Ik heb liever een lekker vent als stalkerquote:
Aha ik heb de mobiele , zocht me suf naar de update schuif. Dank voor je uitleg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn twee verschillende dingen. MyAT's zijn de topics waarin ik heb gepost of die ik volg. Van daaruit kijk ik of er iets interessants is, of ik kijk in Active Topics.
En auto update kun je bovenin instellen, met een schuifje.
Ik gebruik trouwens wel overal de desktop layout. Vind de mobiele layout niet echt gebruikersvriendelijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef isax het volgende:
Gezocht: Adidas sneakers
Laatst gezien in de showroom
Sinds dien vermist
Moet het echt afleren overal op sokken te dansen
Eentje die nog grappiger dan Ruud is?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Joezi het volgende:
komen jullie niet in de COS, er is een malle clown!![]()
![]()
Dan ben ik speciaal voor jou een lekkere vent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb liever een lekker vent als stalker
Moest de walk of shame doen voorbij klanten want ik heb dus geen schoenen meerquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
Aha ik heb de mobiele , zocht me suf naar de update schuif. Dank voor je uitleg.
Ja die ken ik. ik zoek me suf hoe de mobiele om te zetten naar desktop. Ik klooi nog ff verder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts naast de TT. Volgens mij moet je daarvoor wel even op je laptop je layout aanpassen.
Ik wil ook eerst het boek lezen. Film valt altijd tegen, behalve Garpquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Copycat het volgende:
En voor Lies:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXI
Het boek was beter.
Dat moet je via je laptop doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Voxs het volgende:
Ja die ken ik. ik zoek me suf hoe de mobiele om te zetten naar desktop. Ik klooi nog ff verder.
Oke . Merci voor je uitleg!quote:
Ik zou me echt deaud ergeren aan zo'n felgroen vlak op de achtergrond.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts naast de TT. Volgens mij moet je daarvoor wel even op je laptop je layout aanpassen.
Ik heb een kleurtje voor mijn quotes en een kleur voor de topic starter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou me echt deaud ergeren aan zo'n felgroen vlak op de achtergrond.
Ah dat eerste klinkt best handig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een kleurtje voor mijn quotes en een kleur voor de topic starter.
Kleurtjes kun je zelf instellen. Handig om je eigen posts en die van de TS te onderscheiden. Niet dat dat eerste relevant is in een SC ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Ik zou me echt deaud ergeren aan zo'n felgroen vlak op de achtergrond.
Mooi zo!quote:
Is rete handig, zeker als je wat serieuze topics leest en de ts wil volgen.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi zo!
Kan ik met een gerust hart een filmpje gaan kijken.
Het is zeker handig ja. Maar ik ben niet zo van de kekke kleurtjes, dus gelukkig heb ik scherpe ogen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kleurtjes kun je zelf instellen. Handig om je eigen posts en die van de TS te onderscheiden. Niet dat dat eerste relevant is in een SC ...
ow, ja.. waar ging dat ook al weer over?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die volgen mij overal
[..]
Ik kan weer even vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |