Nou zeg dat wel, verdomd zeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Half indonesiers zijn altijd mooi, die vrouwen ook.
Word je jaloers van.
Vroeger ging ik wel met zo'n grietje om, mooie meid was dat inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Half indonesiers zijn altijd mooi, die vrouwen ook.
Word je jaloers van.
Ik vind Arie Boomsma een griezel, vertrouw hem voor geen meter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
Het Arie Boomsma uurtje is weer aangebroken?
Ik had best kolonist willen zijn, lijkt me geniaal eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:18 schreef arjan1112 het volgende:
als het nu 1860 was stapte vs op de boot om namens de bank de leiding over te nemen van 30 plantages in nederlands indie waar ie 200 vriendjes en vriendinnetjes zou hebben die ie allemaal neukte
Ben al in Indonesie geweest, was wel een mooie ervaring.quote:
Maar wel arm, toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben al in Indonesie geweest, was wel een mooie ervaring.
Mooi land.
En ik thee plukken voor de Britten, nee fijn.quote:
Nou en?quote:
Vroeger hadden we de VOC.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik thee plukken voor de Britten, nee fijn.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger hadden we de VOC.
Toen zei ook iemand: "Laten we blij zijn met elkaar, dat we het weer kunnen. "
wie danquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger hadden we de VOC.
Toen zei ook iemand: "Laten we blij zijn met elkaar, dat we het weer kunnen. "
Toch amusant eigenlijk hoe onze levens zouden verschillen in die tijd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik thee plukken voor de Britten, nee fijn.
Wat kan mij dat verrotten? Ik hoef er niet te wonen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou, dan is het niet voor iedereen leuk enzo.
Het zal daar best leuk zijn. Alleen zitten daar ook griezelige dieren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat kan mij dat verrotten? Ik hoef er niet te wonen.
Kom er voor de natuur en relaxen, de rest moeten ze lekker zelf weten.
In deze tijd ook hoor....als ik niet in het luikje was gelegd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch amusant eigenlijk hoe onze levens zouden verschillen in die tijd.
Ben jij in een luikje gelegd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
In deze tijd ook hoor....als ik niet in het luikje was gelegd.
Hm naja afkomst maakt niet zoveel meer uit tegenwoordig hier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
In deze tijd ook hoor....als ik niet in het luikje was gelegd.
Zoiets ja, weet niet of het echt een luikje was, maar vergelijkbaar.quote:
quote:
zoals ik het zie, hebben de 'normaal verdieners' in arme landen het misschien wel beter dan normaal verdieners in het rijke westen, want eten kost daar 50 cent voor een bord, de energie rekening = 20 euro en benzine , peuken en alcohol kost daar 90% minder dan hier ( want geen belasting ) en andere dingen kosten de helft, de huur is 85 euro of minder alleen een auto of dure tv of een tablet is duurder dan hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |