Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, 2-0
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, 1-0
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, 1-0
Zondag 2 februari: RKC - PSV, 2-0
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, 3-2
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, 2-1
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, 0-2
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 2-3
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, 1-0
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, 1-2
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, 3-1
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, 2-3
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, 3-0
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, 0-2
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, 1-2
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, 2-0
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, 0-1
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Adames
Klara!
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Alles wat DeNummer10 van te voren al aangaf (open deuren of niet) is uitgekomen. Jullie waren toen vooral degene die hem uitlachte. Nu lacht hij jullie uit, niets mis mee toch.
En als het open deuren waren, waarom waren jullie het dan niet met hem eens. Lijkt mij geen open deur he.
niet alles trouwens
hij vond Armenteros een goede aankoop voor psv ipv matavz
Buitendam
Commissaris.
quote:
Geeft hij daar ook colleges?
Dit, dus.
quote:
Ah, dat is dan wel weer een misser. Al is Matavz ook niet echt een geslaagde aankoop.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
PSV is al erg druk bezig met het nieuwe seizoen. De Eindhovenaren willen versterkingen voor alle linies en zijn al in verband gebracht met Bas Dost, Luuk de Jong en Sanjin Prcic, terwijl ook wordt beweerd dat de club nog steeds hoopt op de komst van Thorgan Hazard. De naam van Tiago Ilori blijkt ook niet uit het hoofd van technisch manager Marcel Brands te zijn verdwenen.
PSV toonde vorig jaar belangstelling voor de nu 21-jarige Ilori, die destijds nog bij Sporting Portugal speelde. De pijlsnelle verdediger koos echter voor een avontuur in de Premier League en koos voor Liverpool. Dat werd geen succes: Ilori werd nog niet goed genoeg bevonden voor het grote werk en werd na de jaarwisseling verhuurd aan het Spaanse Granada.
Ilori kwam tot dusver tot acht competitiewedstrijden voor Granada en is de laatste weken basisspeler. Normaal gesproken keert hij in de zomer echter terug naar Liverpool en volgens Voetbal International wil PSV opnieuw proberen om de Portugees binnen te halen. Het is onduidelijk of de club denkt aan huur of koop. In het seizoen 2012/13 speelde Ilori bij Sporting nog samen met Stijn Schaars en Santiago Arias, die in de afgelopen zomer wél van Lissabon naar Eindhoven gingen.
Wel een baas van een verdediger.
Brutal. Fucking. Metal.
Lijkt me niet haalbaar, tenzij huren maar daar heb je niks aan. Kijk naar Rekik, een seizoen met pieken en dalen en zodra ie een beetje stabiel wordt en zijn draai heeft gevonden moet ie terug naar Man City.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 18:49 schreef Scarface88 het volgende:Lijkt me niet haalbaar, tenzij huren maar daar heb je niks aan. Kijk naar Rekik, een seizoen met pieken en dalen en zodra ie een beetje stabiel wordt en zijn draai heeft gevonden moet ie terug naar Man City.
Ligt er een beetje aan wat Liverpool er in ziet. Als ze geen toekomst in hem zien zou hij best haalbaar kunnen zijn, al ben ik benieuwd wat de salariskosten zijn. En er zitten waarschijnlijk ook andere clubs achter hem aan dus het wordt best lastig, maar niet onmogelijk.
Adames
Klara!
Dani van der Moot valt in bij Oranje -17 en maakt meteen 2-0. Is dat wat?
quote:
Speler die echt heel erg makkelijk scoort. Voetballend vind ik hem van wat ik dit jaar gezien heb juist wat minder. Heeft wel potentie maar moet dan voetballend wel stappen maken.
Werd na de 1e wedstrijd op het toernooi terecht naar de bank verwezen.
quote:
Is een van de grootste talenten uit de jeugd.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Paal en Bergwijn vind ik beide grotere stappen maken.
quote:
Paal is een toppertje.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ik heb alleen niet het idee dat hij een 'eerlijke kans' gaat krijgen. De investering in Maher moet worden gered, Wijnaldum vertegenwoordigt een redelijke transferwaarde en er staat nog een 'ervaren middenvelder' op het verlanglijstje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik heb alleen niet het idee dat hij een 'eerlijke kans' gaat krijgen. De investering in Maher moet worden gered, Wijnaldum vertegenwoordigt een redelijke transferwaarde en er staat nog een 'ervaren middenvelder' op het verlanglijstje.
Zal wel weer linksback komen te spelen.
Of PSV gaat afstappen van 4-3-3.
quote:
Een Oostenrijker met de zachte gééé
Een andere Germaanse taal leren gaat zo ontzettend snel als zelf al een Germaanse taal spreekt. Na 3 maanden (incl. les) kan je gesprekken zonder problemen volgen.
Vooral op zijn leeftijd gaat het super snel.
quote:
Of ze gaan weer terug naar een 10, dan heeft ie wel een plekje.
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 17:49 schreef karton2 het volgende:[..]
Een Oostenrijker met de zachte gééé
Een andere Germaanse taal leren gaat zo ontzettend snel als zelf al een Germaanse taal spreekt. Na 3 maanden (incl. les) kan je gesprekken zonder problemen volgen.
Vooral op zijn leeftijd gaat het super snel.
Was sagen sie?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 00:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:Ik zag straks de samenvatting van AZ-Groningen, het is maar goed voor PSV dat PSV deze qualificatie heeft ontlopen. Met de intensiteit waarmee AZ en Groningen deze wedstrijd speelden zou PSV het allichtniet hebben gered met hen als tegenstander.
Pff, glazen bol.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 00:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:Ik zag straks de samenvatting van AZ-Groningen, het is maar goed voor PSV dat PSV deze qualificatie heeft ontlopen. Met de intensiteit waarmee AZ en Groningen deze wedstrijd speelden zou PSV het allichtniet hebben gered met hen als tegenstander.
Wat?

Het was één laffe bende. Niet dat het voor PSV een eitje zou zijn geweest want die teams zijn behoorlijk onvoorspelbaar, maar op basis van AZ - Groningen had PSV dat prima gekund

Wat een rotwedstrijd. Hopen dat de return zondag leuker is.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Dat heb ik met vrouwen.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Hopelijk waren ze goed nat voor je
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Helaas niet. De Spaanse was op vakantie.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Maar wel poep en plasseks met Pamela ?
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Nee dat laat ik aan Huubke over.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Die is er wel niet van gediend . Die had heimwee naar de kutbuurt
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Zit je soms op de bank kijken ze zo tegen je lul aan.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Mot je ze moar rechtsaf sloan .Piemel voor die Marcel Brands , vuile stinkhoer
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Die krijgt vande week nog wa te heure van meen. Denk wa is t toch koud in die douche man.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Ga eens weg joh met je vieze poten . Werkt het hendigst he
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Gij het oezelf toch ok nie gemakt of wel?
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Werken ? dat loaten ze moar aan de jongere generatie over
Die tied hebben we gehad
RED ONS HENNIEGOD
quote:
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
neem moar een flesje bier , dan voel je je lekker
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Beetje stelen beetje zuipen.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Zijn allemaal vieze joden , ik mag ze niet
RED ONS HENNIEGOD
Uh, oké
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
'Depay moet nog één jaar knallen'
PSV neemt de komende maanden de spelersgroep op de schop, waarbij een betere balans tussen jong en oud voorop staat. Door de langdurige blessure van Stijn Schaars en het vertrek van Ji-sung Park en Bryan Ruiz wordt de groep voorlopig alleen maar jeugdiger.
„We dreigen ook het laatste restje routine kwijt te raken. Daarom is dat een prioriteit”, aldus PSV-directeur Tiny Sanders. „Ik heb enkele spelers in mijn hoofd die prima versterkingen zouden zijn, maar die zijn pas twintig. Dus dat is niet geschikt. Wij zoeken naar midtwintigers om een betere balans in het elftal te hebben”, aldus Brands.
Voor de spitspositie liggen versterkingen als Luuk de Jong en Bas Dost voor de hand. Brands ontkent niet dat het interessante kandidaten zijn: „Normaal gesproken zijn dat soort spelers niet reëel, maar Ruiz was ook niet reëel. Het zijn wel spelers waar je op probeert te mikken. Spelers die bereid zijn twee stappen achteruit te doen om er één vooruit te doen.”
Na de uitverkoop van afgelopen zomer doet PSV er alles aan om een sterkhouder als Memphis Depay en een gewild talent als Santiago Arias te behouden. „Het is onze intentie om hen nog een jaar bij PSV te houden. In principe werken we niet mee aan een vertrek. Behalve als er een exceptioneel bod komt dat we niet kunnen weigeren”, aldus Sanders. „Memphis moet gewoon nog één jaar knallen bij ons om dan naar een echt grote club te kunnen gaan”, aldus Brands.
Nou goed. Na het WK hoop ik dat PSV het er ieder geval beter gaat doen dan afgelopen seizoen want een 5de seizoen geen landstitel o.i.d. vieren is volgens mij in Eindhoven teveel van het goede/slechte.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2014 14:32:17 ]
Volgend seizoen in ieder geval 3 punten meer dan de afgelopen drie jaar, angstgegner RKC degradeert.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Tel er maar 3 bij. Roda was er ook al uit.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Drie jaar achtereen verloren in Waalwijk: 2-1, 3-2, 2-0.
Bij Roda werd er nog wel eens een puntje meegepikt.
quote:
quote:
Roda is al jaren geen angstgegner meer behalve dit seizoen.
Lees dat van der Moot en Bergwijn bazig waren vanavond, niks mis mee.
Vooral Bergwijn ja, heerlijke speler. Van Osch keepte ook goed. Van der Moot was invaller.
quote:
Elftal van het Jaar 2013/14:
Mattia Perin (Genoa); Giorgio Chiellini (Juventus), Andrea Barzagli (Juventus), Mehdi Benatia (AS Roma), Stephan Lichtsteiner (Juventus); Kevin Strootman (AS Roma), Paul Pogba (Juventus), Miralem Pjanic (AS Roma); Carlos Tévez (Juventus), Luca Toni (Hellas Verona) en Giuseppe Rossi (Fiorentina).
Volgens Voetbalzone wil van Gaal Depay meenemen naar Man United.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat lijkt me nog wat hoog gegrepen voor hem

.
15 miljoen plus 20% doorverkoopclausule mag hij hem hebben trouwens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Oh jee. Gaat hij van dat budget een Eredivisie-elftal bij elkaar kopen
quote:
Strootman, Gini, Depay, Willems...
United gaat kampioen worden, dat is duidelijk.
quote:
Blind, Veltman, Vermeer, Janmaat. Het is dat ze niet aan de CL meedoen....
quote:
Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Dat lijkt me nog wat hoog gegrepen voor hem

.
15 miljoen plus 20% doorverkoopclausule mag hij hem hebben trouwens.
Kunnen we mooi Viergever en Dost van kopen. Hoppaaaa
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Over 3 jaar spelen Depay, Willems en Rekik bij absolute topclubs. Wijnaldum en Arias in een grote competitie in de subtop (Everton oid) en is Narsingh onbedoeld mister PSV aan het worden. Samen met Zoet.
-glazen bol uit-
Seam
Pillz-E
quote:
Op woensdag 21 mei 2014 16:21 schreef Ciscus het volgende:Over 3 jaar spelen Depay, Willems en Rekik bij absolute topclubs. Wijnaldum en Arias in een grote competitie in de subtop (Everton oid) en is Narsingh onbedoeld mister PSV aan het worden. Samen met Zoet.
-glazen bol uit-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:
‘PSV wil AZ-verdediger spoedig naar Eindhoven halen’
PSV staat op het punt om Nick Viergever in te lijven. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De 24-jarige Viergever staat momenteel nog onder contract bij AZ, maar hij aast op een stap hogerop. Het contract van Viergever loopt na komend seizoen af en dus is hij voor een relatief laag bedrag af te halen in Alkmaar. PSV heeft de enkelvoudig international al geruime tijd op de verlanglijst staan.
AZ hoopt ongeveer een miljoen euro te vangen voor Viergever. Technisch manager Marcel Brands van PSV meldde dinsdag nog dat zijn club geen nieuwe spelers heeft benaderd, maar de verwachting is dat Viergever snel de stap naar PSV maakt. Bij PSV moet Viergever de concurrentie aangaan met Jeffrey Bruma en mogelijk ook met Karim Rekik. Bij AZ speelt Viergever ook regelmatig als linksachter, maar PSV ziet in hem een centrumverdediger.
Onlangs zei Viergever tegen NUsport te hopen op een stap hogerop. “Mijn persoonlijke doelstelling is om verder te kijken dan AZ. De lat hoger leggen voor jezelf. Ik wil dat graag. Er speelt wel wat. We gaan de komende weken zien of we daar uit gaan komen”, vertelde hij.
Keihard lachen.