Zeker! Ik verheug me al weer op de langere lopen. Ik vond hardlopen het leukst toen ik aan het trainen was voor de CPC.quote:
Succes zondag!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:03 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb net les 17 gelopen, de laatste voor de 5 km. Het stelde niet veel voor, 2 x 4 minuten en 2 minuten wandelen. Zondag de 5 km
Leuk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:05 schreef Murmeli het volgende:
Spam van theemeisje
Samen inknburn bestellen? Scheelt weer verzendkosten.
Ah, het is niet de eerste keer voor jouquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:06 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Nee, niet zenuwachtig. Ik verheug me weer op 30 minuten aan een stuk te lopen.
Heel veel succes dan maar alvast!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:05 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Zeker! Ik verheug me al weer op de langere lopen. Ik vond hardlopen het leukst toen ik aan het trainen was voor de CPC.
Ze heeft al een hm gelopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Ah, het is niet de eerste keer voor jou
Geniet ervan, dan!
Thanxquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind het tof dat je weer 5:km mag lopen
Lekker weer opbouwen
ik wel, en dat voor maar 3 km.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Ja, maar nu weer vanaf 0 begonnen.
hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik geloof dat pijll dacht dat het je 1e 5 km was dus ik moest me er ff mee bemoeien
Bemoeial. Toch bedanktquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik geloof dat pijll dacht dat het je 1e 5 km was dus ik moest me er ff mee bemoeien
Het gaat je echt lukken hoor yns!! Door de adrenaline kun je nog meer dan normaal en normaal zou je t ook al kunnen. Ik geloof er heilig inquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wel, en dat voor maar 3 km.
en damn wat gaat t heet worden
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het gaat je echt lukken hoor yns!! Door de adrenaline kun je nog meer dan normaal en normaal zou je t ook al kunnen. Ik geloof er heilig in
Als je woensdag gaat lopen, dan zou ik het leuk vinden om te komen kijken en te meeten! Kom ik op de fietsquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn snelste 10k is gelopen met een iets negatieve split. Was toen ook een van mijn beste wedstrijden in dat jaar. Ik heb het idee dat te snel beginnen toch wat teveel kracht kost, maar zolang je het niet te lang volhoud moet het goed komen.
Voor mij is dat onderhand al 1.5 jaar geleden dus dat zou ik nu ook wel moeten kunnen verbreken. Toch wel benieuwd, omdat ik de laatste tijd vooral afstanden en hoogtemeters en dergelijke train. Kijken of de snelheid er nog in zit.
Woensdag wel vrij en dan is zomeravondcup in Utrecht. Hmm, interessant.
Tssssk! Lillikerd!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Bemoeial. Toch bedankt
Jij ook succes Ynske! Vantevoren nog een paar slokken water drinken, rustig beginnen, dan overleef je die warmte wel.
Ach, ik krijg ook al zenuwen voor zondag en het is niet de eerste keer dat ik 5 km loop. Dus dat is niet zo gek hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wel, en dat voor maar 3 km.
en damn wat gaat t heet worden
Dat is veel als je net begint...quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
ik wens iedereen met een wedstrijd heel veel succes.
ik hou het bij 1km per keer, dwz dat ik telkens een km bijdoe. pfoe!
lieverd, dat is wel veel in 1 keer, probeer dan eerder een minuut toe te voegenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
Als je dan één keer gaat lopen nu, kom je in elk geval al verder dan toen je vorig jaar ging hardlopen, en het jaar ervoor, en... en... en...quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef sararaats het volgende:
okidoquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is veel als je net begint...
Doe gerust wat voorzichtiger
O, heb jij ook een wedstrijd dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dank je sara! En ik zou er toch echt rustiger aan aan gaan werken! Minuutjes, niet kilometers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |