abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:59:08 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139959960
Jeukes, dat was LOEIzwaar!! })
Verslag volgt. Nu macaroni :Y)
pi_139960025
Zojuist voor het eerst in een week of 2 weer lekker de touwen in geweest! Blijft toch erg leuk.
Tamelijk rustig aan gedaan, zondag staat er weer een volledige zware training in de planning :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_139960731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Jammer? Hoog spel gespeeld en verloren zal je bedoelen. Haar hele voorgeschiedenis is al hilarisch en tot vandaag was ze het prototype van een teflon-dopeur die overal onder vandaan kwam 'omdat ze toch niet positief getest had...' Dat je dan alsnog blijft gebruiken en positief test is werkelijk waar hilarisch.

[..]

Dat wordt de volgende 'minimalistische ondersteunende' schoen. _O-
Staat mij echt tegen in een hoop modellen, dat ze claimen neutraal en / of minimalistisch te zijn, maar ze er ongemerkt toch meer demping onder knallen of hardere stukken in de zolen knallen die voor 'geleiding' moeten zorgen...

Ik zoek zelf namelijk ook gewoon nog een paar 'simpele' neutrale schoenen voor als ik weer voor een marathon ga trainen, want 30+ km hobbelen op m'n Inov-8's is soms iets te zwaar voor m'n kuiten.

@YUR: die pureflows zijn wel aardig neutraal toch? Of hadden ze daar nou ook juist alweer aan zitten sleutelen? Misschien moet ik gewoon Asics Gel-111 kopen. :+
De pure flows zijn inderdaad neutraal. De cadance zijn de licht ondersteunende variant. Beide soorten hebben ze iets aangepast en zijn er niet beter op geworden.

Wil je een minimalistische schoen kan je ook naar de pure connects kijken. Deze vind ik het prettigst lopen alhoewel de 3 ook weer wat anders is. Zondag ga ik hier dan ook op lopen. Hopelijk hebben ze hier wat minder aan veranderd bij de 3e generatie die liggen nu te wachten in de kast om 1e generatie af te lossen na zondag. Je hebt ook de grids deze vond ik het bovenwerk in de winkel al niet lekker zitten.
pi_139961037
Trailen zou er ben ik bang toch eens aan moeten gaan wagen.

Maandag naar de masseur geweest wat dus een trailloper te zijn. Hij gaat dit jaar naar de TdF, en de veluwezoomtrail had ook de salland trail gelopen 50 km ofzo. De mountainbike route die ik vaak loop loopt hij ook en vind hem ook best uitdagend en technisch. Dan ligt dat tenminste niet aan mijn onervarenheid. Al ouwehoerend er toch wel achterkomend dat het best wel eens in mijn straatje zou kunnen passen.
pi_139961255
Waardeloos dat ze zoveel aan schoenen blijven sleutelen, door bepaalde variant Asics ineens veel ondersteunender te maken kreeg ik ook last van m'n knieen. Stilstand is vaak achteruitgang, maar teveel sleutelen aan hardloopschoenen zouden ze soms ook moeten verbieden. :P
Jack does it in real time...
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:28:40 #56
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_139961336
Guard, are you there?
Heb jij al je startnummer van de Trappistenloop binnen?
Ik nog niet :'( zenuwachtig
pi_139961442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef Fa-tum het volgende:
Guard, are you there?
Heb jij al je startnummer van de Trappistenloop binnen?
Ik nog niet :'( zenuwachtig
Nee, ik ook nog niet...
Maar dat komt wel goed hoor :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:33:14 #58
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_139961562
o, thanks
het komt nu wel erg dichtbij
pi_139961581
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef Gogo83 het volgende:
Yuki, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]

En nee, trailerts, I'm not on your side, even though you have cookies... Ik wil gewoon een keertje een korte trail proberen. ;)
JeGo_niGo...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_139961686
Het is jammer dat ik Orval eigenlijk het enige lekkere trappistenbier vind, anders was zo'n trappistenloop wel een loopje voor mij geweest :P

En schoenen, mja, misschien toch maar Inov-8's voor een habbekrats op sportsshoes.com bestellen. Een weg/baanvariant van de Terrafly's zijn waarschijnlijk ook wel prima voor tempotrainingen.

Maar eerst een zonnebril en een Mio Link.
pi_139961848
O+ lekkere club run zonder garmin of hartslagmeter gerend en gezellig gekeuveld O+

Klaar!
Ja doei.
pi_139961888
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
O+ lekkere club run zonder garmin of hartslagmeter gerend en gezellig gekeuveld O+

Klaar!
Ik voel me naakt zonder HRM of zonder Garmin :@
pi_139961967
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:39 schreef motorbloempje het volgende:

Klaar!
Ja, vol vertrouwen de marathon in?
pi_139962021
Uitgaande van het feit dat ik gewoon veel plezier wil hebben: ja! :)
Ja doei.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:43:19 #65
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_139962065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef hatsaflats het volgende:
Het is jammer dat ik Orval eigenlijk het enige lekkere trappistenbier vind, anders was zo'n trappistenloop wel een loopje voor mij geweest :P

En schoenen, mja, misschien toch maar Inov-8's voor een habbekrats op sportsshoes.com bestellen. Een weg/baanvariant van de Terrafly's zijn waarschijnlijk ook wel prima voor tempotrainingen.

Mevrouw u weet niet wat u zegt!
Isidór :9 en tripel en quadrupel en en en...allemaal
pi_139962190
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef hatsaflats het volgende:

Het gaat niet om het bier (al spuug ik echt niet in een La Trappe Quadrupel Oakaged), gewoon lekker lopen met weinig man op het terrein van de abdij, voor een goed doel ook nog.
Maar ik ga er wel op de fiets heen :Y)
pi_139962203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:43 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

Mevrouw u weet niet at u zegt!
Isidór :9 en tripel en quadrupel en en en...allemaal
Zoete troep :6

La Trappe Puur gaat nog wel. En Orval dus. En in een gekke bui een Rochefort 8, de 10 smaakt teveel naar alcohol. Maar die Isidor is echt niet te drinken.

O, en Achel blond was vroeger nog wel erg lekker, maar ze zijn m een paar jaar terug gaan filteren, en nu smaakt ie zo standaard.
pi_139962293
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zoete troep :6

La Trappe Puur gaat nog wel. En Orval dus. En in een gekke bui een Rochefort 8, de 10 smaakt teveel naar alcohol. Maar die Isidor is echt niet te drinken.

O, en Achel blond was vroeger nog wel erg lekker, maar ze zijn m een paar jaar terug gaan filteren, en nu smaakt ie zo standaard.
Ik heb het liefst gewoon een lekkere Hertog Jan pils. Ik hou niet zo van al die speciaalbieren.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:47:27 #69
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_139962305
Ik ga maar niet op de fiets, met de auto 1 uur rijden
pi_139962598
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik heb het liefst gewoon een lekkere Hertog Jan pils. Ik hou niet zo van al die speciaalbieren.
Ik denk dat er genoeg speciaalbiertjes zijn die je wel kunt waarderen, maar dat je die nog even moet ontdekken :P ik drink de laatste tijd ook alleen maar biertjes met max 6,5% alcohol, maar liever nog biertjes met minder dan 5%, dus die zijn lang niet zo zwaar als de "gebruikelijke" speciaalbiertjes. Qua alcohol en smaak, trouwens.
pi_139962663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef Fa-tum het volgende:
Ik ga maar niet op de fiets, met de auto 1 uur rijden
Das net verder dan fietsafstand :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:58:53 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139962949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Jammer? Hoog spel gespeeld en verloren zal je bedoelen. Haar hele voorgeschiedenis is al hilarisch en tot vandaag was ze het prototype van een teflon-dopeur die overal onder vandaan kwam 'omdat ze toch niet positief getest had...' Dat je dan alsnog blijft gebruiken en positief test is werkelijk waar hilarisch.

[..]

Dat wordt de volgende 'minimalistische ondersteunende' schoen. _O-
Staat mij echt tegen in een hoop modellen, dat ze claimen neutraal en / of minimalistisch te zijn, maar ze er ongemerkt toch meer demping onder knallen of hardere stukken in de zolen knallen die voor 'geleiding' moeten zorgen...

Ik zoek zelf namelijk ook gewoon nog een paar 'simpele' neutrale schoenen voor als ik weer voor een marathon ga trainen, want 30+ km hobbelen op m'n Inov-8's is soms iets te zwaar voor m'n kuiten.

@YUR: die pureflows zijn wel aardig neutraal toch? Of hadden ze daar nou ook juist alweer aan zitten sleutelen? Misschien moet ik gewoon Asics Gel-111 kopen. :+
PureFlows zijn neutraal, maar gezien jouw voorkeur voor schoenen zou ik je wellicht nog eerder de Pure Connect aanraden :Y
F means you're fucked
pi_139962962
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg speciaalbiertjes zijn die je wel kunt waarderen, maar dat je die nog even moet ontdekken :P ik drink de laatste tijd ook alleen maar biertjes met max 6,5% alcohol, maar liever nog biertjes met minder dan 5%, dus die zijn lang niet zo zwaar als de "gebruikelijke" speciaalbiertjes. Qua alcohol en smaak, trouwens.
Ik kan ze ook wel waarderen, maar ik heb liever gewoon pils.
pi_139962980
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Uitgaande van het feit dat ik gewoon veel plezier wil hebben: ja! :)
Tot een km of 30 moet dat zeker lukken en ik hoop daarna ook nog!

Ik ben even niet blij.. Vanmiddag na het werk 3 km gelopen, zijknatte voeten want er stond 1 tot 5 cm water rondom de visvijver waar ik gelopen heb. Dus bij mijn ouders thuis schoenen en sokken uit en meteen aan tafel voor het eten. Toen ik daarna opstond voelde mijn kuit heel naar. Het doet echt pijn om mijn stap goed af te wikkelen :(
Zou dat komen omdat ik met mijn blote voeten op een koude tegelvloer heb gezeten vrijwel direct na het hardlopen? Of gewoon pech?
pi_139963029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik voel me naakt zonder HRM of zonder Garmin :@
Was deels uit noodzaak omdat hij bijna leeg bleek te zijn, maar vond 't achteraf ook niet erg om gewoon even lekker hersenloos rond te rennen :) ga ik vaker doen!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')