Zij wel op mij....altijd ingewikkeld.quote:
Wat dacht je van mijquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem dat maar niet belangrijk, die jongens kunnen een week vantevoren niet meer slapen.
Dat was Penage.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
nou ben ik in de war wie was die indiase prinses dan
haal uccie en die ander steeds door elkaar
mja drank
Ik ken er eigenlijk geen, maar jij bent er zelf een dus dat verklaart al een hoop natuurlijk.quote:
Nou als jij een jurkje aantrekt ben jij wel onze Hollandse prinses hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
als je een meisje uit india bent en je hebt een jurk aan ben je gewoon een indiaase prinses
en wat ga jij dan doen als ik dat doequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als jij een jurkje aantrekt ben jij wel onze Hollandse prinses hoor.
In een deuk liggen van het lachen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en wat ga jij dan doen als ik dat doe
Ik ken wel één surinaamse hindoestaanse homo, geweldige kerel...lichtelijk hysterisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken er eigenlijk geen, maar jij bent er zelf een dus dat verklaart al een hoop natuurlijk.
Krijg je nu billenkoek?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
mijn moeder beweert dat ik 5 bier op heb, ik heb geen zin om dat te controleren want er leg andere zooi in de vuilnisbak
volgens mij heb ik er hooguit 3 op
Issie lekker?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken wel één surinaamse hindoestaanse homo, geweldige kerel...lichtelijk hysterisch.
Ja, is een leuke gast. En heel erg bezet.quote:
Altijd hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, is een leuke gast. En heel erg bezet.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
ow ja nu krijgen we weer hele verhalen over indiase vaders die hun dochters dwingen om dokter te worden en om met een rijke neef uit india te trouwen
Nee, we zijn nu in het Mike de Boer kwartier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
Het Arie Boomsma uurtje is weer aangebroken?
Half indonesiers zijn altijd mooi, die vrouwen ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde verhaal.
Hoewel ik een jongen heb leren kennen met half Indonesisch bloed, bloedmooie vent, woh.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Die is gewoon eng.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, we zijn nu in het Mike de Boer kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |