Andersom net zo goed. Wel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:50 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het is jammer dat in de rock/metal/gitaar-wereld een groot deel van de liefhebbers niet zo denkt als jij, en altijd opmerkingen moeten maken als: "elektronische muziek is geen muziek" e.d. De arrogantie![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:53 schreef Life2.0 het volgende:
verzonnen klacht
ze hebben gelijk, kanker op met je fr00tehl00pz
Klinkt goed. Niet helemaal mijn smaak, maar verder niks mis mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef GeenNaam1 het volgende:
Ze nemen niet eens tijd om hier naar te luisteren
Klassiek en metal zijn vaak de meest diepgaande muziekvormen. Zelf kan ik bijna overal wel van genieten. EDM, hardcore en wereldmuziek vallen echter meestal buiten de boot.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef GeenNaam1 het volgende:
Dan heb ik wat te zeggen voor mensen die zo graag naar metal of klassiek luisteren: metal is niets anders dan schelheid, homoseksuele teksten en drums die altijd hetzelfde klinken. Klassiek heeft geen ritmisch beleving, en kun je gewoon niet naar luisteren.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het tegenwoordig niet meer hierop lijkt:
Fakka G? met mij wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt goed. Niet helemaal mijn smaak, maar verder niks mis mee.
Goed mattie, beetje chillen met een halve liter en een jonko.quote:
Ait Ait Ait goede Nederhasj + Silver Haze + Power Plant en goede Rum?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed mattie, beetje chillen met een halve liter en een jonko.
Santa Maria en Pitt bier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Ait Ait Ait goede Nederhasj + Silver Haze + Power Plant en goede Rum?
Ja dat hoor ik wel vaker van mensen, ik heb dat zelf gelukkig niet zo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:16 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Ik ga altijd bad als ik alcohol met cannabis combineer
mastodom dieper dan hardcore vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klassiek en metal zijn vaak de meest diepgaande muziekvormen. Zelf kan ik bijna overal wel van genieten. EDM, hardcore en wereldmuziek vallen echter meestal buiten de boot.
Dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bij 1:06 heb ik het nummer afgezet... wat een baggergeluid
Inderdaad. Een maat rust in een metallied heeft al meer betekenis dan al die dance elektro en andere bullshitquote:
Breaking Benjaminquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |