En te donkerquote:
Ja, die is niet thuis. Dus dat wordt lastig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
I feel you bro (en ik heb pas sinds 3 dagen een horloge). Ik zou moeders de vrouw bellen dat ze koste wat kost je je horloge komt brengen
Wat een frustrerend parcoursquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het parcours, incl. hoogteprofiel:
[ afbeelding ]
Geniet er van. Zal zeker nog wel een tijd duren. Zo veel officiële loopjes doe ik niet, dus ook niet zo veel pr's. Maar ik zal je tijden eens in de gaten houden. Hopelijk blijft mijn progressie nog een tijdje aanhoudenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn eerste (en nog enige) HM ging in 2:02. Mijn PR op de 5 is met 24:24 langzamer dan de jouwe (ook geëxtrapoleerd naar 5 km), ik heb een 51'er op de 10 en 1:20 op de 15. Ik kan me niet voorstellen dat jij dat niet kunt, sterker nog, ik denk dat jij beter moet kunnen. Zeker omdat jij wel een sportief verleden hebt en dus een betere basis. Ongetwijfeld heb je een betere techniek.
Voor zo lang het duurt geniet ik dus nog maar even van mijn "voorsprong".
Dat is helemaal niet jammer. Dat is godsgruwelijk stom. Ze weet dat het niet mag, want ze kon eerder ook al niet met haar tengels van de dope afblijven. Zoals Miranda Boonstra vandaag twitterde: Gerechtigheid. #dopingbitchquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:05 schreef Nirak het volgende:
Misschien oud nieuws maar ik hoor net dat Herzog een positieve doping test heeft gehad toen ze in de VS zat.. Dat is jammer zeg..
Ik zat net het verslag te lezen die Jero op FB heeft geplaats. Het zal ongetwijfeld goed zijn om hoge steps te doen thuis maar ik betwijfeld het of ik daar de motivatie kan opbrengen om dit braaf te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:25 schreef Guard het volgende:
Godver wat een lekker loopje was dat zeg. Richting Loonse en Drunense Duinen gereden, 700m fietspad en dan bam, het zand in. Heuvel op, heuvel af in het mulle zand. Vervolgens wat singletracks gevolgd, en vervolgens weer zo'n enorme zandbak in, met hoogtemeters. Daarna weer singletracks waar wat obstakels tegen mountainbikers geplaatst waren. Oftewel dikke boomstammen, en complete houten dammen over het pad. Klimmen en klauteren dus. Soms even van het pad af omdat dat beter begaanbaar was
Nog twee keer plat gegaan ook.
Helaas wel weer een bloody sock. Was gisteren bij een stukje asfaltlopen niet, dus ik zal het voorlopig maar even tijd geven om te helen, en alleen asfalt km's maken.
@Jero als je je stepups in de keuken beu bent, ben je van harte welkom, ik heb wat heuveltjes gevonden die wel geschikt zijn voor een pittige training
hoopdat je lekker kunt lopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef _MvN_ het volgende:
Ik mag lopen, maar kan wel pijn doen. Dus het is een beetje waar mn pijngrens ligt. Vandaag 4 KM gelopen op 5.16/KM. Word ook mijn HM tempo voor zondag. Kom ik uit rond de 1.51. Wel 10 minuten langzamer dan mijn PR, maar gezien mijn knie en opspelende pijn wil ik lekker lopen
Wat was de stok?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoopdat je lekker kunt lopen.
Net 2km gegaan, en net voor de regen binnen.
Fijne stok achter de deur gehad. En dan lukt t me wel om te gaan
een lieve vriend die gevraagd heeft of ik al omgekleed had en onderweg gingquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Wat was de stok?
Ik heb in de stralende zon mogen lopen.
Dat was het dan toch ook? 15% sneller vandaag als op andere woensdagen, of lees ik het verkeerd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Your wednesday runs tend to be 15% slower.
En dan dacht ik net een voor mij leuke 5k gelopen te hebben.
/anti climax
volgens mij lees je dit goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was het dan toch ook? 15% sneller vandaag als op andere woensdagen, of lees ik het verkeerd?
Volgens mij gaat het om zijn gemiddelde snelheid. Hij loopt op woensdagen gemiddeld 15% minder snel dan zijn gemiddelde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was het dan toch ook? 15% sneller vandaag als op andere woensdagen, of lees ik het verkeerd?
Ja, zo las ik het ook eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om zijn gemiddelde snelheid. Hij loopt op woensdagen gemiddeld 15% minder snel dan zijn gemiddelde.
| 1 2 | [b]29 mei 2014 - [url=http://www.ph.nl/PH-trail]Vughtse trail (Vught)[/url][/b] [*] Gogo83 - 6 KM |
SPOILER: voetengedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Trail!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef Gogo83 het volgende:
Yuki, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
En nee, trailerts, I'm not on your side, even though you have cookies... Ik wil gewoon een keertje een korte trail proberen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, klaar! Het zit erop tot zondag, nu mag ik rust. Of nou ja, nu mag ik het nog drie dagen in m'n broek doen voor de Marikenloop
ShiiiiitSPOILER: voetengedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief zijn voor die voetjes ja
♥ || Baby catcher in training || ♥
Jammer? Hoog spel gespeeld en verloren zal je bedoelen. Haar hele voorgeschiedenis is al hilarisch en tot vandaag was ze het prototype van een teflon-dopeur die overal onder vandaan kwam 'omdat ze toch niet positief getest had...' Dat je dan alsnog blijft gebruiken en positief test is werkelijk waar hilarisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:05 schreef Nirak het volgende:
Misschien oud nieuws maar ik hoor net dat Herzog een positieve doping test heeft gehad toen ze in de VS zat.. Dat is jammer zeg..
[ afbeelding ]
Dat wordt de volgende 'minimalistische ondersteunende' schoen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:06 schreef hatsaflats het volgende:
Even heel iets anders. Dit zijn de Kinvara 4 en 5 naast elkaar:
[ afbeelding ]
En ik word écht niet blij van wat ze met de hiel hebben gedaan. Ik vind de Kinvara's juist zo fijn doordat er zo weinig poespas aan zit, en dan doen ze dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |