Ja, zoiets... Maar ja first world problems...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Al samba dansend de finish over. Ik vind het nogal wat na zo'n 38 minuten met een rotgang door Zwijndrecht stiefelen.
Nope, was teveel met die eindsprint en mijn garmin bezig denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je armen recht omhoog houdt tijdens de finish van zo'n mooie race
Ik word er toevallig net door een collega voor gewaarschuwd. Ik zal er om denken al zal het bij mij niet zo'n vaart lopen. Ik zweet pas echt nadat ik hardgelopen heb. Raar lijf.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 05:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar kijk wel uit voor te veel water.... een vaak onderschat risico en vaker een oorzaak van uitvallers tijdens hardloopwedstrijden dan te weinig drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik denk dat jij het prima doet zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:02 schreef Ynske het volgende:
Over het drinken, wat zijn jullie tips dan nu?
Ik drink iedere dag 1.5 liter water op mn werk. Moet ik voor zondag nog wat speciaals doen?
Vooraf drinken? Achteraf drinken?
Ranja beter dan water?
Voor onderweg was ik idd ook niets van plan. En t is natuurlijk niet ver, maar t is wel iets om over na te denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het prima doet zo.
Ondanks dat het warm wordt heb je voor 3km niet echt extra drinken nodig voor onderweg en staat er vaak aan de finish nog wel iets van water of sportdrank.
quote:
Koffiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Jij hebt duidelijk koffie (of thee) gehad. Jouw stemming was een uur geleden heel anders.
Ik voel gewoon dat ik opleef nu met dit weer!quote:
Dan ga je toch ff? Al is het maar 3 kilometer ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Potverdikke... must ... resist... wil lopen!
Vannacht al slecht geslapen voor komende zondag.
Als je vanavond niet vol gaat, kun je zondag prima die 10km aanvallenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:20 schreef Quoi het volgende:
Als ik nou eens mét spierpijn rustig die 5km in Ter Heijde ga lopen?![]()
Bewegen is goed voor spierpijnEn het is zo'n leuk loopje
En het is lekker weer
Moet ik wel rustig aan een 5 kunnen lopen. En daar zondag geen last van krijgen bij de échte wedstrijd (10)...
DubDub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |