een nieuw tabblad.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
Ik moet vaak zo lachen om Parlay maar zij snapt niet waarom, nou hierom :
[..]![]()
![]()
Ja die volgen mij overalquote:
Ik kan weer even vooruit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, het was leuker als ik het in jouw SC had gedaan.![]()
Nou ja joh, heb je weer iets om wéken over te zeiken, kan je weer effe vooruit zeg maar...
Juist wel, maar ze maakt altijd van die heerlijk droge opmerkingen dat ik me vaak slap lach hier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Betekent dat dat ze muziek in andere talen niet kan waarderen?
Ja jij ookquote:
Zijn twee verschillende dingen. MyAT's zijn de topics waarin ik heb gepost of die ik volg. Van daaruit kijk ik of er iets interessants is, of ik kijk in Active Topics.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef Voxs het volgende:
Wat is het verschil tussen Myats en gewoon een tabblad? En kun je ergens auto update inschakelen?
Ik heb het geluid even uitgezet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Joezi het volgende:
komen jullie niet in de COS, er is een malle clown!![]()
![]()
Ik heb liever een lekker vent als stalkerquote:
Aha ik heb de mobiele , zocht me suf naar de update schuif. Dank voor je uitleg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn twee verschillende dingen. MyAT's zijn de topics waarin ik heb gepost of die ik volg. Van daaruit kijk ik of er iets interessants is, of ik kijk in Active Topics.
En auto update kun je bovenin instellen, met een schuifje.
Ik gebruik trouwens wel overal de desktop layout. Vind de mobiele layout niet echt gebruikersvriendelijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef isax het volgende:
Gezocht: Adidas sneakers
Laatst gezien in de showroom
Sinds dien vermist
Moet het echt afleren overal op sokken te dansen
Eentje die nog grappiger dan Ruud is?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Joezi het volgende:
komen jullie niet in de COS, er is een malle clown!![]()
![]()
Dan ben ik speciaal voor jou een lekkere vent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb liever een lekker vent als stalker
Moest de walk of shame doen voorbij klanten want ik heb dus geen schoenen meerquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
Aha ik heb de mobiele , zocht me suf naar de update schuif. Dank voor je uitleg.
Ja die ken ik. ik zoek me suf hoe de mobiele om te zetten naar desktop. Ik klooi nog ff verder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts naast de TT. Volgens mij moet je daarvoor wel even op je laptop je layout aanpassen.
Ik wil ook eerst het boek lezen. Film valt altijd tegen, behalve Garpquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Copycat het volgende:
En voor Lies:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXI
Het boek was beter.
Dat moet je via je laptop doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Voxs het volgende:
Ja die ken ik. ik zoek me suf hoe de mobiele om te zetten naar desktop. Ik klooi nog ff verder.
Oke . Merci voor je uitleg!quote:
Ik zou me echt deaud ergeren aan zo'n felgroen vlak op de achtergrond.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts naast de TT. Volgens mij moet je daarvoor wel even op je laptop je layout aanpassen.
Ik heb een kleurtje voor mijn quotes en een kleur voor de topic starter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou me echt deaud ergeren aan zo'n felgroen vlak op de achtergrond.
Ah dat eerste klinkt best handig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een kleurtje voor mijn quotes en een kleur voor de topic starter.
Kleurtjes kun je zelf instellen. Handig om je eigen posts en die van de TS te onderscheiden. Niet dat dat eerste relevant is in een SC ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Ik zou me echt deaud ergeren aan zo'n felgroen vlak op de achtergrond.
Mooi zo!quote:
Is rete handig, zeker als je wat serieuze topics leest en de ts wil volgen.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi zo!
Kan ik met een gerust hart een filmpje gaan kijken.
Het is zeker handig ja. Maar ik ben niet zo van de kekke kleurtjes, dus gelukkig heb ik scherpe ogen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kleurtjes kun je zelf instellen. Handig om je eigen posts en die van de TS te onderscheiden. Niet dat dat eerste relevant is in een SC ...
ow, ja.. waar ging dat ook al weer over?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die volgen mij overal
[..]
Ik kan weer even vooruit.
Ik ook?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef FANN het volgende:
ja dat is een goed idee, ik ga jullie stalken jullie staan nu in mijn AT dus...
Oh dear verveel je jequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow, ja.. waar ging dat ook al weer over?
zeker een YT ofzo...
Iedereen is dol op Bacon, ik neem het je niet kwalijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijkjij hebt een speciaal vinkje achter je naam zelfs
ik ben een vegatrut dus die gaat niet opquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iedereen is dol op Bacon, ik neem het je niet kwalijk.
scheld je me nu uit voor clownquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ
op jou zat ik al te hopen![]()
Nee, ik vind je stoerquote:
Heksjequote:
Miste Alexanderquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik vind je stoermaar dat weet je wel ...
Ik had het liefst iedere dag een ploatje voor je gepost maar dan had ik ruzie gehad
met wie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik vind je stoermaar dat weet je wel ...
Ik had het liefst iedere dag een ploatje voor je gepost maar dan had ik ruzie gehad
quote:
Derek aanrader Netflixquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jou heb ik nodig. Ben toe aan een nieuwe serie.
Serieus? wist ik dus écht niet, ik had ook op hem gegokt, alleen jammer dat ik er geen geldquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Miste Alexandermaar deze Wurst weergaloos nummertje echt had dat al ergens in December gepost in de RLS dat deze zou winnen
Klik op de link en tel me that you love me, klik op de linkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow, ja.. waar ging dat ook al weer over?
zeker een YT ofzo...
de clownquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuuuuuu laten we het daar maar niet over hebben![]()
je mag 3x raden
In December wist ik al dat ie mee deed en het nummer echt zoals een liedje moet zijn, opbouwen en een grand finale veel strijkers etc..........en nummer 2 vind en vond ik bagger Wylon en Ilse.........ja niemand kan tippen aan Anouk hequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus? wist ik dus écht niet, ik had ook op hem gegokt, alleen jammer dat ik er geen geld
op had gezet
o jah... gut wat een drama weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Klik op de link en tel me that you love me, klik op de link
I'll klick on yours to
CUL / Je favoriete Lidl product, deel 15. Truffelteleurstelling alom
Dat is de hoofdpersoon ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh Derek is een serie. Ik dacht dat je het over Derek van Utopia had.
Tuurlijk ik begon de drama.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... gut wat een drama weerlig j daar nog steeds wakker van, nee toch?
Jij wilde een nieuwe serie dus ik post Derek, BBC hele mooie serie beetje nadenken maar hartverwarmend en zo goed geacteerdquote:
http://www.bierdopje.com/users/Inodder/showsquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jou heb ik nodig. Ben toe aan een nieuwe serie.
ow........quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In December wist ik al dat ie mee deed en het nummer echt zoals een liedje moet zijn, opbouwen en een grand finale veel strijkers etc..........en nummer 2 vind en vond ik bagger Wylon en Ilse.........ja niemand kan tippen aan Anouk he
Inderdaad je wordt oud FANN, je kan dat toch nooit goed gevonden hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........Ilse vond ik dan wel weer een terechte tweede eigenlijk, was wel effe een
rustpuntje moet ik eerlijk zegen, misschien word ik oudof eigenlijk ben ik dat al natuurlijk
Ja, daar ben ik wel geweest. Maar ik kan toch niet zien wat je goed vind daar?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
http://www.bierdopje.com/users/Inodder/shows
ja, dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Inderdaad je wordt oud FANN, je kan dat toch nooit goed gevonden hebben
Nashville ook een mooie serie Netflix met muziek maar dat kan je doorspoelen, een beetje Dallas veel pracht en praal grote sets etc.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel geweest. Maar ik kan toch niet zien wat je goed vind daar?
Ik zou zeggen kijk of er iets tussen staat wat je aanspreekt en je nog niet kent.... Wil je er meer van weten en/of wat ik er van vond ben je vrij er naar te vragen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel geweest. Maar ik kan toch niet zien wat je goed vind daar?
Met country? Ik hou van countrymuziek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nashville ook een mooie serie Netflix met muziek maar dat kan je doorspoelen, een beetje Dallas veel pracht en praal grote sets etc.
Dan is dit echt een serie voor jou ik vond hem heerlijk om te kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met country? Ik hou van countrymuziek.
Toverheksje!! Welkom terug!! The SC + COS missed u lotsquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nashville ook een mooie serie Netflix met muziek maar dat kan je doorspoelen, een beetje Dallas veel pracht en praal grote sets etc.
Lots !!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toverheksje!! Welkom terug!! The SC + COS missed u lots
Wat ik heel goed vond is: Lost, Breaking Bad, Sopranos.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk of er iets tussen staat wat je aanspreekt en je nog niet kent.... Wil je er meer van weten en/of wat ik er van vond ben je vrij er naar te vragen.
ps De doorgestreepte serie namen zijn beeindigde series....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |