Tray Schultenbrau jwzquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dit weekend lekker met een kratje pils in de tuin hangen, jeweettoch
Ja en hoeren neuken en nooit meer werken door de speakers dudequote:Op donderdag 15 mei 2014 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dit weekend lekker met een kratje pils in de tuin hangen, jeweettoch
Waar download ik die soundtrack?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en hoeren neuken en nooit meer werken door de speakers dude
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb binnenkort bier genoeg palm testen via insiders, 48flesjes![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja jij had geen spelt pannenkoeken gemaakt
Neuh zo werkt dat niet, ik heb wel vaker iets gewonnen daarquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap er niks van. Je naam staat er al op daar.
Daar had je wel 15 seconden voor nodig. Nog geen koffie gehad?quote:
Da's niet verkeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Dude ik zit op mijn werk jeweetz!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:10 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
[..]
Daar had je wel 15 seconden voor nodig. Nog geen koffie gehad?
[..]
Da's niet verkeerd.
Haha ja 10, woehoequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kleine troost, over 10 (toch?) dagen zie je de maestro!
eerst zouden t 24 zijn maar de campagnepagina is aangepast 4 glazen en 48 flesjes hop select van palm ben benieuwdquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Met 48 flesjes kun je wel grondig testen.En lam worden.
Ben je zo'n bierdrinker?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst zouden t 24 zijn maar de campagnepagina is aangepast 4 glazen en 48 flesjes hop select van palm ben benieuwd
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ons mam dronk ook vrijwel nooit wijn. Ons pap daarentegen drinkt eerder wijn dan bier. Dit zorgde wel eens voor verwarring op een terras, tot grote ergernis van ons mam. (dus ze hadden besteld, ons mam pils, pa wijn. Wat gebeurt er als de bestelling wordt gebracht. Pa krijgt het bier en ma de wijn..quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik drink graag bier ja, nooit wijn ofzo
Tuurlijk wel, Gewoon netjes vragen voor wie het pilsje was en voor wie de wijn. NIet klakkeloos neerzetten..quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt het de obers ook niet kwalijk nemen. Wel grappig.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh mèn, mijn ontbijt, overnight oats met granaatappelpitjes en cocos, wat een godenmaal![]()
Heerlijk hé, die oats, ook zo lekker is een scheutje hazelnoten er in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh mèn, mijn ontbijt, overnight oats met granaatappelpitjes en cocos, wat een godenmaal![]()
quote:
Heb net mijn speltmeel, morgen deeg maken voor panbrood van speltquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja jij had geen spelt pannenkoeken gemaakt
Blinis (kleine pannekoekjes) met bv vis zijn ook zo lekker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee alleen boekweit nog so far!
Die waren echt meer dan goddelijk!
Time Fliesquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Dank, alweer 2 jaar en 2 maanden zijn we samen
quote:
Oh dat klinkt zaaaaligquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier werken tot 17.30, ben ik 19.15 thuis, series kijken, morgen naar vriendje, molen en daarna naar wellness centrum in Helmond, chillen , daarbijbehorende hotel, zondag weer chillen Inc rasul en hot stone massage
heb er veel zin in, was keer met Veronica actie drie dagentree voor alle wellness centra van die keten en hotelovernachting Inc ontbijt en Inc wellness op de vertrekdag voor 99 euro. Hot stone en rasul is mede mogelijk gemaakt door de belastingdienst Hahahaha. En heb dus nog een dagentree over na t weekendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt zaaaaligGeniet er van!
Ditquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heerlijk MeMo! Ook dik verdiend, na een week hard werken.
quote:10 kilometer hardlopen er opzitten, echt blij dat dit me lukt!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Die foto van chico en kees was niet heel charmant bah bah
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Alsof ie geniet van de zon op zijn snoetquote:
Wat heerlijk! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier werken tot 17.30, ben ik 19.15 thuis, series kijken, morgen naar vriendje, molen en daarna naar wellness centrum in Helmond, chillen , daarbijbehorende hotel, zondag weer chillen Inc rasul en hot stone massage
Ja, hier gaat alles zo geweldig! Hele dag gruk geweest in de tuin. Morgen hoop buiten uitzetten en verpotten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de peperplantjes in aparte potjes aan het zetten nu!
En dat met naakthonden...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die bank ook gehad. Ik vond het echt een crime, al die haren om die knoopjes
Mooi dat het zaad het zo goed doet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt wel 20 stekjes van die Lorazon, 5 keer Grand Pa´s en 1 stekje van de Tazmanian
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
En vandaag gaan we lekker door met het weer!
Jullie geloven het niet, maar ik zat gisteren 2,5 uur tussen de honden.gaf samen met wat anderen een demonstratie voor dementerende mensen. En dat was in Rijssen, dus ik moest ook eigenlijk wel.
Leuk Bos!quote:Op zondag 18 mei 2014 11:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Over een maandje komt Sjefke hier een week logeren![]()
Misschien. Dit is iig wel een goede testcase of ik toe ben aan een huisdier. Als het goed gaat,is de kans aanwezig dat ik voor een klein knaagdiertje ga..quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk Bos!![]()
![]()
Lekker proefdraaien voor ooit een eigen hondje?
Geweldig toch! Je bent zo'n dierenliefhebber.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien. Dit is iig wel een goede testcase of ik toe ben aan een huisdier. Als het goed gaat,is de kans aanwezig dat ik voor een klein knaagdiertje ga..
Dus toch?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:54 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Begin je werkweek met een fijne meditatie en een mindfulness momentje voor je zelf!
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Zo heb ik vorige week zo vreselijk gelachen om die man van Ziggo zakelijk die belde om ons een geweldig pakket aan te smeren, en wiens lijn de hele tijd wegviel
Hoppaquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, wat dat soort dingen betreft is het hier nog een echt dorp, dat kan hier gewoon. Er zijn ook mensen die erop in gaan, dus het blijft aantrekkelijk natuurlijk![]()
Vroeger kregen we ook regelmatig mensen met een pakje stroopwafels voor zes euro voor het goede doel en zo, maar de kredietcrisis heeft daar een einde aan gemaakt geloof ik
Oh en qua energieverkopers en ander gespuis, wij hebben een dubbele voordeur, dus ik doe de bovenkant open, roep 'nee dank u, geen interesse' en doe de deur weer dicht. Heeeeel soms heb je weleens sukkels die het een goed idee lijkt om hun vingers om de bovenkant van de onderdeur te klemmen, maar als ik dan zeg 'ik tel tot drie en dan gaat die deur dicht, ook met jouw vingers ertussen' bedenken ze zich altijd...
Beetje social engineering, ze hoeven waarschijnlijk niet eens aan te bellen, er is altijd wel iemand die vrolijk de deur 'aangeeft' als ze naar buiten stappen. Menig appartement bewoner heeft zo zijn eigen inbreker binnengelaten volgens mijquote:Op maandag 19 mei 2014 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Bij mij staan ze altijd recht voor de deur, ik snap nooit wie die eikels binnenlaat.
Hehe, gevalletje oepsquote:Op maandag 19 mei 2014 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat echt niemand binnen, alleen de pakketbezorger die ik ken, en sommige pizzabezorgers die ik ken ( en nee ik laat nooit pizza bezorgen, maar sommigen komen echt vier keer per avond).
Ik moest zo hard lachen om deze:
https://www.facebook.com/photo.php?v=806847115992836
Eentje maar? Komt eraan!quote:Op maandag 19 mei 2014 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, gevalletje oeps
Ik heb wel interesse in een code!
Nou!quote:Op maandag 19 mei 2014 10:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of we eerder weg wilden, hoef ik met dit weer niet lang over na te denken zeg maar
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of we eerder weg wilden, hoef ik met dit weer niet lang over na te denken zeg maar
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, je moet anders drie keer voor zeventig euro bestellen toch? Zoveel heb ik niet nodig...
ja was super relaxed en je mag m best toevoegen hoor, vindt ie leuk. En ja sneu maar er komen nu twee Franse hangoren bij dus dat is wel leuk. Nu zit devVlaamse reus voedster buiten alleenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee idd, hoe vroeg was je begonnen? Je weekend was een succes geloof ik?
Oh en wat jammer van dat leuke konijn.
Ik zag het maar ik kan niet reageren op je vriend's FB.
Haha, YEAH!quote:
Kijk eens aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bij mij in de buurt komt.
Het was goed bedoeld, niet iedereen is alwetend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:44 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Niet vergeten met het hete weer.
Ik wilde net vragen wie er gaat stemmen!quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Gestemd, was al druk vanochtend!
Mooi zo!quote:
Nee die waren bij de biebquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vanochtend op station gestemd, was geen hond
Gewoon waarquote:
Stemhondquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Gestemd, was al druk vanochtend!
Gisteren was het bewolkt en warm en vies, de regen brak maar niet door hier.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:14 schreef indaha het volgende:
Ik heb ook al gestemd , hier viel de drukte mee .
Strega hoe voel je je nu, het is hier helemaal niet zo warm het waait behoorlijk.
[..]
Stemhond,
Hier nog geen zon en net een buitje gehad dus stuur dat weer eens doorquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren was het bewolkt en warm en vies, de regen brak maar niet door hier.
We hebben wel droog op terras kunnen eten gelukkig ( konijn had ik![]()
).
Vandaag is het zonnig, heerlijk windje, echt gewoon het meest perfecte weer!
Hopelijk zien we Vaduz nog posten danquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren was het bewolkt en warm en vies, de regen brak maar niet door hier.
We hebben wel droog op terras kunnen eten gelukkig ( konijn had ik![]()
).
Vandaag is het zonnig, heerlijk windje, echt gewoon het meest perfecte weer!
Die heeft vandaag toch al gepost, ik at dat knijnenboutje gisteren.quote:
ik om 7.45, 7.58 ging mn treinquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon waar![]()
Maar serieus, daar was het echt al best druk en ik denk dat we ongeveer tegelijk gingen? Iets na achten.
Ik heb wel vaker de plattegrond bij. Uit voorzorg voor als mensen de weg vragen, Ik heb wel eens moeite met links/rechts en zo. Maar dit was wel grappig. Ik wist het woord voor stoep even niet meer. Dus. Wie go stent on the stoep en ai give joe more informeetjonquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Joe must go langs die corner, second street on zhe left. And then behind die baker.
Geluk met je plattegrond!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker de plattegrond bij. Uit voorzorg voor als mensen de weg vragen, Ik heb wel eens moeite met links/rechts en zo. Maar dit was wel grappig. Ik wist het woord voor stoep even niet meer. Dus. Wie go stent on the stoep en ai give joe more informeetjon
I knew that!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Dit weekend komen er nieuwe nijnsels bij vriendje
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja he
De namen van de nieuwe konijnen zijn nog toffer
Haha. Stoep is een woord dat internationaal ingevoerd moet worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker de plattegrond bij. Uit voorzorg voor als mensen de weg vragen, Ik heb wel eens moeite met links/rechts en zo. Maar dit was wel grappig. Ik wist het woord voor stoep even niet meer. Dus. Wie go stent on the stoep en ai give joe more informeetjon
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Barbaaf het volgende:
Net een aanpassing binnen: de bui is wrsch. al om 17:45 voorbij, maar een dikke pit met onweer om 17:00 recht boven je dak, geef Sjon maar vast een pilletje.
VET!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Deze is trouwens leuk: http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl (geluid aanzetten)
Sjon hoeft toch ook niet bang te zijn om de idioot uit te hangen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Geen een hond is hier bang voor onweer!
Zo nauwkeurig kan ik het ook niet zeggen, alleen dat je dak thuis een paar minuten eerder nat wordt dan je werkdak. Beide zullen wel wat krijgen.quote:Dak werk of dak thuis?
Het regent haast nooit op beide plaatsen tegelijk haha
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Vooral als het onweer in de buurt komt en de klikjes uit de pc synchroon aan lopen met de flitsen en de donder buiten, zoals een paar dagen terug hier.
Hier ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk steeds dat ik gerommel hoor maar nee, das dan weer een vliegtuig
't Zit wel in de buurt, in Tongeren onweert het.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk steeds dat ik gerommel hoor maar nee, das dan weer een vliegtuig
Kun je niet de bus bij het stadion pakken??quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik las op Twitter ook dat er een megabui aankwam bij Eindhoven maar niks gebeurd, gelukkig aangezien ik me al zeiknat naar de trein zag lopen
kan maar s avonds gaat die niet zo vaak helaasquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet de bus bij het stadion pakken??
Okee, dat is jammer..quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan maar s avonds gaat die niet zo vaak helaas
Ja, dan kun je dat kleine stukje (en uiteraard ken ik de routequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja op zich klein stukje lopen maar, maar in hoosbui alsnog minder tof haha
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouders kwamen net even langs! Drie gangen menu meegebracht, en geld voor Prince, hoe lief is dat??
Aww, dat is net een soort zakgeld van je ouders, wat superliefquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouders kwamen net even langs! Drie gangen menu meegebracht, en geld voor Prince, hoe lief is dat??
Dat lachen van Máxima bij die foto's op het scherm, maar nog meer die vraag over het lampenkapje en het accentquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef oh-oh het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/05/willy-op-werkbezoek3/
Zwaar geniaal weer
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Relaxt vrijdagje voor de boeg. Aantekeningen uitwerken tot mooie verhalen en lekker uitgerust aan de start staan vanavond voor een 5km hardloopwedstrijd.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:28 schreef Strega het volgende:
Allemaal alvast een fijn weekend!![]()
Voor de rest was het hier een enorme k*t week, dus ik hoop op een beter weekend.
Ik denk een minuut of 24 en hooguit 24.30. Maar ik zou dat ook zo los kunnen laten als ik bezig ben, wil vooral genieten vanavond.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]Wat heb je als richttijd voor ogen? Of ga je gewoon lekker lopen en zie je wel hoe lang je er over doet??
Jij ook. Gaat vast een leuk weekend worden!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:28 schreef Strega het volgende:
Allemaal alvast een fijn weekend!![]()
Voor de rest was het hier een enorme k*t week, dus ik hoop op een beter weekend.
quote:
Heren, Miniem, Vaduz en Bos!quote:
In Oktober ga ik voor de halve marathon hier in EHVquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Heren, Miniem, Vaduz en Bos!Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
![]()
Hartstikke goed!
Snap ik, Heb ik eigenlijk ook meestal wel. Gewoon kijken hoe het gaat en dan zien we wel...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk een minuut of 24 en hooguit 24.30. Maar ik zou dat ook zo los kunnen laten als ik bezig ben, wil vooral genieten vanavond.
Ik vind het echt zo goed!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Oktober ga ik voor de halve marathon hier in EHV![]()
![]()
21.37 werd het.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik, Heb ik eigenlijk ook meestal wel. Gewoon kijken hoe het gaat en dan zien we wel...![]()
![]()
21.37 is echt erg hard hoor. Gemiddeld van boven de 14 km/hquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
21.37 werd het.![]()
Ik verbaas mezelf gruwelijk. In Enschede was het nog 24.08. Wat gaaf!
Top, Bos. De halve is een prachtig doel! Ik ga 13 juni een 10 lopen.
Miniem ook wow, ben je al goed aan het trainen?
En dank Strega.
Kan ik me voorstellen. Is ook erg knap. In Augustus samen de Beekloop (12 km) doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta versteld dat ik dit in mijn benen heb. Ik kwam door op 11.20. (2 ronden)
Okee,quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Even kijken hoe het uitkomt, lijkt me wel een mooi idee.
Nee, in juli begin ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
21.37 werd het.![]()
Ik verbaas mezelf gruwelijk. In Enschede was het nog 24.08. Wat gaaf!
Top, Bos. De halve is een prachtig doel! Ik ga 13 juni een 10 lopen.
Miniem ook wow, ben je al goed aan het trainen?
En dank Strega.
Ja, met het uithoudings/doorzettingsvermogen zit het bij mij wel goed, anders loop je natuurlijk niet een 16 km. Dat is niet eens arrogantie, maar gewoon waarheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
14 km/h als tempo voor 12 kilometer is echt niet vol te houden.Dit ging nog maar net, aan het einde voelde het niet fantastisch meer.
Je hebt echt veel uithoudingsvermogen ondanks de beperking, verkijk ik me niet op!
Ja de gezelligste kant van de familie in Zuid-Limburg dus dat wordt wel een goed feestjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel veel plezier op de bruiloft! De voortekenen zijn goed, een beetje leuke families enzo?
Leuk! Fijne dag en avond!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:27 schreef indaha het volgende:
Strega ik hoop ook dat het een mooi weekend voor jullie wordt. Rennenik vind het zo knap van jullie allemaal ik heb geen uithoudingsvermogen daarvoor, ik kan uren lopen of fietsen maar met rennen ben ik na 100 meter al buiten adem .
Vandaag naar een bruiloft van mijn neef , ik heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |