quote:Dan heb ik wat te zeggen voor mensen die zo graag naar metal of klassiek luisteren: metal is niets anders dan schelheid, homoseksuele teksten en drums die altijd hetzelfde klinken. Klassiek heeft geen ritmisch beleving, en kun je gewoon niet naar luisteren.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, die troep heb ik veel geluisterd vroeger.
TS is zn plaat vergeten te masterenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef donroyco het volgende:
Track van TS
Farrokh Bulsara draait zich om in zijn graf.
beide, beiden is alleen met mensen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:32 schreef Bijna het volgende:
Elektronische muziek![]()
Muziek met echte instrumenten![]()
Mensen die beiden niet kunnen waarderen
Ah verdorie je hebt gelijk ook nogquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
beide, beiden is alleen met mensen.
Nou ik luister lieverquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef GeenNaam1 het volgende:
Dan heb ik wat te zeggen voor mensen die zo graag naar metal of klassiek luisteren: metal is niets anders dan schelheid, homoseksuele teksten en drums die altijd hetzelfde klinken. Klassiek heeft geen ritmisch beleving, en kun je gewoon niet naar luisteren.
Al is dat wel beter dan die rommel die jijzelf uit je computertje tovert, dat wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef GeenNaam1 het volgende:
Luister hier
[DnB] - Bustre - Don`t Forget (feat. LaMeduza) [Monstercat Release]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:53 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb trouwens geen mening over elektronische muziek. Ik luister het gewoon niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |