Ipad's zijn kut... altijd al geweten tablets ook trouwens, je kan er niks mee,quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Voxs het volgende:
Iemand een idee hoe voetbal te streamen op een ipad? Hier is iemand die mijn laptop heeft gejat. Ik geef hem graag dit k- ding.
2 ipads, 2 pc's en 3 laptops hier. We zijn met zijn drietjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ipad's zijn kut... altijd al geweten tablets ook trouwens, je kan er niks mee,
teminste ikke niet
Een andere Fann van mijquote:
Nou jahquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
2 ipads, 2 pc's en 3 laptops hier. We zijn met zijn drietjes
Tja, het was een cadeautje van moeder, dus ik gebruik hem maar. Voor sommige dingen is het handig. Maar niet izw met Fok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ipad's zijn kut... altijd al geweten tablets ook trouwens, je kan er niks mee,
teminste ikke niet
Nee, zéker niet voor Fok daar was ik al heel lang achterquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja, het was een cadeautje van moeder, dus ik gebruik hem maar. Voor sommige dingen is het handig. Maar niet izw met Fok.
Ik werkte bij een computerzaak. Dat maakt het makkelijker.quote:
Ah... korting van de zaak, altijd handigquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik werkte bij een computerzaak. Dat maakt het makkelijker.
Ik zit eigenlijk maar achter de pc. Werkt het prettigst vind ik.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tekst is zeker belangrijk, vind ik dan, anders kan je net zo goed in een lift gaan staan.
Hoe. Vertel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Copycat het volgende:
Ik FOK! eigenlijk altijd op mijn iPad. Vind het ideaal.
Ik ben zo onhandig met een ipad. Dat zou mij ook niet lukken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe. Vertel!
Cos, stream, sc en dm ? Hoe doe je dat?
Als ik stream, doe ik dat op mijn iPhone. En de rest gewoon zoals ik het ook op laptop doe. Via MyAT's en DM open ik in een nieuw tabblad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
Hoe. Vertel!
Cos, stream, sc en dm ? Hoe doe je dat?
Wat is het verschil tussen Myats en gewoon een tabblad? En kun je ergens auto update inschakelen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik stream, doe ik dat op mijn iPhone. En de rest gewoon zoals ik het ook op laptop doe. Via MyAT's en DM open ik in een nieuw tabblad.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
Ik moet vaak zo lachen om Parlay maar zij snapt niet waarom, nou hierom :
[..]![]()
![]()
Ja die volgen mij overalquote:
Ik kan weer even vooruit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, het was leuker als ik het in jouw SC had gedaan.![]()
Nou ja joh, heb je weer iets om wéken over te zeiken, kan je weer effe vooruit zeg maar...
Juist wel, maar ze maakt altijd van die heerlijk droge opmerkingen dat ik me vaak slap lach hier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Betekent dat dat ze muziek in andere talen niet kan waarderen?
Ja jij ookquote:
Zijn twee verschillende dingen. MyAT's zijn de topics waarin ik heb gepost of die ik volg. Van daaruit kijk ik of er iets interessants is, of ik kijk in Active Topics.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef Voxs het volgende:
Wat is het verschil tussen Myats en gewoon een tabblad? En kun je ergens auto update inschakelen?
Ik heb het geluid even uitgezet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Joezi het volgende:
komen jullie niet in de COS, er is een malle clown!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |