Alles wat DeNummer10 van te voren al aangaf (open deuren of niet) is uitgekomen. Jullie waren toen vooral degene die hem uitlachte. Nu lacht hij jullie uit, niets mis mee toch. En als het open deuren waren, waarom waren jullie het dan niet met hem eens. Lijkt mij geen open deur he.
niet alles trouwens hij vond Armenteros een goede aankoop voor psv ipv matavz
PSV is al erg druk bezig met het nieuwe seizoen. De Eindhovenaren willen versterkingen voor alle linies en zijn al in verband gebracht met Bas Dost, Luuk de Jong en Sanjin Prcic, terwijl ook wordt beweerd dat de club nog steeds hoopt op de komst van Thorgan Hazard. De naam van Tiago Ilori blijkt ook niet uit het hoofd van technisch manager Marcel Brands te zijn verdwenen.
PSV toonde vorig jaar belangstelling voor de nu 21-jarige Ilori, die destijds nog bij Sporting Portugal speelde. De pijlsnelle verdediger koos echter voor een avontuur in de Premier League en koos voor Liverpool. Dat werd geen succes: Ilori werd nog niet goed genoeg bevonden voor het grote werk en werd na de jaarwisseling verhuurd aan het Spaanse Granada.
Ilori kwam tot dusver tot acht competitiewedstrijden voor Granada en is de laatste weken basisspeler. Normaal gesproken keert hij in de zomer echter terug naar Liverpool en volgens Voetbal International wil PSV opnieuw proberen om de Portugees binnen te halen. Het is onduidelijk of de club denkt aan huur of koop. In het seizoen 2012/13 speelde Ilori bij Sporting nog samen met Stijn Schaars en Santiago Arias, die in de afgelopen zomer wél van Lissabon naar Eindhoven gingen.
Lijkt me niet haalbaar, tenzij huren maar daar heb je niks aan. Kijk naar Rekik, een seizoen met pieken en dalen en zodra ie een beetje stabiel wordt en zijn draai heeft gevonden moet ie terug naar Man City.
Op woensdag 14 mei 2014 18:49 schreef Scarface88 het volgende: Lijkt me niet haalbaar, tenzij huren maar daar heb je niks aan. Kijk naar Rekik, een seizoen met pieken en dalen en zodra ie een beetje stabiel wordt en zijn draai heeft gevonden moet ie terug naar Man City.
Ligt er een beetje aan wat Liverpool er in ziet. Als ze geen toekomst in hem zien zou hij best haalbaar kunnen zijn, al ben ik benieuwd wat de salariskosten zijn. En er zitten waarschijnlijk ook andere clubs achter hem aan dus het wordt best lastig, maar niet onmogelijk.
Speler die echt heel erg makkelijk scoort. Voetballend vind ik hem van wat ik dit jaar gezien heb juist wat minder. Heeft wel potentie maar moet dan voetballend wel stappen maken. Werd na de 1e wedstrijd op het toernooi terecht naar de bank verwezen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Ik heb alleen niet het idee dat hij een 'eerlijke kans' gaat krijgen. De investering in Maher moet worden gered, Wijnaldum vertegenwoordigt een redelijke transferwaarde en er staat nog een 'ervaren middenvelder' op het verlanglijstje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik heb alleen niet het idee dat hij een 'eerlijke kans' gaat krijgen. De investering in Maher moet worden gered, Wijnaldum vertegenwoordigt een redelijke transferwaarde en er staat nog een 'ervaren middenvelder' op het verlanglijstje.
Zal wel weer linksback komen te spelen. Of PSV gaat afstappen van 4-3-3.
Een Oostenrijker met de zachte gééé Een andere Germaanse taal leren gaat zo ontzettend snel als zelf al een Germaanse taal spreekt. Na 3 maanden (incl. les) kan je gesprekken zonder problemen volgen. Vooral op zijn leeftijd gaat het super snel.
Een Oostenrijker met de zachte gééé Een andere Germaanse taal leren gaat zo ontzettend snel als zelf al een Germaanse taal spreekt. Na 3 maanden (incl. les) kan je gesprekken zonder problemen volgen. Vooral op zijn leeftijd gaat het super snel.
Ik zag straks de samenvatting van AZ-Groningen, het is maar goed voor PSV dat PSV deze qualificatie heeft ontlopen. Met de intensiteit waarmee AZ en Groningen deze wedstrijd speelden zou PSV het allichtniet hebben gered met hen als tegenstander.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Op vrijdag 16 mei 2014 00:37 schreef Bram_van_Loon het volgende: Ik zag straks de samenvatting van AZ-Groningen, het is maar goed voor PSV dat PSV deze qualificatie heeft ontlopen. Met de intensiteit waarmee AZ en Groningen deze wedstrijd speelden zou PSV het allichtniet hebben gered met hen als tegenstander.
Op vrijdag 16 mei 2014 00:37 schreef Bram_van_Loon het volgende: Ik zag straks de samenvatting van AZ-Groningen, het is maar goed voor PSV dat PSV deze qualificatie heeft ontlopen. Met de intensiteit waarmee AZ en Groningen deze wedstrijd speelden zou PSV het allichtniet hebben gered met hen als tegenstander.
Wat? Het was één laffe bende. Niet dat het voor PSV een eitje zou zijn geweest want die teams zijn behoorlijk onvoorspelbaar, maar op basis van AZ - Groningen had PSV dat prima gekund Wat een rotwedstrijd. Hopen dat de return zondag leuker is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
PSV neemt de komende maanden de spelersgroep op de schop, waarbij een betere balans tussen jong en oud voorop staat. Door de langdurige blessure van Stijn Schaars en het vertrek van Ji-sung Park en Bryan Ruiz wordt de groep voorlopig alleen maar jeugdiger.
„We dreigen ook het laatste restje routine kwijt te raken. Daarom is dat een prioriteit”, aldus PSV-directeur Tiny Sanders. „Ik heb enkele spelers in mijn hoofd die prima versterkingen zouden zijn, maar die zijn pas twintig. Dus dat is niet geschikt. Wij zoeken naar midtwintigers om een betere balans in het elftal te hebben”, aldus Brands.
Voor de spitspositie liggen versterkingen als Luuk de Jong en Bas Dost voor de hand. Brands ontkent niet dat het interessante kandidaten zijn: „Normaal gesproken zijn dat soort spelers niet reëel, maar Ruiz was ook niet reëel. Het zijn wel spelers waar je op probeert te mikken. Spelers die bereid zijn twee stappen achteruit te doen om er één vooruit te doen.”
Na de uitverkoop van afgelopen zomer doet PSV er alles aan om een sterkhouder als Memphis Depay en een gewild talent als Santiago Arias te behouden. „Het is onze intentie om hen nog een jaar bij PSV te houden. In principe werken we niet mee aan een vertrek. Behalve als er een exceptioneel bod komt dat we niet kunnen weigeren”, aldus Sanders. „Memphis moet gewoon nog één jaar knallen bij ons om dan naar een echt grote club te kunnen gaan”, aldus Brands.
Nou goed. Na het WK hoop ik dat PSV het er ieder geval beter gaat doen dan afgelopen seizoen want een 5de seizoen geen landstitel o.i.d. vieren is volgens mij in Eindhoven teveel van het goede/slechte.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2014 14:32:17 ]
Op zondag 18 mei 2014 14:20 schreef Scarface88 het volgende: Volgend seizoen in ieder geval 3 punten meer dan de afgelopen drie jaar, angstgegner RKC degradeert.
Tel er maar 3 bij. Roda was er ook al uit.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op zondag 18 mei 2014 14:20 schreef Scarface88 het volgende: Volgend seizoen in ieder geval 3 punten meer dan de afgelopen drie jaar, angstgegner RKC degradeert.
Mattia Perin (Genoa); Giorgio Chiellini (Juventus), Andrea Barzagli (Juventus), Mehdi Benatia (AS Roma), Stephan Lichtsteiner (Juventus); Kevin Strootman (AS Roma), Paul Pogba (Juventus), Miralem Pjanic (AS Roma); Carlos Tévez (Juventus), Luca Toni (Hellas Verona) en Giuseppe Rossi (Fiorentina).
Jammer dat Strootman nu niet kan uitkomen op het WK. We zullen moeten afwachten ofdat hij nog terug gaat komen op zijn oude niveau: kapotte kruisbanden en een beschadigde meniscus, erger kan niet voor een voetballer.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Over 3 jaar spelen Depay, Willems en Rekik bij absolute topclubs. Wijnaldum en Arias in een grote competitie in de subtop (Everton oid) en is Narsingh onbedoeld mister PSV aan het worden. Samen met Zoet.
Op woensdag 21 mei 2014 16:21 schreef Ciscus het volgende: Over 3 jaar spelen Depay, Willems en Rekik bij absolute topclubs. Wijnaldum en Arias in een grote competitie in de subtop (Everton oid) en is Narsingh onbedoeld mister PSV aan het worden. Samen met Zoet.
-glazen bol uit-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
‘PSV wil AZ-verdediger spoedig naar Eindhoven halen’
PSV staat op het punt om Nick Viergever in te lijven. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De 24-jarige Viergever staat momenteel nog onder contract bij AZ, maar hij aast op een stap hogerop. Het contract van Viergever loopt na komend seizoen af en dus is hij voor een relatief laag bedrag af te halen in Alkmaar. PSV heeft de enkelvoudig international al geruime tijd op de verlanglijst staan.
AZ hoopt ongeveer een miljoen euro te vangen voor Viergever. Technisch manager Marcel Brands van PSV meldde dinsdag nog dat zijn club geen nieuwe spelers heeft benaderd, maar de verwachting is dat Viergever snel de stap naar PSV maakt. Bij PSV moet Viergever de concurrentie aangaan met Jeffrey Bruma en mogelijk ook met Karim Rekik. Bij AZ speelt Viergever ook regelmatig als linksachter, maar PSV ziet in hem een centrumverdediger.
Onlangs zei Viergever tegen NUsport te hopen op een stap hogerop. “Mijn persoonlijke doelstelling is om verder te kijken dan AZ. De lat hoger leggen voor jezelf. Ik wil dat graag. Er speelt wel wat. We gaan de komende weken zien of we daar uit gaan komen”, vertelde hij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op woensdag 21 mei 2014 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Als back-up?? Die gaat gehaald worden om de verdediging op sleeptouw te nemen als 'ervaren rot'.. Gekkenwerk
Viergever is niet zo gek, kan op 2 posities uit de voeten en op beide is back-up wenselijk. Nog lekker goedkoop ook. Al zou die rol eigenlijk voor een jeugdspeler moeten zijn.
Op donderdag 22 mei 2014 09:57 schreef tompsv18 het volgende: PSV versterkt zich met Piroe van Feyenoord. Topscorer van de C1 met 45 goals in 26 wedstrijden.
Op donderdag 22 mei 2014 09:57 schreef tompsv18 het volgende: PSV versterkt zich met Piroe van Feyenoord. Topscorer van de C1 met 45 goals in 26 wedstrijden.
Of het ooit een versterking voor PSV wordt is maar afwachten, het is maar een kindertransfertje.
Ja, hij heeft een apart Youtube-kanaal met allemaal filmpjes van wedstrijden waarin hij meedeed. Zo deed hij ook al mee bij een testwedstrijd bij PSV D2 waarin hij drie keer scoorde http://www.youtube.com/user/jaydenbraaf
Ja, hij heeft een apart Youtube-kanaal met allemaal filmpjes van wedstrijden waarin hij meedeed. Zo deed hij ook al mee bij een testwedstrijd bij PSV D2 waarin hij drie keer scoorde http://www.youtube.com/user/jaydenbraaf
Maar hij komt toch van AFC?
Komt inderdaad van AFC nu ja. Is dit jaar afgevallen bij Ajax.
Veel plezier ermee ventje heeft nu al kapsones en wisseld al voor de derde keer van club.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Bij de C1 van Feyenoord was hij uitermate trefzeker dit seizoen, met liefst 45 doelpunten in 26 officiële wedstrijden. Qua reistijd is Eindhoven echter dichter bij dan Rotterdam, schrijft het dagblad, en mede daarom kiest hij voor de overstap. Eerder werd al duidelijk dat Piroe het niet eens was met de indeling van de jeugdelftallen voor het seizoen 2014/15.
Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef HL_Dog43 het volgende: Laten we hopen dat die Piroe hier geen lastig ventje is, want we hebben al genoeg ego's die denken dat ze alles kunnen doen.
Thijs Slegers heeft er nog wat over geschreven op VI Premium:
quote:
De meest opvallende nieuwe naam is Joel Piroe. Hij komt over van Feyenoord waar hij in de C1 45 keer scoorde in 26 wedstrijden. De vader van Piroe nam zelf contact op met PSV, hij was ontevreden over het perspectief dat ze zijn zoon in Rotterdam boden. Hij vond dat zijn zoon in de B1 moest spelen. Feyenoord vond dat hij in de B2 moest beginnen. Toen PSV netjes in Rotterdam meldde dat Piroe wilde overstappen, gaf Feyenoord direct toestemming. Sans rancune. Of dat iets zegt over zijn potentie zal de toekomst leren.
En volgens Rik speelde de reistijd ook een grote rol
Op donderdag 22 mei 2014 13:42 schreef tompsv18 het volgende: Er is overigens een stream beschikbaar voor die wedstrijd, liefhebbers kunnen een DM sturen.
‘Een hoofdschuddende Van Gaal geeft Zoet voortdurend op zijn kop’
Voor 2 juni moet bondcoach Louis van Gaal zijn definitieve selectie voor het WK bekendmaken. De verwachting is dat de vier spelers die naar Jong Oranje werden gestuurd, Jean-Paul Boëtius, Quincy Promes, Karim Rekik en Tonny Vilhena, tot de afvallers behoren. Dan blijven er nog drie spelers over die af moeten vallen: een keeper en twee veldspelers. Volgens Sp!ts gaat PSV-doelman Jeroen Zoet het in ieder geval niet redden. / Volgens het dagblad moet de PSV’er het op het trainingskamp in Portugal regelmatig ontgelden bij de bondscoach. “Een hoofdschuddende Van Gaal geeft Zoet voortdurend op zijn kop”, klinkt het. De verwachting is dan ook dat Jasper Cillessen, Michel Vorm en Tim Krul zich op mogen maken voor deelname aan het WK in Brazilië. Van Gaal zal nog twee veldspelers moeten laten vallen. Er zal in ieder geval een middenvelder geschrapt worden, mogelijk Leroy Fer, Jonathan de Guzman, Georginio Wijnaldum of Rafael van der Vaart. Het is nog niet bekend wanneer Van Gaal precies zijn definitieve selectie prijsgeeft.
Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef TweeGrolsch het volgende: Bakkali gaan we nooit meer wat van horen. Behalve een keer in zo'n lijstje van mislukte voetballers of anders in opsporing verzocht.
Misschien wel, maar PSV heeft helaas wel bij de verkeerde jongen lopen blunderen qua aantal wedstrijden.
De Boer wil het zichzelf steeds moeilijker maken door kampioen proberen te worden met een steeds slechter elftal. Respect voor hem. Spelers die iets toevoegen zijn niet welkom in Amsterdam.
De Boer wil het zichzelf steeds moeilijker maken door kampioen proberen te worden met een steeds slechter elftal. Respect voor hem. Spelers die iets toevoegen zijn niet welkom in Amsterdam.
mwah, ik moet eerlijk zijn dat ik niet zou weten wie een betere verdediger is voor dat geld en we hebben genoeg verdedigend talent, maar had hem ook liever niet zien komen idd
Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef TweeGrolsch het volgende: Bakkali gaan we nooit meer wat van horen. Behalve een keer in zo'n lijstje van mislukte voetballers of anders in opsporing verzocht.
Ik denk van niet, die gaat gewoon Hazard (de echte) achterna..
Had bij jullie ook niet misstaan hoor. Speler met flink wat ervaring en kan als back en centrumverdediger uit de voeten. Of hij de stap ook kan maken is de vraag, maar dat blijf je altijd houden. Moisander waren de meeste PSVers ook blij dat hij naar Ajax ging, terwijl hij het prima heeft gedaan bij Ajax.
Had bij jullie ook niet misstaan hoor. Speler met flink wat ervaring en kan als back en centrumverdediger uit de voeten. Of hij de stap ook kan maken is de vraag, maar dat blijf je altijd houden. Moisander waren de meeste PSVers ook blij dat hij naar Ajax ging, terwijl hij het prima heeft gedaan bij Ajax.
Eens. Kan daarnaast nog als verdedigende middenvelder spelen bij nood. Prima aankoop voor Ajax, had hem ook graag bij PSV gezien maar daarmee was ik zo ongeveer de enige in dit topic volgens mij.
Eens. Kan daarnaast nog als verdedigende middenvelder spelen bij nood. Prima aankoop voor Ajax, had hem ook graag bij PSV gezien maar daarmee was ik zo ongeveer de enige in dit topic volgens mij.
Het voordeel van Viergever is dat hij voetballend redelijk goed is. Dan pas je wat mij betreft al beter bij een Nederlandse topclub omdat je veelal het spel maakt. En het lijkt mij geen rotte appel. Maar goed, of hij het juiste niveau heeft dat moet iedereen nog afwachten natuurlijk.
PSV C1 heeft het Marveld toernooi, prestigieus toernooi met onder meer Real Madrid, FC Barcelona, Manchester United, Bayer Leverkusen, Ajax en Feyenoord gewonnen. In de finale werd Real Madrid na strafschoppen verslagen.
Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Is dan ook een heel aardige lichting inderdaad. Heeft Sidibe (nog) iets gepresteerd tijdens het toernooi?
Gescoord tegen United in de eerste wedstrijd. Puskas maakte trouwens het doelpunt in de finale, die zou in de belangstelling staan van datzelfde United.
Gescoord tegen United in de eerste wedstrijd. Puskas maakte trouwens het doelpunt in de finale, die zou in de belangstelling staan van datzelfde United.
Een speler met zo'n naam moet koste wat kost voor de club bewaard worden
Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef HL_Dog43 het volgende: Al die jonkies worden voor niks bij de jeugd weg gejat door de grotere clubs. Dus die zege op een zo'n toernooi zegt niks over de toekomst.
*snif*
En PSV jat ze ook weg bij andere clubs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ook PSV klaagt Rubin Kazan aan Van onze Telesportredactie EINDHOVEN -
De in januari op onduidelijke gronden afgeblazen transfer van Tim Matavz naar Rubin Kazan heeft de Russische club twee juridische aanklachten opgeleverd. Waar de speler zelf Russische advocaten in de arm heeft genomen en een aanklacht heeft ingediend bij de Russische burgerrechter, bewandelt PSV de weg van de voetbalrechtspraak. De Eindhovense club is een zaak begonnen bij het Players’ Status Committee van de FIFA, omdat Rubin in de ogen van PSV afspraken heeft geschonden.
„Eerst hebben we geprobeerd om via de ECA tot mediation te komen met Rubin Kazan, maar dat heeft die club helaas geweigerd”, aldus Peter Fossen, manager operations van PSV. „Daarom zijn we nu naar de FIFA gestapt, omdat Rubin een aantal formele afspraken niet is nagekomen. Een succesvolle medische keuring was weliswaar een opschortende voorwaarde, maar de termijn waarbinnen Rubin daarop een beroep kon doen was verlopen.”
PSV bereikte in januari overeenstemming met Rubin Kazan over een transfer voor een bedrag van 8 miljoen euro. Ook Matavz zelf was akkoord met Rubin Kazan, maar na de medische keuring bliezen de Russen de deal ineens af. Rubin Kazan communiceerde dit op de kortst mogelijke wijze en weigerde toe te lichten op grond waarvan Matavz was afgekeurd. Meerdere artsen kwamen vervolgens tot de conclusie dat de spits gezond was. De botte handelwijze van Rubin Kazan zette zoveel kwaad bloed bij PSV en Matavz, dat beiden nu de juridische weg bewandelen.
Opvallend.
Als blijkt dat ze daadwerkelijk onreglementair hebben gehandeld, lijkt me minimaal een X percentage vergoeding gerechtvaardigd. Al zal Rubin Kazan vast alle trucs uit de kast trekken om er onderuit te komen of in ieder geval te vertragen. Daar blijken ze goed in te zijn.
Technisch directeur Max Eberl van Gladbach liet dinsdag weten dat er wordt gezocht naar een oplossing voor De Jong. De aanvaller mag vertrekken en sluit een terugkeer naar Nederland niet uit. "Voor Luuk is alles open, dus ook een teruggang naar de Eredivisie behoort tot de mogelijkheden", zegt zaakwaarnemer Louis Laros tegen het Eindhovens Dagblad. "Ik zeg er wel bij dat hij niet benaderd is en dat dat nog niet zo makkelijk zal zijn."
De Jong wordt in verband gebracht met PSV, dat op zoek is naar een mogelijke opvolger voor Tim Matavz. Hij wil in de zomer graag vertrekken. Laros snapt wel dat De Jong met PSV in verband wordt gebracht: "Als je het hebt over een terugkeer naar Nederland, denk je natuurlijk niet aan clubs in de onderste regionen. Maar nogmaals, er is niets concreet op dit moment."
PSV wil Memphis Depay niet kwijtraken, maar moet toch rekening houden met een vertrek van zijn sterspeler. De aanvaller maakt op de trainingen bij het Nederlands elftal een goede indruk en speelde vorige week sterk in de oefenwedstrijd tegen Ecuador. Louis van Gaal is erg enthousiast over Depay en de linksbuiten zelf is op zijn beurt weer erg positief over de bondscoach.
De twintigjarige Depay zou Van Gaal na het WK graag willen volgen naar Manchester United, zo heeft hij volgens Voetbal International besproken met zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior. Depay heeft er pas een jaar als basisspeler bij PSV opzitten (hij nam de plek van Dries Mertens in het elftal over), maar voelt wel wat voor een stap naar de Europese top. United heeft Depay in het afgelopen seizoen gevolgd en volgend seizoen is Van Gaal dus de coach op Old Trafford.
Depay heeft nog een contract voor drie seizoenen en PSV zou azen op een transfersom van twintig miljoen euro. Ploegsma weigert in te gaan op alle speculaties. "Memphis moet zich gewoon volledig concentreren op het WK en daar laten zien welke vorderingen hij heeft gemaakt. Daarna zien we wel verder", reageert hij. Depay speelde tot dusver zestig competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarvan 32 in het afgelopen seizoen, en staat op vijf interlands voor Oranje.
Liever nog een jaar hier houden. Pas praten bij 20+ miljoen.
Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Lemming22 het volgende: Als blijkt dat ze daadwerkelijk onreglementair hebben gehandeld, lijkt me minimaal een X percentage vergoeding gerechtvaardigd. Al zal Rubin Kazan vast alle trucs uit de kast trekken om er onderuit te komen of in ieder geval te vertragen. Daar blijken ze goed in te zijn.
Hebben we dat geld van Robert eigenlijk al gebeurd?
Als er een club van die grootte komt moet je hem gewoon laten gaan, wel voor de hoofdprijs natuurlijk.
Mwah, weet ik zo net nog niet. Dan moet er minstens 20mio + heel wat bonussen en/of doorverkoop% bedongen worden. En dat mag dan weer uitgegeven worden aan kwaliteit. En aangezien ons cluppie niet graag naar de scouting luistert en liever Nederlandse faalnamen binnenhengelt, heb je er weinig aan om Depay (by far je beste speler) te verkopen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Mwah, weet ik zo net nog niet. Dan moet er minstens 20mio + heel wat bonussen en/of doorverkoop% bedongen worden. En dat mag dan weer uitgegeven worden aan kwaliteit. En aangezien ons cluppie niet graag naar de scouting luistert en liever Nederlandse faalnamen binnenhengelt, heb je er weinig aan om Depay (by far je beste speler) te verkopen.
Als Bakkwalli weg gaat dan heb je niet veel meer achter. Maar Depay is toch (nog) niet onvervangbaar?
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Als Bakkwalli weg gaat dan heb je niet veel meer achter. Maar Depay is toch (nog) niet onvervangbaar?
Om Bakkali hoef je het allemaal niet te doen of te laten iniedergeval. Maar imo is Depay in deze selectie iniedergeval onvervangbaar. Een goede vervanger kopen zou kunnen, maar ik zou niet weten wie.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hij is idd onze beste speler, heeft ook bakken met talent maar zó goed is hij (nog) niet eens eigenlijk. Voor 20 miljoen gewoon afscheid nemen. Het is ook niet zomaar een kutclubje natuurlijk, ManU. Trainen onder van Gaal daar, voor hem zou het een droomtransfer zijn.
Hij is idd onze beste speler, heeft ook bakken met talent maar zó goed is hij (nog) niet eens eigenlijk. Voor 20 miljoen gewoon afscheid nemen. Het is ook niet zomaar een kutclubje natuurlijk, ManU. Trainen onder van Gaal daar, voor hem zou het een droomtransfer zijn.
Daarom geloof ik er ook weinig van, zeker een talent maar ook gebrek aan rendement
Dat kan hij waard worden als hij volgend jaar in een goed PSV speelt, ook volgend jaar nog 2 jarig contract
Dat kan hij waard worden als hij volgend jaar in een goed PSV speelt, ook volgend jaar nog 2 jarig contract
Klopt zeker. Maar toch zou het voor PSV een fikse aderlating zijn. Het is toch de enige speler waar (continu) dreiging vanaf komt. De aanval is al pover, en je kent Brads, die zal dan wel met Beerens aan komen zetten ofzo
Ik zou een nieuw middenveld met Gudelj, Hendrix en Toornstra misschien wel zien zitten trouwens. Van elk soort 1, goede koppies en buffelaars. Om in Nederlandse stijlen te blijven.. Wat jullie?
Klopt zeker. Maar toch zou het voor PSV een fikse aderlating zijn. Het is toch de enige speler waar (continu) dreiging vanaf komt. De aanval is al pover, en je kent Brads, die zal dan wel met Beerens aan komen zetten ofzo
Ik zou een nieuw middenveld met Gudelj, Hendrix en Toornstra misschien wel zien zitten trouwens. Van elk soort 1, goede koppies en buffelaars. Om in Nederlandse stijlen te blijven.. Wat jullie?
Ik ook, maar internationaal gezien is het te pover. Ik wil Maher nog eens zien schitteren, nieuwe ronde nieuwe kansen. En daarnaast Wijnaldum en Ritzmaier. Als aankoop blijf ik bij Klich en misschien inderdaad Toornstra.
Wut.. Een kampioenswedstrijd spelen en na verlenging het doelsaldo uit de competitie mee laten tellen.. Speel dan geen kampioenswedstrijd. Wat is dit voor logica..
Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Wut.. Een kampioenswedstrijd spelen en na verlenging het doelsaldo uit de competitie mee laten tellen.. Speel dan geen kampioenswedstrijd. Wat is dit voor logica..
Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Wut.. Een kampioenswedstrijd spelen en na verlenging het doelsaldo uit de competitie mee laten tellen.. Speel dan geen kampioenswedstrijd. Wat is dit voor logica..
erg triest idd. KNJB
Gelukkig geeft ook echt niemand een neuk, maar inderdaad vreemd
Tsja, als het in de regels staat dan weet je het van tevoren wat je te doen staat. Maar raar is het natuurlijk wel dat in een beslissingswedstrijd in theorie één ploeg genoeg heeft aan het 'consolideren' terwijl de andere ploeg móet winnen binnen een gelimiteerde tijd.
Doe dan penalties of noem het geen beslissingswedstrijd, of doe helemaal geen beslissingswedstrijd en laat het meteen afhangen van het doelsaldo.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Louis van Gaal: 'Ik heb wel een klik met Memphis Depay'
ROTTERDAM - Ook na de met 1-0 gewonnen oefeninterland tegen Ghana liet Louis van Gaal weer eens weten dat hij uitermate gecharmeerd is van PSV'er Memphis Depay. "Hij staat open voor me. Ik heb wel een klik met hem", aldus de bondscoach tegenover Omroep Brabant.
Het was dan ook nauwelijks een verrassing dat de nog maar 20-jarige aanvaller van PSV bij de definitieve selectie zit voor het WK in Brazilië. Van Gaal: "Memphis doet het heel goed en daarom is hij vanavond ook weer ingevallen. Volgens mij gaat het goed met hem."
Wijnaldum op tijd fit De enige andere PSV'er in de Oranje-selectie is Georginio Wijnaldum. Na een seizoen met veel blessureleed lijkt de middenvelder precies op tijd fit voor het WK. Van Gaal: "Wijnaldum is topfit en dat is knap, omdat hij pas terug is van een langdurige blessure. En hij is explosief en dat is nodig in het hedendaagse voetbal. Hij kan op de positie van Sneijder spelen, maar ook op andere plekken op het middenveld."
Zoet: prima gemanifesteerd Jeroen Zoet viel op het nippertje af en gaat dus niet mee naar het WK. Toch heeft de jonge PSV-keeper indruk gemaakt op de bondscoach. "Zoet heeft zich prima gemanifesteerd, maar ik moest kiezen en dat is deze keer in het voordeel van Cillessen, Vorm en Krul uitgevallen. Maar hij heeft bijvoorbeeld wel Vermeer (Ajax) verdrongen. Jeroen Zoet heeft nog een lange carrière voor zich."
30 miljoen
EINDHOVEN - Zakaria Bakkali heeft na een bewogen jaar even rust nodig.
Dat stelt zijn zaakwaarnemer Didier Frenay in reactie op vragen over de situatie van de aanvaller. Bakkali (18) heeft nog steeds geen enkel signaal aan PSV gegeven dat hij wil bijtekenen bij PSV, waar zijn contract volgend seizoen afloopt. Zijn belangenbehartiger ziet een transfer, voor het eerst, als een realistische optie. "We moeten kijken of we het verleden achter ons kunnen laten. Na een paar weken in de voorbereiding zitten de leiding van PSV en ik om tafel om te praten over de toekomst van Zakaria. Hij wil niet nog een jaar meemaken zoals afgelopen seizoen. Als het goed is dat hij blijft, moeten we dat samen overeenkomen. Mag hij niet bij het eerste meer aansluiten? Welnu, dan is er geen reden om te praten. Is de conclusie dat het beter is dat de wegen scheiden, dan is dat zo. Er is belangstelling volop voor hem. Uit het buitenland, van Italië tot Engeland. België? Ja, maar we willen het eerst rustig overleggen met PSV."
Zijn belangenbehartiger ziet een transfer, voor het eerst, als een realistische optie. "We moeten kijken of we het verleden achter ons kunnen laten. Na een paar weken in de voorbereiding zitten de leiding van PSV en ik om tafel om te praten over de toekomst van Zakaria. Hij wil niet nog een jaar meemaken zoals afgelopen seizoen. Als het goed is dat hij blijft, moeten we dat samen overeenkomen. Mag hij niet bij het eerste meer aansluiten? Welnu, dan is er geen reden om te praten. Is de conclusie dat het beter is dat de wegen scheiden, dan is dat zo. Er is belangstelling volop voor hem. Uit het buitenland, van Italië tot Engeland. België? Ja, maar we willen het eerst rustig overleggen met PSV. Levert dat niks op, dan is een transfer de oplossing."
Gelukkig, 16 augustus geen boeiende wedstrijd. Die moet ik namelijk missen.
En weer opent PSV het seizoen niet thuis. Al 6e jaar op een rij ofzo. Afgelopen seizoen was ook een van de weinige keren dat het thuis werd afgesloten.
Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef Scarface88 het volgende: En weer opent PSV het seizoen niet thuis. Al 6e jaar op een rij ofzo. Afgelopen seizoen was ook een van de weinige keren dat het thuis werd afgesloten.
kuttttt weer geen kampioen dus. Afbestellen platte kar alles.
Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef Scarface88 het volgende: En weer opent PSV het seizoen niet thuis. Al 6e jaar op een rij ofzo. Afgelopen seizoen was ook een van de weinige keren dat het thuis werd afgesloten.
dat komt schijnbaar door GUUS MEEUWIS, gras krijgt weekje langer te herstellen
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Misschien op verzoek van PSV zelf dat ze steeds uit beginnen?
DEN BOSCH - De organisatie Federbet zegt sterke aanwijzingen te hebben dat er matchfixing heeft plaatsgevonden bij de eerstedivisiewedstrijd Achilles'29 - Willem II afgelopen seizoen en bij de oefenwedstrijd die PSV in de winterstop speelde tegen Lokomotiv Plovdiv.
Matchfixing houdt in dat er spelers en/of officials zijn omgekocht om de uitslag van de wedstrijd te manipuleren. Vervolgens zetten de matchfixers veel geld in bij wedkantoren op de gemanipuleerde uitslag, om zodoende veel winst te maken.
Federbet is een non-profit-organisatie die gevestigd is in België die onder meer melding maakt van verdachte sportweddenschappen. Federbet overhandigde afgelopen dinsdag een rapport aan he Europees Parlement waarin 110 sportwedstrijden worden genoemd waarbij volgens de organisatie sprake was van matchfixing. Daarnaast waren er volgens Federbet nog 350 verdacht.
De wedstrijd Achilles'29 - Willem II was de enige wedstrijd in Nederland die tot de lijst behoort. Er zou volgens Federbet bovenmatig veel geld ingezet zijn bij wedkantoren op een overwinning van Willem II met meer dan twee doelpunten verschil en op een totaal van vier of meer doelpunten in deze wedstrijd. De uitslag was 1-5, na een ruststand van 1-1.
PSV - Lokomotiv Plovdiv werd tijdens de winterstop gespeeld in Spanje, waar beide ploegen toen een trainingskamp belegden. De uitslag van die wedstrijd was 3-0.
kuttttt weer geen kampioen dus. Afbestellen platte kar alles.
Allemaal even lachen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Geef die man een groter platform. Het is een kwestie van tijd voordat het grote publiek kennis gaat maken de Mr. Tease himself. De vrouwtjes weten er al alles van natuurlijk
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Die paar minuutjes die hij in mocht vallen en daardoor niet meer voor jong mocht spelen waren natuurlijk wel een grap
Denk niet dat dit met opzet was. Als PSV echt van hem afwou kun je hem beter laten spelen zodat hij zich nog in de kijker kon spelen. Dit is pure dommigheid geweest.
Denk niet dat dit met opzet was. Als PSV echt van hem afwou kun je hem beter laten spelen zodat hij zich nog in de kijker kon spelen. Dit is pure dommigheid geweest.
Dat ben je toch niet serieus te nemen als club? Dat neem je toch van te voren door
Denk dat Bakalli ook niet in Nederland blijft, PSV zal hem niet weg willen doen aan Twente of Ajax
Denk dat het wel met opzet was, vooral omdat Bakkali zelf had aangegeven niet voor jong te willen spelen.
Ik zou het niet eens erg vinden als Ajax achter hem aan gaat.
Echt debiel hoe PSV met hem omgegaan is, groot talent.
Mha, Bakkali liet ook totaal niet meer zien sinds september en daarnaast een groot ego. Ik denk dat het van beide kanten niet fijn was om mee te werken.
Wat is er mis met Fischer? Kishna is een mannetje maar heeft net een paar wedstrijden in het eerste gespeeld
fischer heeft ook wel zijn arrogante trekjes soms hoor, maar zoals ggmm ook al aangaf, als het bij één speler misgaat betekent niet dat het altijd mis hoeft te gaan
fischer heeft ook wel zijn arrogante trekjes soms hoor, maar zoals ggmm ook al aangaf, als het bij één speler misgaat betekent niet dat het altijd mis hoeft te gaan
Dan zal er eerst eens een speler moeten komen met zo'n verrot karakter