Tijdens de testafette zat ik gemiddeld op 15 dus dit is wel zo plezierigquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is lang niet iedereen met je eens...
Ik vroeg me ook al af of pijll zich wel realiseerde hoe dubieus dat klonk.quote:
Denk t wel. Zo schat ik hem tenminste in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af of pijll zich wel realiseerde hoe dubieus dat klonk.
Mooi foto's!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:01 schreef Guard het volgende:
Mooi foto's van de Ultra Caballo Blanco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arnulfo!
Ik vind de bovenste erg mooi. Als ik weer fatsoenlijk loop mag ik van mezelf ook wat bestellen van Inknburn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind van ink 'n burn deze nog wel ok:
[ afbeelding ]
En deze heel ok:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:03 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb net les 17 gelopen, de laatste voor de 5 km. Het stelde niet veel voor, 2 x 4 minuten en 2 minuten wandelen. Zondag de 5 km
Zeker! Ik verheug me al weer op de langere lopen. Ik vond hardlopen het leukst toen ik aan het trainen was voor de CPC.quote:
Succes zondag!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:03 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb net les 17 gelopen, de laatste voor de 5 km. Het stelde niet veel voor, 2 x 4 minuten en 2 minuten wandelen. Zondag de 5 km
Leuk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:05 schreef Murmeli het volgende:
Spam van theemeisje
Samen inknburn bestellen? Scheelt weer verzendkosten.
Ah, het is niet de eerste keer voor jouquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:06 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Nee, niet zenuwachtig. Ik verheug me weer op 30 minuten aan een stuk te lopen.
Heel veel succes dan maar alvast!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:05 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Zeker! Ik verheug me al weer op de langere lopen. Ik vond hardlopen het leukst toen ik aan het trainen was voor de CPC.
Ze heeft al een hm gelopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Ah, het is niet de eerste keer voor jou
Geniet ervan, dan!
Thanxquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind het tof dat je weer 5:km mag lopen
Lekker weer opbouwen
ik wel, en dat voor maar 3 km.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Ja, maar nu weer vanaf 0 begonnen.
hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik geloof dat pijll dacht dat het je 1e 5 km was dus ik moest me er ff mee bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |