Te gek voor woordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijdens een voetbalwedstrijd gingen ze zelfs sigaretten op me gooien.
Racisme werkt niet enkel één kant op he, zeker daar niet.quote:
Ja, of dan kom ik ergens met mijn Hollandse naam en dan zeggen ze "oh we hadden een blond iemand verwacht"quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
best herkenbaar
altijd als je iemand voor het eerst ontmoet krijg je op een gegeven moment de vraag 'waar kom je vandaan?'
uit den haag natuurlijk, hoor je dat niet?
dan is het 'ja maar waar kom je oorspronkelijk vandaan?'
geboren in voorburg
helft van de tijd vragen ze dan nog in welk land dat ligt
alsof ik geen hollander kan zijn ofzo
Arjan zou het een topshow vinden.quote:
Nope.quote:
Nee dat snap ik, en ik weet ook wel hoe het daar gaat. Is toch ook al een tijdje problemen dat blanke boeren zwaar de lul zijn en zo. Maar ik bedoel, sigaretten gooien.. hoe verzinnen ze het?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Racisme werkt niet enkel één kant op he, zeker daar niet.
Nou ik had kaartjes gekocht voor een blanke vriend en ik voor de wedstrijd RSA-USA en we zaten dus in het thuisvak. Beter niet kunnen doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, en ik weet ook wel hoe het daar gaat. Is toch ook al een tijdje problemen dat blanke boeren zwaar de lul zijn en zo. Maar ik bedoel, sigaretten gooien.. hoe verzinnen ze het?
ja meestal niet eens kwaad bedoeld ofzo, ik kan er wel om lachenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, of dan kom ik ergens met mijn Hollandse naam en dan zeggen ze "oh we hadden een blond iemand verwacht"
Ik merk juist dat heel veel mensen met een tint er vanzelf mee komen zonder dat je erom vraagt. Ik durf er nooit zozeer naar te vragen eigenlijk. Hoewel de vraag altijd wel op de lippen brandt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja meestal niet eens kwaad bedoeld ofzo, ik kan er wel om lachen
sommige mensen zijn gewoon lomp
Heftig hoor, maar ik neem aan dat jij je er prettig bij voelt.quote:
Die vliegen hier voortdurend rond. Is wel gaaf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ik zag net vleermuizen, jongens.
Lig nu in mijn Batmankostuum te wachten op het signaal.
Nee, sommige zie je ook schrikken dat ze het zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja meestal niet eens kwaad bedoeld ofzo, ik kan er wel om lachen
sommige mensen zijn gewoon lomp
Ik weet niet anders, dus heb er ook geen last van.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heftig hoor, maar ik neem aan dat jij je er prettig bij voelt.
Wij hebben in elk geval 1 getrouwde homo vennoot, dus dan moet het wel geaccepteerd worden
die zullen er best zijn net zoals er homo's zijn die er uit zichzelf mee op de proppen komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik merk juist dat heel veel mensen met een tint er vanzelf mee komen zonder dat je erom vraagt. Ik durf er nooit zozeer naar te vragen eigenlijk. Hoewel de vraag altijd wel op de lippen brandt.
Ik ken er eigenlijk bijna geen-een die er niet uit zichzelf mee kwam.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
die zullen er best zijn net zoals er homo's zijn die er uit zichzelf mee op de proppen komen
zal geen meerderheid zijn gok ik zomaar
lijkt me nogal een sterk verhaal maar toevalligheden bestaan ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken er eigenlijk bijna geen-een die er niet uit zichzelf mee kwam.
Ligt allicht aan de situatie, de meesten die ik ken zijn van dates en alles, en die vertellen dan al snel over zichzelf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me nogal een sterk verhaal maar toevalligheden bestaan ook
Ik ken er voornamelijk via werk, zowel eigen collega's als klanten. Maar dan kom je er meer na een tijdje achter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt allicht aan de situatie, de meesten die ik ken zijn van dates en alles, en die vertellen dan al snel over zichzelf.
Kan ook afhangen van waar je woont.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me nogal een sterk verhaal maar toevalligheden bestaan ook
Is dat echt heel anders dan Hollandse, want dat vind ik echt naar niets smaken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
Surinaamse bloedworst is trouwens godenworst
lekker bij de bami
Via werk ken ik er niet zoveel eigenlijk, en de meesten die ik ken (Antilliaan/Turk/Marokkaan) maken er vaak zelf zovaak grappen over dat het wel overduidelijk is wat de achtergrond is. Iemand die een keer eerder naar huis gaat, en dan grapt "Ja, Antilliaan he, lui!" over zichzelf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken er voornamelijk via werk, zowel eigen collega's als klanten. Maar dan kom je er meer na een tijdje achter.
Oh ik had het meer over homo's....etnische achtergrond zie je snel genoeg wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Via werk ken ik er niet zoveel eigenlijk, en de meesten die ik ken (Antilliaan/Turk/Marokkaan) maken er vaak zelf zovaak grappen over dat het wel overduidelijk is wat de achtergrond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |