Ja hallo, ik zag jou nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:11 schreef YUR het volgende:
Ik zwaai soms tijdens het rennen. Zo:en dan vooral als ik een bekende zie
Was ik daar ook?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zag jou nietdoen bij de 39 km in Rotterdam hoor
Ik wist dat ik vergat iets te vragen toen ik mijn startnummer ophaalde vanavond.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
In de trein is airco. Veel. Kunnen ze die zondag ook even inzetten op het parcours van mijn loopje?
Leuk idee!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Als je woensdag gaat lopen, dan zou ik het leuk vinden om te komen kijken en te meeten! Kom ik op de fiets![]()
-edit- waar in Utrecht is het eigenkijk? even google aanslingeren![]()
Aangezien de Ekiden pas 2015 wordt voor mij, moet ik maar zo proberen om wat helden uit het topic eens te ontmoeten![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat mijn loopje begintquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik vergat iets te vragen toen ik mijn startnummer ophaalde vanavond.Wij starten om 12.45 uur.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat mijn loopje begintik wacht nog op het mailtje van de AV hoe laat ze vertrekken, zodat ik mee kan rijden.
Ik ook, maar de mensen van de AV ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Daar zou ik dus echt niet tegen kunnen hè. Ik ben zo iemand die altijd bang is om te laat te komen.
Als je dat weet kun je daar wel op vertrouwen ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ook, maar de mensen van de AV ook
Ik had gehoopt op de Atletiekbaan hier in de buurt die ik ken. Maar het moet wel te vinden zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk idee!![]()
Heb je al gevonden waar het is?
Zo niet, het is bij Atletiekbaan overvecht, al heb ik zelf geen idee waar dat is. Gelukkig heb ik een TomTom!
Maak je niet drukquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik vergat iets te vragen toen ik mijn startnummer ophaalde vanavond.Wij starten om 12.45 uur.
Ik ga voor het eerst van mijn leven een 10km wedstrijd lopen. Dan mag dat!!!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op de Atletiekbaan hier in de buurt die ik ken. Maar het moet wel te vinden zijn![]()
Als je zeker weet dat je gaat lopen, wil je me dan via FB een berichtje sturen?
Die lopen al 30 jaar of langer wedstrijdjes, dan ga ik echt niet lopen miepen dat ze te laat vertrekkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als je dat weet kun je daar wel op vertrouwen ja.
Rustig lopen. Zal ik mijn virtual pacer op anderhalf uur zetten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst van mijn leven een 10km wedstrijd lopen. Dan mag dat!!!(En ik weet hoe warm het kan zijn daar op de dijk!)
Dan gaat 'ie steeds zeuren dat we te hard lopen...hoewel, met die warmte... We zien het zondag na het warmlopen wel even.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rustig lopen. Zal ik mijn virtual pacer op anderhalf uur zetten?
Het is toegestaan, zou ik ook doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst van mijn leven een 10km wedstrijd lopen. Dan mag dat!!!(En ik weet hoe warm het kan zijn daar op de dijk!)
o maar dat is heel makkelijk. Misschien dat ik zelf dan ook wel even kom kijken dat is hier relatief om de hoek. ^quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk idee!![]()
Heb je al gevonden waar het is?
Zo niet, het is bij Atletiekbaan overvecht, al heb ik zelf geen idee waar dat is. Gelukkig heb ik een TomTom!
Wat stom. Heb ik dat gemist? Bij het lopen gebeurd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het is toegestaan, zou ik ook doen
Zo'n prachtig loopweer dit weekend.. Maar niet voor mij.. Maandag naar de fysio (die zat vandaag en morgen al overvol. Eens kijken wat die van mijn kuit zegt. Het is al wel minder erg dan gisteren en kan nu lopen zonder pijn als het maar niet te snel hoeft en kleine passen. Het lijkt mee te vallen, klein spier scheurtje misschien. Hoop dat ik snel weer kan lopen![]()
En Hats, was dit niet de laatste keer dat je op de baan kon trainen voorlopig en je kiest toch voor biertjes?
Thanks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef Nirak het volgende:
Zo'n prachtig loopweer dit weekend.. Maar niet voor mij.. Maandag naar de fysio (die zat vandaag en morgen al overvol. Eens kijken wat die van mijn kuit zegt. Het is al wel minder erg dan gisteren en kan nu lopen zonder pijn als het maar niet te snel hoeft en kleine passen. Het lijkt mee te vallen, klein spier scheurtje misschien. Hoop dat ik snel weer kan lopen![]()
Dit zal de gemiddelde Fok!ker bekend in de oren klinken...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb m'n post nog even geedit: een onderarmlengte.
Haha, de baanrenovatie is iets uitgesteld. Maar mijn gesprek met begeleiders duurde vrij lang, dus ik zou veel te laat zijn voor training. Maar Quoi en ik hebben het wel over hardlopen gehad, hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef Nirak het volgende:
[..]
En Hats, was dit niet de laatste keer dat je op de baan kon trainen voorlopig en je kiest toch voor biertjes?
Ik zou tijdens een eerste wedstrijdje die virtual pacer lekker uit laten. Gewoon rustig beginnen en als het lekker gaat in de tweede helft wat sneller.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie steeds zeuren dat we te hard lopen...hoewel, met die warmte... We zien het zondag na het warmlopen wel even.
Niet zo happenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie steeds zeuren dat we te hard lopen...hoewel, met die warmte... We zien het zondag na het warmlopen wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |