Tja de ouders van Nikita waren fan van dat liedje en de serie denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef alors het volgende:
In Amerika is Jordin een meisjesnaam en in Rusland is Nikita een jongensnaam
Is nikita niet unisex?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef alors het volgende:
Dat nummer van Elton John ging toch over een vrouw?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef alors het volgende:
Dat is het enige goede...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die gitaarriedeltjes ook erdoorheen
Idd een geval van "laat die droom varen"quote:
Klopte dus nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat nummer van Elton John ging toch over een vrouw?
Ze heeft een aardige stem, maar is nog te jong om zich te realiseren dat ze niet zo hoeft te schreeuwen.quote:
Kwestie van z'n huis weer in de fik steken en weer genoeg publiciteitquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
volgend jaar zit mr probz weer in de dwdd en is zijn carrière dood... ik maak vast de voorspelling
JA!quote:
AT5 is gewoon baas.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef MilaNL het volgende:
Een DWDD-aflevering zonder Amsterdams fragmentje is geen DWDD-aflevering.
Bij Jon Stewart zitten mensen in de zaal.quote:
..Maar de blanken zijn de witte duivels, zijn schuldig van al het slechte dat gebeurt isquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef Ronaldsen het volgende:
De negers en Arabieren waren de grootste slavendrijvers
Stem van Courtney is ergerquote:
Wat een goden.quote:
Dit.quote:
Uh, okéquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
3FM megahit. Er moet weer een bandje gepusht worden.
Is echt de beste band op bks naast slowdive wmbquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
is dit representatief? want dan is dit weer een hype bandje die ik niet hoef te luisteren
dit ken je wel toch? Al jaren de ultieme indieband....quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:
is dit representatief? want dan is dit weer een hype bandje die ik niet hoef te luisteren
Nope nog nooit gehoord...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
dit ken je wel toch? Al jaren de ultieme indieband....
Categorie a place to bury strangersquote:
Of "An Ocean in Between the Waves".quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Ik zou echt iedereen dit willen aanbevelen.
Je komt te weinig in ons topic dan.quote:
Topshowquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:37 schreef alors het volgende:
Ik zou echt iedereen dit willen aanbevelen.
De "war on drugs" is een volledig onzinnig amerikaans apparaat om mensen zonder veel reden op te sluiten.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gestoorde psychotische aandachtshoer die Heleen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gestoorde psychotische aandachtshoer die Heleen.
Alleen tegen betaling.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef JackHerrer het volgende:
Je kut op het internet zetten om boeken te verkopen, om vervolgens daar weer een boek van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |