Oh, je moet voor de grap eens kijken wat voor 'categorieën' er wel niet zijn bij het marathonlopen...quote:
Och, we zitten pas op 5 weken na de Marathon. Het is meer dat je eerst al die uren aan het lopen ben en nu opeens de helft minder.quote:
Dat lijkt me best lastig jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, we zitten pas op 5 weken na de Marathon. Het is meer dat je eerst al die uren aan het lopen ben en nu opeens de helft minder.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef YUR het volgende:
Nee, je moet met de stokjes in je handen de grote kerstballen van De Bijenkorf in de lucht houden
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:08 schreef Nanook24 het volgende:
Zo, startnummers van Murmeli en mezelf opgehaald voor zondag.
Een second opinion gevraagd over mijn schoenen (die toch gewoon goed zijn) dus ik ben, op nog een klein rondje lopen na, klaar voor zondag.
Dat was niet mijn groep, want mijn groep loopt in Rosmalen de Coudewaterloop. Ik loop alleen deze week even niet, om mijn enkel wat rust te geven, dus ik was er niet bijquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:08 schreef Levitas het volgende:
Oh en Mossel, liep je net, een uur ofzo geleden, met de groep door het Bossche broek? Dan heb ik je/ jullie zien lopen hehe, stelletje mooiweerlopers!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
you go girls, laat van jullie Hoorn!
Ga jij eerst morgen maar eens kijken hoe je kleine rondje gaat.quote:
Net zo veel smoesjes als Sara....quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop alleen deze week even niet, om mijn enkel wat rust te geven, dus ik was er niet bij.
Goed! 'S morgens is het gevoelig maar de rest vd dag nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ga jij eerst morgen maar eens kijken hoe je kleine rondje gaat.
Hoe is het nu met je heup?
Grumpy cat ben je!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Net zo veel smoesjes als Sara....
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed! 'S morgens is het gevoelig maar de rest vd dag niet
Van de dame van Good Form Running (of zoiets, zo'n clinic van New Balance vorig jaar) moest ik doen alsof ik trommeltjes aan de zijkant van m'n heupen had en daar steeds met stokjes tegenaan tikkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef YUR het volgende:
Nee, je moet met de stokjes in je handen de grote kerstballen van De Bijenkorf in de lucht houden
Ja is ook zo. Anders had ze gezegd dat je moet doen of je heupen trommeltjes zijn. Of trommels. In dat laatste geval moet je je echt zorgen gaan makenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Van de dame van Good Form Running (of zoiets, zo'n clinic van New Balance vorig jaar) moest ik doen alsof ik trommeltjes aan de zijkant van m'n heupen had en daar steeds met stokjes tegenaan tikken![]()
Oké ik heb wel een beetje vet op m'n heupen maar ik dacht dat het wel meeviel
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Van de dame van Good Form Running (of zoiets, zo'n clinic van New Balance vorig jaar) moest ik doen alsof ik trommeltjes aan de zijkant van m'n heupen had en daar steeds met stokjes tegenaan tikken![]()
Oké ik heb wel een beetje vet op m'n heupen maar ik dacht dat het wel meeviel
ambit 2rquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef YUR het volgende:
Op welke Suunto is iedereen nu ook alweer aan het overstappen?
Schandequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:40 schreef Quoi het volgende:
De trommelstokjes jaEn kerstballen
Aan veel mensen dit als tip gegeven en ook die werkt. Maar da's weer voor een ander doeleinde.
[..]
Schande
Ojaquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:37 schreef Murmeli het volgende:
Ja is ook zo. Anders had ze gezegd dat je moet doen of je heupen trommeltjes zijn. Of trommels. In dat laatste geval moet je je echt zorgen gaan maken
prachtig mooi horloge maar voor menig loper een overvloed aan functies" die amper gebruikt zullen worden.quote:
Voorwaarts.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef Quoi het volgende:
Ik heb mijn armspieren nog even extra getraind. Vooral voorwaards omhoog.
Biertjes![]()
Schande!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:58 schreef Quoi het volgende:
Ik heb mijn armspieren nog even extra getraind. Vooral voorwaards omhoog.
Biertjes![]()
In principe een onderarmlengte...das de theorie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Moet je echt zo ver door zwaaien!. Dat red ik alleen op de snelle stukken van mijn intervallen. "Normaal" heb ik maar een bescheiden armzwaai.
Hmmm, misschien toch eens iets meer proberen te zwaaien met mijn armen dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef capricia het volgende:
[..]
In principe en armlengte...das de theorie.
Heb m'n post nog even geedit: een onderarmlengte. Niet een hele armlengte...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hmmm, misschien toch eens iets meer proberen te zwaaien met mijn armen dan.
Dan mag ik evengoed nog wel iets meer 'zwaaien' tijdens het lopen denk ik. Ik zal er eens op letten de volgende keer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb m'n post nog even geedit: een onderarmlengte. Niet een hele armlengte...
Dan zwaai je te veel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef YUR het volgende:
Ik zwaai soms tijdens het rennen. Zo:en dan vooral als ik een bekende zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |