Uit medeleven heeft GGMM direct een zakje opgestuurd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar achter komen moet een harde klap geweest zijn.
Werd zij ook nog kaalgeschoren na afloop, of was zij een uitzondering op de vrouwen uit de hoofdstadquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Karina heeft nog chocolade en sigaretten gekregen van de geallieerden.
Nou nou nou ik ben een braaf meisje he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Werd zij ook nog kaalgeschoren na afloop, of was zij een uitzondering op de vrouwen uit de hoofdstad
Het zal vast leuker zijn dan de film van Jantje Smit daarover, die deed echt pijn aan je ogen, zo slecht heb ik gehoord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie het pc-spelletje over het bombardement van Rotterdam?
Hoi hoiquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed 'voetbal'livetopic weer trouwens
twee keer de helftquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, die reclame over Twix van die broers... is dat waar?
Die Thai Sweet Chili van Lays Sensation is wel heerlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeker wel. Alleen niet te veel.
Overigens was die Chillie amper pittig. En had amper smaak.
verlenging*quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef Typisch het volgende:
verlening ja?
misschien toch maar even op zetten dan
Sorry Roland. Ik ben achter de schermen hard toegesproken over het verwijderen van al jouw postsquote:
Ik wacht op een vocaroo van je vader.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed 'voetbal'livetopic weer trouwens
Die wel. Doritos ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Die Thai Sweet Chili van Lays Sensation is wel heerlijk
Vergeven en vergetenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Roland. Ik ben achter de schermen hard toegesproken over het verwijderen van al jouw posts
Het was die vreselijke Peter, van ESF.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry
Gr gr
GGGM, je weet wel welke.
Door dit topic dacht ik hier even dat je een soort chips bedoelde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
Doe dan ook maar pingels, dat vind ik dan nog wel spannend.
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdCquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht op een vocaroo van je vader.
Dat is echt kutquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen 5 uur op.
ik vind dit niet leuk
Jij ook alquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door dit topic dacht ik hier even dat je een soort chips bedoelde.
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen 5 uur op.
ik vind dit niet leuk
Half 5quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen 5 uur op.
ik vind dit niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |