Ik zou zelf voor mijn isostar mengsel gaan, krijg je ook goede energie vanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nog niet zo lang geleden was ik heel blij geweest met zonnetje en 23 graden maar nu ik loop denk ik daar toch anders over
Weet iemand ook een goed recept voor in de bidon? Wat lekker dorstlessend is?
Dat is gewoon in verpakking bij de supermarkt te kopen toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor mijn isostar mengsel gaan, krijg je ook goede energie van
(Licht aangemaakt) Roosvisee met een snufje zout.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nog niet zo lang geleden was ik heel blij geweest met zonnetje en 23 graden maar nu ik loop denk ik daar toch anders over
Weet iemand ook een goed recept voor in de bidon? Wat lekker dorstlessend is?
Dit heb ik ook. Ideaal en kost geen drol. Denk op termijn zelfs goedkoper dan Roosvicee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor mijn isostar mengsel gaan, krijg je ook goede energie van
Nog onderweg, maar nu al te vaak. Lang leve mn vaderquote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Work out baby! Hoe vaak moesten jullie lopen?
Hahaha, wij moesten met één bed al 5x lopenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog onderweg, maar nu al te vaak. Lang leve mn vader
ALS je voor roosvisee gaat. Er zijn genoeg lekkere smaakjes. Let wel op dat je niet Laxo pakt...quote:
ik probeer mijn duimvingertop tegen die van mijn wijs- en middelvinger aan te laten rusten en dan toe doen alsof er een chippie (cheese union of bolognese of zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:38 schreef mosselmossel het volgende:
Het enige dat ik aan de houding van mijn armen heb gedaan bij hardlopen is de tip van RD om je duimen lichtjes op een knokkel van je wijsvinger te laten rusten. Dat zorgt voor ontspanning. Verder niks.
hmm mental image popt al op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:24 schreef streamnl het volgende:
Ik drink zelden koolzuur en meestal thee/ water OF roosvicee. Heerlijk!
[..]
ALS je voor roosvisee gaat. Er zijn genoeg lekkere smaakjes. Let wel op dat je niet Laxo pakt...
Ik heb vorig jaar volgens mij van exact dezelfde plek een foto gemaakt...(Grindelwald) zo mooi daar echt adembenemend.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:53 schreef Guard het volgende:
en vandaag in de FB feed:
[ afbeelding ]
Of ik al zin heb in de Eiger Ultra Trail......
Ik weet het, ben er twee jaar geleden ook al eens geweest voor een wandelvakantie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar volgens mij van exact dezelfde plek een foto gemaakt...(Grindelwald) zo mooi daar echt adembenemend.
Maar vergis je niet, alles is klimmen en dalen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al samba dansend de finish over. Ik vind het nogal wat na zo'n 38 minuten met een rotgang door Zwijndrecht stiefelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Finishfilmpjes staan ook online van woensdag![]()
Moet echt wat doen aan de plaats van mijn armen tijdens het lopen
Ik neem aan dat je je armen recht omhoog houdt tijdens de finish van zo'n mooie racequote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Finishfilmpjes staan ook online van woensdag![]()
Moet echt wat doen aan de plaats van mijn armen tijdens het lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |