Ja, ben 3 keer naar Thailand geweest. De eerste keer zat ik een gedeelte van die vakantie op Ko Samui.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nice.. Ben je ook ook Ko samui geweest?
Nee hoor, ik ben ook weinig op vakantie geweest. Heel makkelijk is het ook niet, heb m'n huis vol dieren zitten en moet nog sparen voor verbouwingen aan 't huis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
ben ik dan 1 van de weinige die bijna nooit op vakantie is geweest en dat eigenlijk ook niet wil.
Gewoon ontslag nemen, huis verkopen en gaaan! Voordat alles vergaat, nu kan het nog! U go girl!! Houdt ons op de hoogte!?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook weinig op vakantie geweest. Heel makkelijk is het ook niet, heb m'n huis vol dieren zitten en moet nog sparen voor verbouwingen aan 't huis.Maar in tegenstelling tot jou zou ik heel graag willen.
Is dat wat? daar zit een vriend van me nu, vanaf daar een rondje door Azie doen waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ben 3 keer naar Thailand geweest. De eerste keer zat ik een gedeelte van die vakantie op Ko Samui.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon ontslag nemen, huis verkopen en gaaan! Voordat alles vergaat, nu kan het nog! U go girl!! Houdt ons op de hoogte!?
haha zo MOEST ik het ook een keer uitmaken en dat was maar voor 4 maanden ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Meesterlijk plan. Ik leg het straks aan m'n vriend voor. Als hij het er niet mee eens is dan is het uit.
Nee hier nog zo één. Ik heb er niet zo'n behoefte aan. Acht jaar ofzo geleden moest ik weg van mezelf en binnen 5 minuten een vakantie geboekt voor twee weken in Lanzarote. Ik wilde na één week weer naar huisquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
ben ik dan 1 van de weinige die bijna nooit op vakantie is geweest en dat eigenlijk ook niet wil.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hier nog zo één. Ik heb er niet zo'n behoefte aan. Acht jaar ofzo geleden moest ik weg van mezelf en binnen 5 minuten een vakantie geboekt voor twee weken in Lanzarote. Ik wilde na één week weer naar huis
Ik hou ook niet van vakanties langer dan een week.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hier nog zo één. Ik heb er niet zo'n behoefte aan. Acht jaar ofzo geleden moest ik weg van mezelf en binnen 5 minuten een vakantie geboekt voor twee weken in Lanzarote. Ik wilde na één week weer naar huis
Ik word gek als ik af en toe niet op vakantie ga. Al die lelijke grijze gebouwen hier. Ik hou van mooie stranden en zon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
bah na een weekje ben je juist net gewend.. je moet ook niet naar al te toeristische zooi gaan, althans daar hou ik totaal niet vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vakanties langer dan een week.
Ik ga nooit korter dan 8 weken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vakanties langer dan een week.
Ja altijd zo saai als je weer in het lelijke Nederland terug komt...quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik word gek als ik af en toe niet op vakantie ga. Al die lelijke grijze gebouwen hier. Ik hou van mooie stranden en zon.
Ik was het zatquote:
En ik voel me in Thailand ook vrijer. Ik huur altijd een scooter (5 euro per dag), heb geen rijbewijs maar daar doen ze niet moeilijk over, en rij daar lekker zonder helm in de zon rond.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja altijd zo saai als je weer in het lelijke Nederland terug komt...
lol kan wel chaotisch zijn toch en die dingen rijden wel 100 ofzo, vriend van mij is al 2 keer aangereden daaro..quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En ik voel me in Thailand ook vrijer. Ik huur altijd een scooter (5 euro per dag), heb geen rijbewijs maar daar doen ze niet moeilijk over, en rij daar lekker zonder helm in de zon rond.
Die dingen gaan wel 70 km /uur. Je moet ook wel voorzichtig zijn, in de drukke gedeeltes is het verkeer een chaos. En ze rijden daar links.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kan wel chaotisch zijn toch en die dingen rijden wel 100 ofzo, vriend van mij is al 2 keer aangereden daaro..
Ja ik was alleen wel leuke mensen daar ontmoet. Het was meer een even uitrusten vakantie aan het zwembad met een goed boek. Eén week was wel voldoende geweest. Ik hou meer van Schotland daar ben ik twee keer geweest. Prachtig land. En dan met de auto, of boot kan je gaan en staan waar je wilt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
is ook wel erg toeristisch en was je ook alleen?
Ik heb de streams van ellende uitgegooid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:48 schreef Baconbus het volgende:
Tering wat een streams. En dan zeggen ze dat de SC bagger is.![]()
En dat alles voor vanavondquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan.
1 fles wodka
3 pakjes sigaretten
6 blikjes Bullit
Ik kan er weer tegenaan
Ja Braindead ben je toch al, dus wat maakt het uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan.
1 fles wodka
3 pakjes sigaretten
6 blikjes Bullit
Ik kan er weer tegenaan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Braindead ben je toch al, dus wat maakt het uit
FANN!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Braindead ben je toch al, dus wat maakt het uit
Ben je lost hierquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je bilnaad kwam posten in 40+ We zitten nog steeds in spanning daar
ooh ja, dat was ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je bilnaad kwam posten in 40+ We zitten nog steeds in spanning daar
Dit is mijn sc huilie huiliequote:
Ah......... ja dan moet je uitkijkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh ja, dat was ikMaar mocht niet van liesje
Dan heb je wel breedbeeld nodig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor beschaafde bibsquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan heb je wel breedbeeld nodig.
Wie heeft dat nou niet tegenwoordigquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik het een grote laptop, dus zal wel lukkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar heb ik pas geleden nog naar gegoogled. Volgens mij is het niet mogelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Voxs het volgende:
Iemand een idee hoe voetbal te streamen op een ipad? Hier is iemand die mijn laptop heeft gejat. Ik geef hem graag dit k- ding.
Ipad heeft geen flash he?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Voxs het volgende:
Iemand een idee hoe voetbal te streamen op een ipad? Hier is iemand die mijn laptop heeft gejat. Ik geef hem graag dit k- ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |