Volgens jou.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef GeenNaam1 het volgende:
metal is niets anders dan schelheid, homoseksuele teksten en drums die altijd hetzelfde klinken. Klassiek heeft geen ritmisch beleving, en kun je gewoon niet naar luisteren.
DOE HET DAN ZELF Ná! SUKKELTJEquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef donroyco het volgende:
Track van TS
Farrokh Bulsara draait zich om in zijn graf.
hommopunkquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan, ik vind deze muziek beter dan die in de OP,
ewaquote:
Omdat de meeste populaire elektronische muziek van tegenwoordig klote is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef deadprez het volgende:
Ben het wel eens met je klacht, snap ook niet zo goed waarom mensen muziek meteen kut vinden als het elektronisch is.
De meeste populaire muziek is sowieso kut, elektronisch of niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Omdat de meeste populaire elektronische muziek van tegenwoordig klote is.
Daar heb je dan wel weer gelijk in ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
De meeste populaire muziek is sowieso kut, elektronisch of niet.
Je snapt metal gewoon niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef GeenNaam1 het volgende:
Nou moet ik wel zeggen, dat ik high meer van elektronisch kan genieten. Maar ik kan nuchter ook prima, maar naar metal, heb ik nooit kunnen luisteren.
Omdat het tegenwoordig niet meer hierop lijkt:quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef deadprez het volgende:
Ben het wel eens met je klacht, snap ook niet zo goed waarom mensen muziek meteen kut vinden als het elektronisch is.
heheh, die troep heb ik veel geluisterd vroeger.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het tegenwoordig niet meer hierop lijkt:
Hoewel niet echt mijn smaak zit het muzikaal goed in elkaar, in tegenstelling tot die bliepjes van TS.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, die troep heb ik veel geluisterd vroeger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |