Leuke kleur ook!quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn nieuwe compressiekousen van Ebay zijn er! Ze zitten lekker en staan fashionable bij mijn schoenen. Nu ook nog de functionaliteit testen zo, met 6x5 minuten D3. Ik zie er nog een beetje tegenop om de deur uit te gaan, zulke bitse trainingen vallen niet altijd goed 's ochtens vroeg
Hij is een eend he...quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begin eigenlijk wel te twijfelen of MD wel een mens is...![]()
Afschuwelijk!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren 8km door het bos gesjouwt. It was good!
Ik wist nog geen verjaardagscadeau dus ik heb nu het volgende in m'n hoofd.
http://www.inknburn.com/m(...)neer-tech-shirt.html
Nice shirrrrrrrrrt
10 km.. hoop binnen t uur.. als mn knie meewerkt moet dat lukkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:09 schreef Murmeli het volgende:
Hoeveel ga je lopen nikkie?
Ik zou zaterdag ff fietsen/wii dingessen denk ik.
Ik ga morgen een klein rondje doen. Kijken of heupski dat trekt. Hope so!!!
de bovenste is gaafquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind van ink 'n burn deze nog wel ok:
[ afbeelding ]
En deze heel ok:
[ afbeelding ]
ikzelf doe voor t eerst aan een evenement mee en ben gewoon van plan om rustig te beginnen en met mooi tempo te eindigen..quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn 6x5 minuten ging op zich wel oke, maar niet top. De eerste 2x moest ik echt mijn best doen om uberhaupt in de buurt van de 5.00 te komen. Dat ging de laatste 4 op zich wel beter, die waren wel allemaal onder de 5.00. Ik heb 3 minuten rust gedaan ipv 4, omdat ik 4 irritant lang vind en omdat ik wilde kijken hoe dat tempo aanvoelde om het een beetje te vergelijken met de 10km van zondag.
http://www.endomondo.com/workouts/340034085/11367364
Ik denk dat onder de 50 minuten toch nog best lastig gaat worden. Op een of andere manier zijn mijn D1 en D2 tempo's echt top vooruitgegaan, maar D3 niet.
De laatste 10km race die ik heb gelopen is 4 jaar geleden of zo, dus sowieso een beetje onwennig. Hoe delen jullie een 10 in? Ik hoorde Hats ooit iets zeggen dat te snel beginnen goed is als je een PR wilt lopen?
En hoe is jullie 10km wedstrijdtempo in verhouding tot je D3 tempo? Harder of langzamer?
Die eerste is heel mooi om aan de muur te hangen, en die tweede is leuk voor in Thialf, maar om in te gaan hardlopen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:12 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
En deze heel ok:
[ afbeelding ]
Ga van start op een tempo dat je denkt 10km vol te kunnen houden. Mijn 10km-tempo is beduidend sneller dan mijn D3 tempoquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn 6x5 minuten ging op zich wel oke, maar niet top. De eerste 2x moest ik echt mijn best doen om uberhaupt in de buurt van de 5.00 te komen. Dat ging de laatste 4 op zich wel beter, die waren wel allemaal onder de 5.00. Ik heb 3 minuten rust gedaan ipv 4, omdat ik 4 irritant lang vind en omdat ik wilde kijken hoe dat tempo aanvoelde om het een beetje te vergelijken met de 10km van zondag.
http://www.endomondo.com/workouts/340034085/11367364
Ik denk dat onder de 50 minuten toch nog best lastig gaat worden. Op een of andere manier zijn mijn D1 en D2 tempo's echt top vooruitgegaan, maar D3 niet.
De laatste 10km race die ik heb gelopen is 4 jaar geleden of zo, dus sowieso een beetje onwennig. Hoe delen jullie een 10 in? Ik hoorde Hats ooit iets zeggen dat te snel beginnen goed is als je een PR wilt lopen?
En hoe is jullie 10km wedstrijdtempo in verhouding tot je D3 tempo? Harder of langzamer?
Hmm misschien doe ik de D3 dan iets te hard of zo, moet toch altijd wel even bijkomen van 5 of 8 minuten op dat tempo. Terwijl het me lijkt dat je bij een 10km race de eerste 2 a 3 km nog niet te moe moet worden?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga van start op een tempo dat je denkt 10km vol te kunnen houden. Mijn 10km-tempo is beduidend sneller dan mijn D3 tempo
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zondag op familiebezoek naar Nijmegen, dus ik denk dat ik de loopsters nog even zal supporten.
De bovenste vind ik mooiquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:12 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
En deze heel ok:
[ afbeelding ]
Dat is niet de goede linkquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:21 schreef hatsaflats het volgende:
Ik geloof niet dat ik zo stellig heb gezegd dat snel beginnen goed is, maar het is ook niet per se slecht om de eerste paarhonderd meter ietsje sneller te gaan. Als je maar op tijd weer wat gas terugneemt. Gewoon starten op een tempo dat je denkt 10km vol te kunnen houden is ook prima.
Mijn D3 tempo (5:12-5:18) is ook een stuk langzamer dan m'n 10k. Of iig, volgens het schema van m'n trainer, want ik loop eigenlijk nooit in D3.
Zo liep ik mijn PR op de 10 trouwens:
http://www.endomondo.com/workouts/user/6360987
Niet per se snel gestart, iets teveel doorgeschoten in het temporiseren - maar dat was ook een beetje heuvelop - en het laatste stukje vals plat was jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |