In deze tijd ook hoor....als ik niet in het luikje was gelegd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch amusant eigenlijk hoe onze levens zouden verschillen in die tijd.
Ben jij in een luikje gelegd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
In deze tijd ook hoor....als ik niet in het luikje was gelegd.
Hm naja afkomst maakt niet zoveel meer uit tegenwoordig hier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
In deze tijd ook hoor....als ik niet in het luikje was gelegd.
Zoiets ja, weet niet of het echt een luikje was, maar vergelijkbaar.quote:
quote:
zoals ik het zie, hebben de 'normaal verdieners' in arme landen het misschien wel beter dan normaal verdieners in het rijke westen, want eten kost daar 50 cent voor een bord, de energie rekening = 20 euro en benzine , peuken en alcohol kost daar 90% minder dan hier ( want geen belasting ) en andere dingen kosten de helft, de huur is 85 euro of minder alleen een auto of dure tv of een tablet is duurder dan hierquote:
Zijn best mensen die er moeite mee hebben, dat mijn buitenkant niet zo bij mijn binnenkant past zeg maar. Niet mijn probleem, maar nu ik ouder ben, valt het wel op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm naja afkomst maakt niet zoveel meer uit tegenwoordig hier.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn best mensen die er moeite mee hebben, dat mijn buitenkant niet zo bij mijn binnenkant past zeg maar. Niet mijn probleem, maar nu ik ouder ben, valt het wel op.
waar heb je het over ??quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn best mensen die er moeite mee hebben, dat mijn buitenkant niet zo bij mijn binnenkant past zeg maar. Niet mijn probleem, maar nu ik ouder ben, valt het wel op.
Niet ongemakkelijk?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
Toen ik nog in Zuid-Afrika woonde noemden de oudere gekleurden je vaak nog wel "boss".
Dat was wel vreemd, maar grappig.
Zo'n babyklappe zoals in Duitslandquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoiets ja, weet niet of het echt een luikje was, maar vergelijkbaar.
Hm naja dat komt natuurlijk omdat ze op basis van je uiterlijk een bepaalde achtergrond verwachten, terwijl je die door je omgeving niet hebt gehad. Dat strookt niet met hun oordeel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, heel Nederlands in doen en laten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
waar heb je het over ??
je bent blank van binnen ofzo
nah
Nee totaal niet eigenlijk.quote:
Ja, als baby anoniem achtergelaten bij een kindertehuis. Alleen dan in India.quote:
Koningin was een betere aanduiding geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
Toen ik nog in Zuid-Afrika woonde noemden de oudere gekleurden je vaak nog wel "boss".
Dat was wel vreemd, maar grappig.
Oh, dan was je wel een goede kolonist geweest haha.quote:
Och ben ook vaak genoeg uitgescholden voor blank tuig en homo dus dat vereffende zich wel uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Koningin was een betere aanduiding geweest.
Welke landen loop je nou het meest tegen intolerantie aan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ben ook vaak genoeg uitgescholden voor blank tuig en homo dus dat vereffende zich wel uiteindelijk.
Ach in het begin stoorde ik me er wel aan, maar naarmate je er langer zit en zelf ook anders word behandeld omdat je blank bent verging dat ongemak nogal redelijk snel. Toen werd ik zelf ook nogal onverschillig tegen ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dan was je wel een goede kolonist geweest haha.
Koopkracht en levensstandaard enzo. Wat dacht je van gezondheidszorgquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
zoals ik het zie, hebben de 'normaal verdieners' in arme landen het misschien wel beter dan normaal verdieners in het rijke westen, want eten kost daar 50 cent voor een bord, de energie rekening = 20 euro en benzine , peuken en alcohol kost daar 90% minder dan hier ( want geen belasting ) en andere dingen kosten de helft, de huur is 85 euro of minder alleen een auto of dure tv of een tablet is duurder dan hier
dus als je 300 euro verdiend daar heb je het beter dan iemand die 1500 euro pakt in nl...
of ik ben gewoon gek en een imbiciel enz
Hm onveilig is een groot woord, eigenlijk nergens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welke landen loop je nou het meest tegen intolerantie aan?
Zijn er plekken waar je je niet veilig voelde?
Fijne avond....en drink wat water vppr je gaat slapen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef arjan1112 het volgende:
nou ik ga tv kijken, zie wel of ik morgen nog steeds een abo heb en zo doei
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fijne avond....en drink wat water voor je gaat slapen!
Oh dat verbaast me wel...op een goede manier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm onveilig is een groot woord, eigenlijk nergens.
Hoewel sommige situaties in Afrika niet prettig waren, maar dat had meer met criminaliteit te maken dan wat anders wat.
Ik ben niet openlijk gay en je merkt het ook niet aan me, dus dat scheelt al een hoop.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me wel...op een goede manier.
En criminaliteit hebben we allemaal last van.
Dat is ook niet leuk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ben ook vaak genoeg uitgescholden voor blank tuig en homo dus dat vereffende zich wel uiteindelijk.
Aha, je collega's weten het ook niet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet openlijk gay en je merkt het ook niet aan me, dus dat scheelt al een hoop.
Ook in Nederland zit ik gewoon lekker in de kast, afgezien van vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |