De pure flows zijn inderdaad neutraal. De cadance zijn de licht ondersteunende variant. Beide soorten hebben ze iets aangepast en zijn er niet beter op geworden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jammer? Hoog spel gespeeld en verloren zal je bedoelen. Haar hele voorgeschiedenis is al hilarisch en tot vandaag was ze het prototype van een teflon-dopeur die overal onder vandaan kwam 'omdat ze toch niet positief getest had...' Dat je dan alsnog blijft gebruiken en positief test is werkelijk waar hilarisch.
[..]
Dat wordt de volgende 'minimalistische ondersteunende' schoen.
Staat mij echt tegen in een hoop modellen, dat ze claimen neutraal en / of minimalistisch te zijn, maar ze er ongemerkt toch meer demping onder knallen of hardere stukken in de zolen knallen die voor 'geleiding' moeten zorgen...
Ik zoek zelf namelijk ook gewoon nog een paar 'simpele' neutrale schoenen voor als ik weer voor een marathon ga trainen, want 30+ km hobbelen op m'n Inov-8's is soms iets te zwaar voor m'n kuiten.
@YUR: die pureflows zijn wel aardig neutraal toch? Of hadden ze daar nou ook juist alweer aan zitten sleutelen? Misschien moet ik gewoon Asics Gel-111 kopen.
Nee, ik ook nog niet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef Fa-tum het volgende:
Guard, are you there?
Heb jij al je startnummer van de Trappistenloop binnen?
Ik nog nietzenuwachtig
JeGo_niGo...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef Gogo83 het volgende:
Yuki, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
En nee, trailerts, I'm not on your side, even though you have cookies... Ik wil gewoon een keertje een korte trail proberen.
Ik voel me naakt zonder HRM of zonder Garminquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
lekkere club run zonder garmin of hartslagmeter gerend en gezellig gekeuveld
Klaar!
Ja, vol vertrouwen de marathon in?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
lekkere club run zonder garmin of hartslagmeter gerend en gezellig gekeuveld
Klaar!
Mevrouw u weet niet wat u zegt!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef hatsaflats het volgende:
Het is jammer dat ik Orval eigenlijk het enige lekkere trappistenbier vind, anders was zo'n trappistenloop wel een loopje voor mij geweest
En schoenen, mja, misschien toch maar Inov-8's voor een habbekrats op sportsshoes.com bestellen. Een weg/baanvariant van de Terrafly's zijn waarschijnlijk ook wel prima voor tempotrainingen.
Maar eerst een zonnebril en een Mio Link.
Het gaat niet om het bier (al spuug ik echt niet in een La Trappe Quadrupel Oakaged), gewoon lekker lopen met weinig man op het terrein van de abdij, voor een goed doel ook nog.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef hatsaflats het volgende:
Het is jammer dat ik Orval eigenlijk het enige lekkere trappistenbier vind, anders was zo'n trappistenloop wel een loopje voor mij geweest
En schoenen, mja, misschien toch maar Inov-8's voor een habbekrats op sportsshoes.com bestellen. Een weg/baanvariant van de Terrafly's zijn waarschijnlijk ook wel prima voor tempotrainingen.
Maar eerst een zonnebril en een Mio Link.
Zoete troepquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:43 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Mevrouw u weet niet at u zegt!
Isidóren tripel en quadrupel en en en...allemaal
Ik heb het liefst gewoon een lekkere Hertog Jan pils. Ik hou niet zo van al die speciaalbieren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zoete troep
La Trappe Puur gaat nog wel. En Orval dus. En in een gekke bui een Rochefort 8, de 10 smaakt teveel naar alcohol. Maar die Isidor is echt niet te drinken.
O, en Achel blond was vroeger nog wel erg lekker, maar ze zijn m een paar jaar terug gaan filteren, en nu smaakt ie zo standaard.
Ik denk dat er genoeg speciaalbiertjes zijn die je wel kunt waarderen, maar dat je die nog even moet ontdekkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb het liefst gewoon een lekkere Hertog Jan pils. Ik hou niet zo van al die speciaalbieren.
Das net verder dan fietsafstandquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef Fa-tum het volgende:
Ik ga maar niet op de fiets, met de auto 1 uur rijden
PureFlows zijn neutraal, maar gezien jouw voorkeur voor schoenen zou ik je wellicht nog eerder de Pure Connect aanradenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jammer? Hoog spel gespeeld en verloren zal je bedoelen. Haar hele voorgeschiedenis is al hilarisch en tot vandaag was ze het prototype van een teflon-dopeur die overal onder vandaan kwam 'omdat ze toch niet positief getest had...' Dat je dan alsnog blijft gebruiken en positief test is werkelijk waar hilarisch.
[..]
Dat wordt de volgende 'minimalistische ondersteunende' schoen.
Staat mij echt tegen in een hoop modellen, dat ze claimen neutraal en / of minimalistisch te zijn, maar ze er ongemerkt toch meer demping onder knallen of hardere stukken in de zolen knallen die voor 'geleiding' moeten zorgen...
Ik zoek zelf namelijk ook gewoon nog een paar 'simpele' neutrale schoenen voor als ik weer voor een marathon ga trainen, want 30+ km hobbelen op m'n Inov-8's is soms iets te zwaar voor m'n kuiten.
@YUR: die pureflows zijn wel aardig neutraal toch? Of hadden ze daar nou ook juist alweer aan zitten sleutelen? Misschien moet ik gewoon Asics Gel-111 kopen.
Ik kan ze ook wel waarderen, maar ik heb liever gewoon pils.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg speciaalbiertjes zijn die je wel kunt waarderen, maar dat je die nog even moet ontdekkenik drink de laatste tijd ook alleen maar biertjes met max 6,5% alcohol, maar liever nog biertjes met minder dan 5%, dus die zijn lang niet zo zwaar als de "gebruikelijke" speciaalbiertjes. Qua alcohol en smaak, trouwens.
Tot een km of 30 moet dat zeker lukken en ik hoop daarna ook nog!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Uitgaande van het feit dat ik gewoon veel plezier wil hebben: ja!
Was deels uit noodzaak omdat hij bijna leeg bleek te zijn, maar vond 't achteraf ook niet erg om gewoon even lekker hersenloos rond te rennenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik voel me naakt zonder HRM of zonder Garmin
trainingsgroepquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
Ik heb mn eerste loopje op DL1 tempo met mn nieuwe groep gelopen. En hoewel dat tempo zo'n 40 sec/km hoger ligt dan het DL1 tempo van mijn vorige groep, ben ik zeer tevreden.
Helaas begint mijn geliefde 610 kuren te vertonen. Voor de tweede keer binnen zeer korte tijd verliest ie zijn satellietontvangst zomaar, tijdens het lopen. Ik ga er eens een googletje aan wagen..
nieuw GPS horloge kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
Ik heb mn eerste loopje op DL1 tempo met mn nieuwe groep gelopen. En hoewel dat tempo zo'n 40 sec/km hoger ligt dan het DL1 tempo van mijn vorige groep, ben ik zeer tevreden.
Helaas begint mijn geliefde 610 kuren te vertonen. Voor de tweede keer binnen zeer korte tijd verliest ie zijn satellietontvangst zomaar, tijdens het lopen. Ik ga er eens een googletje aan wagen..
Was er niet ook nog een bijpassende broek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren 8km door het bos gesjouwt. It was good!
Ik wist nog geen verjaardagscadeau dus ik heb nu het volgende in m'n hoofd.
http://www.inknburn.com/m(...)neer-tech-shirt.html
Nice shirrrrrrrrrt
met een camo broek er onder!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Nice shirrrrrrrrrt
Euh... Heel apartquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Nice shirrrrrrrrrt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Klopt, maar die hadden die niet. Ik ga ze ff mailen of hij leverbaar is. Ook al gemailed met weruntogether. Prijs is nagenoeg hetzelfde als ik hem zelf bestel met verzendkosten vanuit USA.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Was er niet ook nog een bijpassende broek.![]()
Hardloopaanbiedingen.nl verkoopt ook ink n burn tegenwoordig.
Ik heb nog aan je gedacht toe ik vandaag door het zand liep te ploegenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens heb ik al gezien dat ik dat trainen voor die marathon niet alleen hoef te doen.
10 augustus Zeeuwse trainingsloop: 23km
6 september: Kustloop Vrouwenpolder: 21km
13 september: Open training Kustmarathon: 35km
En er komen er vast nog meerAlleen nog even afwachten wat voor schema de trainer gaat uitpoepen.
Ik ben ook geen fan van ink'n burn. Maar een paar leuke shirts imoquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Nice shirrrrrrrrrt
Ik ga ook misschien nog wel een keer daar door de duinen ploegen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb nog aan je gedacht toe ik vandaag door het zand liep te ploegen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
Whoop!!!
Dik PR! 38:32, wat 1:10 sneller is dan mijn oude PR op de 10k!
En 11e plaats, met een gruwelijk vlakke race!
Uitgebreid verslag volgt later op mijn blog...
Cool! Fijne manier om je LDL's te lopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens heb ik al gezien dat ik dat trainen voor die marathon niet alleen hoef te doen.
10 augustus Zeeuwse trainingsloop: 23km
6 september: Kustloop Vrouwenpolder: 21km
13 september: Open training Kustmarathon: 35km
En er komen er vast nog meerAlleen nog even afwachten wat voor schema de trainer gaat uitpoepen.
Tof van de groep! Trainer en groepsgenoten ook allemaal leuk?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
NEderland heeft toch zelf een vertegenwoordigster?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klopt, maar die hadden die niet. Ik ga ze ff mailen of hij leverbaar is. Ook al gemailed met weruntogether. Prijs is nagenoeg hetzelfde als ik hem zelf bestel met verzendkosten vanuit USA.
Held!quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
Whoop!!!
Gefeliciteerd met je DIKKE PRquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
Whoop!!!
Ja dat is dan hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
NEderland heeft toch zelf een vertegenwoordigster?
die bedoel ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is dan hoogstwaarschijnlijk
weRUNtogether is de webshop van ultraloopster Esther Devilee en biedt kwaliteitsproducten aan op het gebied van de (ultra)sport.
Die heb ik reeds een mail gedaan
Nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
Whoop!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |